Νέους κανόνες για έργα και τοµές στους δρόµους του Ηρακλείου, µε στόχο την προστασία των ασφαλτοστρωµένων οδών αλλά και των δένδρων, δροµολογεί η ∆ηµοτική Αρχή Καλοκαιρινού.
Τι αλλάζει µε λίγα λόγια; Μεταξύ άλλων, τέλος τα “σαµαράκια” και τα “βυθίσµατα” από τα µπαλώµατα, καθώς θα απαιτείται από τους εργολάβους να παραδίδουν τους δρόµους… χαλί.
Επιπλέον, ο ∆ήµος Ηρακλείου στον σχεδιασµό του προβλέπει και διατάξεις για την διαφύλαξη της υγείας του πρασίνου της πόλης.
Ειδικά στα Χανιά που είµαστε πρωταθλητές στο “σκάψε – ξανασκάψε” και στα πρόχειρα µπαλώµατα των τοµών των δρόµων, µια αντίστοιχη πρωτοβουλία κρίνεται απαραίτητο να ληφθεί και από τη δηµοτική Αρχή της πόλης µας.
Πρωτίστως για λόγους ασφάλειας πεζών και δικυκλιστών ιδιαίτερα, αλλά και για λόγους αισθητικής.
Ας ελπίσουµε ο ∆ήµος Χανίων να υιοθετήσει το καλό παράδειγµα που έρχεται από την πόλη του Ηρακλείου.
Το αυτονόητο δηλαδή….
Εκεί έχουμε φτάσει σαν κράτος…να θεωρούμε το λογικό, το οποίο υπάρχει σε ΟΛΕΣ τις συμβάσεις έργων σαν όρος, σαν “νέα πρακτική”
Καλό και χρήσιμο είναι να θυμόμαστε ότι ποτέ κανένας ιδιώτης δεν έχει σκάψει σε κάποιο δρόμο. Όλες οι φθορές, οι οποίες έχουν καταστρέψει τους περισσότερους δρόμους, οφείλονται σε κάποια υπηρεσία του Δημοσίου. Και για τις φθορές αυτές το Δημόσιο πληρώνει κι από πάνω!
Χρόνια τώρα με βασανίζει η απορία: δεν έχει βρεθεί ένας εισαγγελέας να ασχοληθεί με το θέμα; Να προστατέψει δηλαδή το δημόσιο χρήμα από τα κάθε λογής αρπακτικά;