Κύριε διευθυντά,
συμπάθησε μου που τουτηνέ τη βολά εξεστράτισα από τα συνηθισμένα σεργιανίσματα στα περασμένα. Γιατί γροικάς η κυρία Κατιλένα Σταθάκου έχει ενστάσεις για το περιεχόμενο του δημοσιεύματός μου στην έγκριτη εφημερίδας σας στσοι 26/6/2018 “Η σκυλοκατοφιλια εξοστράκισε τον αθρωπισμό”.
Γι’ αυτό κι είμαι υποχρεωμένος να τση δόκω τσ’ απαραίτητες εξηγήσεις, μα και να συμβάλλω κι εγώ στη σωστή ενημέρωση του ιστορικού του μέλλοντος.
Γιατί η κυρία Σταθάκου όπως δείχνουνε τα πράματα και προκύπτει από τα γραφόμενα τση, τη ζωή τηνε γνωρίζει από τσοι τσαμόπορτες του σπιθιού τση γή τω παραθύρω τση. Γι’ αυτό και πρέπει να αγνοεί πως πέρα από τσ’ ανέσεις τω γραφείω και την πολύβουη ζωή των πόλεων, υπάρχει η ζωή τσ’ υπαίθρου, που σ’ αυτήν δραστηριοποιούνται οι γι’ αθρώποι του μόχθου και του ιδρώτα. Αυτοί π’ απαλεύουνε μπέτη με μπέτη με τα στοιχεία τση φύσης για να ζήσουνε. Είναι μ’ άλλα λόγια εκείνοι απού με τα προϊόντα ντωνε γεμίζουνε τα ψυγεία τσοι φρουτολεκάνες και τσοι καταψύχτες μας με φρούτα, λαχανικά, κρέατα, γαλακτοκομικά, αυγά και κοτόπουλα. Γι’ αυτούς τσ’ αθρώπους τ’ αδέσποτα είναι μεγάλη αγιάτρευτη πληγή γιατί πνίγουνε τα κοτόπουλα από τα κοτέτσια ντωνε και τσοι προβατίνες, αρνιά και κατσίκες από τσοι μάντρες απού τα περιορίζουνε. Και δεν είδα η κυρία Σταθάκου να εκφράζει καμιά συμπόνοια γι’ αυτά τα ζώα. Παρ’ όλο που στην επιστολή τση λέει: Πως ανθρωπισμός σημαίνει συμπόνοια και ευσπλαχνία προς κάθε μορφή ζωής στον πλανήτη Γη, με κύριο άξονα την αγάπη προς ανθρώπους και ζώα αδιακρίτως. Επαέ πώς εγίνηκε άτζεμπις Θεέ μου και δεν έδειξες την ευαιστησία σου γι’ αυτά τα κακοποιημένα και με πολύ άσκημο και βίαιο τρόπο σκοτωμένα κάθε φορά ζώα;
Αν και σαν νομικός γνωρίζεις το ρητό απού διαβάζω κι εγώ στσ’ αίθουσες των Δικαστηρίων “Μηδενι δίκην δικάσεις πριν αμφοίν μύθους ακούσεις”. Αυτήν την άλλη πλευρά δεν θα την αναζητήσει ο ιστορικός του μέλλοντος, για να θεμελιώσει τα συμπερασματά ντου;
Και με την ευκαιρία να αναφερθώ στην περί στειρώσεως λύση, πιστέψετέ μου κα Κατιλένα πως κιανείς από τσ’ ιδιοκτήτες τω κοτετσιών και των μαντρωμένων χώρων, απού λεηλαντούνται από τ’ αδέσποτα που πνίγουνε κοτόπουλα και ζώα δε γνοιάζονται αν ήτανε στειρωμένα γή όϊ τα ζώα απού καταστρέψανε τσ’ ελπίδες τωνε για να χαρτζιλικωθούνε. Δυστυχώς κα Κατιλένα το πρόβλημα με τ’ αδέσποτα παραέγινε τα τελευταία χρόνια, άθρωποι και παιδιά κιντυνεύουνε από αγέλες σκύλω απού συγκεντρώνονται για κάποιους λόγους σε κάποια περάσματα, βοσκοί και ιδιώτες που μαρταρεύουνε κάποια ζώα για χαρτζιλίκι, έχουνε χάσει την ησυχία ντωνε. Γυναίκες και παιδιά με υπερμεγέθη εκζέματα στα πόδια πήρανε την απάντηση από γιατρούς ότι είναι από τσοι κάτες. Αν ούλα τα παραπάνω είναι ζωοφιλίκες κατακτήσεις εγώ θλίβομαι ειλικρινά. Γιατί και τα ζώα αναγκάζονται σε μια ζωή μόνιμης επαιτείας ζημιώνοντας και καταστρέφοντας τα όνειρα φτωχώ και πολύ ταλαιπωρημένων αθρώπων απού εκτός από τα παραπάνω κινδυνεύουνε από την επιθετικότητά ντωνε και τσ’ αρρώσιες απού είναι φορείς.
