Η ανάγκη για εξεύρεση λύσεων στα θέματα απόδοσης των κινητήρων και μείωσης του βάρους οδηγεί τους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε συνδυασμούς που συχνά προκαλούν το ενδιαφέρον.
Στην 66η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, που θα παραμείνει ανοιχτή έως την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου, η Honda πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο ενός μονοθέσιου που έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Το Honda Project 2&4 δανείζεται στοιχεία από τις μοτοσυκλέτες. Ειδικότερα χρησιμοποιεί έναν τετράχρονο κινητήρα V-4 999 κ.εκ. που δημιουργήθηκε για το πρωτάθλημα μοτοσικλετών MotoGP. Ο κινητήρας προσαρμόστηκε για χρήση σε δημόσιους δρόμους και τοποθετήθηκε στο κέντρο. Έχει την ικανότητα να λειτουργεί μέχρι τις 14.000 σ.α.λ. Αποδίδει 215 ίππους στις 13.000 σ.α.λ., η ροπή φτάνει τα 11,8 χλγμ. στις 10.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο DCT.
Η σχεδίαση του αμαξώματος και η θέση του κινητήρα θυμίζουν το θρυλικό μονοθέσιο Honda RA272 του 1965. Το μήκος είναι 3.04 μ., το πλάτος 1.82 μ. και το ύψος 0,99 μ. Το βάρος περιορίστηκε στα 405 κιλά και συμβάλει στην επίτευξη υψηλών επιδόσεων.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.