Η ανάγκη για εξεύρεση λύσεων στα θέματα απόδοσης των κινητήρων και μείωσης του βάρους οδηγεί τους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε συνδυασμούς που συχνά προκαλούν το ενδιαφέρον.
Στην 66η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, που θα παραμείνει ανοιχτή έως την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου, η Honda πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο ενός μονοθέσιου που έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Το Honda Project 2&4 δανείζεται στοιχεία από τις μοτοσυκλέτες. Ειδικότερα χρησιμοποιεί έναν τετράχρονο κινητήρα V-4 999 κ.εκ. που δημιουργήθηκε για το πρωτάθλημα μοτοσικλετών MotoGP. Ο κινητήρας προσαρμόστηκε για χρήση σε δημόσιους δρόμους και τοποθετήθηκε στο κέντρο. Έχει την ικανότητα να λειτουργεί μέχρι τις 14.000 σ.α.λ. Αποδίδει 215 ίππους στις 13.000 σ.α.λ., η ροπή φτάνει τα 11,8 χλγμ. στις 10.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο DCT.
Η σχεδίαση του αμαξώματος και η θέση του κινητήρα θυμίζουν το θρυλικό μονοθέσιο Honda RA272 του 1965. Το μήκος είναι 3.04 μ., το πλάτος 1.82 μ. και το ύψος 0,99 μ. Το βάρος περιορίστηκε στα 405 κιλά και συμβάλει στην επίτευξη υψηλών επιδόσεων.