Δυστυχώς είναι κανόνας ζωής «που ο χορτάτος δεν καταλαβαίνει τον πεινασμένο». Είναι αλήθεια κυρία Σταθάκου πως οι πολλές ανέσεις κι η καλοζωία, κατά τη ταπεινή μου γνώμη εγίνηκε η γι αιτία να ξεφυτρώνουνε όλο και κάποια κινήματα απού ξεφεύγουνε από τσοι φυσιολογικούς νόμους. Μ’ αποτέλεσμα να δημιουργούνται αδιέξοδα στσοι κοινωνίες των αθρώπω που καθένα από αυτά κι ούλα μαζί οδηγούνε την ανθρωπότητα στην αυτοκαταστροφή τση.
Τελειώνοντας με τσοι διευκρινίσεις απού εθεώρησα απαραίτητες μου ‘ρχεται να ρωτήξω με πολύ σεβασμό βέβαια κάθε Αρχή και εξουσία όπως και τσοι ζωοφιλικές οργανώσεις. Σε ποιους πρέπει να απευθύνονται για να αποζημιωθούνε αυτοί που τα αδέσποτα τώνε πνίγουνε τσ’ όρθες και τα αιγοπρόβατά ντωνε. Γιατί δίκαια παραπονούνται πως γι’ αυτούς κιανείς δε γνοιάζεται ενώ τα αδέσποτα έχουνε υποστηριχτές. Ατζεμπίς θα βρεθούνε αθρώποι απούχουνε στα χέρια τωνε εξουσία που θα γνοιαστούνε για να λυθεί τουτονά το μεγάλο πρόβλημα; Δυστυχώς οι λιγοστές γνώσεις μου αλλά η μεγάλη μου πείρα με οδηγούνε στη σκέψη πως είναι δύσκολο.
Γιατί δεν χρειάζονται συσκέψεις αλλά αποφάσεις με σκληρά μέτρα. Πάντως πως πρέπει ο νόμος για την απόκτηση ζώου για οποιοδήποτε λόγο να γενεί αυστηρός και να μη μπορεί ο κάθε ζωόφιλος ό,τι ώρα του γουστάρει να τροφοδοτεί τσ’ αγέλες των αδεσπότω. Μετά και από τσοι παραπάνω διευκρινίσεις πιστεύω πως εγίνηκε κατανοητό πόσο αναγκαίο είναι το πρόβλημα με τ’ αδέσποτα και πρέπει να λυθεί χωρίς αναβολές, κ. Κατιλένα ελπίζω πως το ψευδώνυμο γεροντάκι δεν συνεχίζει να σε βάνει σε κάποιες υποψίες.
Οσο για τη λέξη μαρταρεύω είναι η αλήθεια πως μου διέφυγε.
Στσοι σημειώσεις μου όμως θα διαβάσεις τη σωστή ερμηνεία τση λέξης γιατί μου φαίνεται πως εβιάστηκες εσύ κι έδωκες όποια ερμηνεία ήθελες. Κλείνοντας όμως εδά οριστικά την αναφορά μου για τη μεγάλη πληγή των αδέσποτω, ξεκαθαρίζω πως δε τα μισώ αυτά τα ζώα γιατί είναι κι εκείνα θύματα κάποιας υποκριτικής υπερβολικής δήθεν αγάπης απού τα εξανάγκασε σ’ αυτή τη ζωή. Κι αφού δεν υπάρχει άλλη λύση είναι και για κείνα ανάγκη για να λυτρωθούνε από την άχαρη ζωή ντωνε η λύση τσ’ ευθανασίας όπως κάνουνε και στην Ισπανία όπως έλεγα κι οπροχθές και ανάγκας και θεοί πείθονται.
Σημειώσεις:
Βολά = φορά
Γροικάς = Ακούς
Απαλεύουνε – Αγωνίζονται προσπαθούνε
Ατζεμπις = Αραγε
Μαρταρεύω = Περιποιούμαι ιδιαίτερα
Ορθές = Ορνιθες
Ξεστρατίζω = Αλλάζω πορεία
Επαέ = Εδώ
Οπροχθές = Προχθές