Πάνω της χορεύουν φλαμένγκο απίστευτα γονίδια. Ένα σώμα μίσχος, μάτια στο χρώμα του φουντουκιού και μια αψεγάδιαστη σταρένια επιδερμίδα. Η αμερικανίδα ηθοποιός που κατοικεί μόνιμα στο Παρίσι αποκάλυψε σε συνέντευξη της στο περιοδικό Marie Claire, πώς στάθηκε πολύ τυχερή καθώς έζησε όπως εκείνη ήθελε, λίγο πριν ανατείλουν στον πλανήτη της Τίνσελτάουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Μεθούσα και κανείς δεν το μάθαινε», λέει η Πόρτμαν. Σπάνια περίπτωση για τα δεδομένα του Χόλιγουντ η ηθοποιός, που ξεκίνησε την καριέρα της στην ηλικία των 12 ετών στην ταινία «Λεόν», δεν έχασε τον έλεγχο και παρέμεινε στις ράγες της ομαλής μετάβασης στον κόσμο των ενηλίκων. Όταν εκείνη γλεντούσε με τον παλιό καλό τρόπο, όπως λέει, δεν υπήρχε το διαδίκτυο να καταγράφει λεπτό προς λεπτό τη ζωή της. «Δεν υπήρχε ούτε το Twitter, ούτε το Facebook , ούτε το Instagram. Έβγαινα και μεθούσα με τους φίλους μου και κανείς δεν το μάθαινε» εξηγεί η 34χρονη ηθοποιός, που κράτησε στα χέρια της το Οσκαρ για την ερμηνεία της στην ταινία «Μαύρος Κύκνος».
Σήμερα στέκεται στο χάσμα που υπάρχει στις αμοιβές μεταξύ ανδρών και γυναικών ηθοποιών. «Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Ο Τιτανικός έκανε τεράστια επιτυχία και ο Ντι Κάπριο αμέσως μετά έφτασε να αμοίβεται με 20 εκατομμύρια δολάρια την ταινία. Όχι όμως και η Κέιτ Γουίνσλετ». Αυτό όμως αλλάξει, διευκρινίζει η ίδια.
«Νέες γυναίκες όπως η Τζένιφερ Λόρνες και η Κρίστεν Στιούαρτ είναι σήμερα σταρ. Δεν ξέρω καν τα ονόματα των ανδρών συμπρωταγωνιστών τους ούτε την ηλικία τους ».
Πιο ψύχραιμη σήμερα, σε αυτό συνέβαλε το ότι έγινε μητέρα, δεν στενοχωριέται αν το τηλέφωνο της σταματήσει να χτυπάει για ένα διάστημα.«Δεν πανικοβάλλομαι, ξέρω τα κύματα. Κάποιες φορές είναι άγρια, κάποιες φορές είναι ήσυχα. Νιώθω ότι έχω κάνει πάρα πολλά, αυτό μου επιτρέπει να δοκιμάζω καινούρια πράγματα, όπως το να σκηνοθετήσω».