Η Ryanair ανακοίνωσε τη μείωση στη χρέωση αλλαγής πτήσης για τους πελάτες που έχουν χάσει την πτήση τους και στη χρέωση για check-in στο αεροδρόμιο, ενόψει του τριετούς προγράμματος “Always Getting Better” το οποίο έχει ως στόχο «την βελτίωσης της επιβατικής εμπειρίας».
Έτσι, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η χρέωση της Ryanair για check-in στο αεροδρόμιο μειώθηκε από 70€ σε 45€ και η χρέωση αλλαγής πτήσης στην περίπτωση που οι πελάτες χάσουν την πτήση τους μειώθηκε από 110€ σε 100€. Η μείωση στις συγκεκριμένες χρεώσεις, ακολουθεί την βελτιωμένη υπηρεσία για την μεταφορά αθλητικού εξοπλισμού η οποία προσφέρει 5 διαφορετικές επιλογές και χαμηλότερες χρεώσεις σε μικρότερο εξοπλισμό. Μέσα στο έτος, η Ryanair γνωστοποιεί ότι θα ανακοινώσει περισσότερες αναβαθμίσεις στην εξυπηρέτηση καθώς και συναρπαστικές ψηφιακές καινοτομίες.
«Οι πελάτες μπορούν να αναμένουν μια ολοκαίνουργια και εξατομικευμένη ιστοσελίδα και εφαρμογή με την υπηρεσία ‘hold the fare’, περιεχόμενο προορισμών και δυνατότητα σύγκρισης τιμών, καθώς και νέο εσωτερικό αεροσκαφών, νέες στολές για τα μέλη του πληρώματος θαλάμου επιβατών, inflight menu, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τις χαμηλότερες τιμές», σημειώνει η ανακοίνωση.
Ο Kenny Jacobs, Επικεφαλής Marketing της Ryanair, δήλωσε:
«Οι Ευρωπαίοι πελάτες επιλέγανε πάντα την Ryanair λόγο των χαμηλών μας ναύλων και ποικιλία δρομολογίων και μέσο του προγράμματος “Always Getting Better” εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την εμπειρία των πελατών μας. Έχοντας ήδη αναβαθμίσει την υπηρεσία για την μεταφορά αθλητικού εξοπλισμού, σήμερα μειώσαμε την χρέωση αλλαγής πτήσης για τις περιπτώσεις που οι πελάτες χάνουν την πτήση τους και την χρέωση για check-in στο αεροδρόμιο, οι οποίες είναι οι πιο πρόσφατες από μία σειρά αλλαγών καθώς συνεχίζουμε να ακούμε, να βελτιωνόμαστε και να παρέχουμε ακόμα περισσότερες επιλογές και υπηρεσίες στους 100 εκ ετήσιους πελάτες μας».