Τρία νέα δρομολόγια από την Αθήνα προς τη Σαντορίνη, τη Μπρατισλάβα και τη Βουδαπέστη, από τον ερχόμενο Απρίλιο, ανακοίνωσε σήμερα η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία Ryanair.
Σύμφωνα με τον διευθυντή του εμπορικού τμήματος της Ryanair, Ντέιβιντ Ο’ Μπράιεν, στο νέο πρόγραμμα της εταιρείας για την Αθήνα προστίθενται δύο δρομολόγια ημερησίως προς τη Σαντορίνη, τρία δρομολόγια ανά εβδομάδα προς την Μπρατισλάβα και τέσσερα δρομολόγια ανά εβδομάδα προς τη Βουδαπέστη. Επίσης, θα αυξηθούν οι πτήσεις προς τα Χανιά από δύο σε τρεις και προς την Πάφο από μία σε δύο, σε ημερήσια βάση. Συνολικά, η εταιρία θα προσφέρει 12 δρομολόγια από και προς την Αθήνα, υποσχόμενη 2,2 εκατ. επιβάτες.
Πάντως, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των νέων δρομολογίων, ο κ. Ο’ Μπράιεν εξέφρασε την αντίθεσή του στην παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων στην κοινοπραξία Fraport- Slentel, από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), σημειώνοντας πως θα γίνουν πολύ ακριβά και λιγότερο ελκυστικά για τους ταξιδιώτες, λόγω αύξησης των χρεώσεων. «Οι Γερμανοί της Fraport θα κερδίσουν περισσότερα χρήματα αιχμαλωτίζοντας τα ελληνικά νησιά και ο παραχωρησιούχος δεν θα ενδιαφέρεται για το πόσους επιβάτες θα έχουν τα αεροδρόμια. Οι Γερμανοί της Fraport θα ελέγχουν το κλειδί της Ελλάδας. Η Ελλάδα δεν ενδιαφέρεται, πουλάει τα κλειδιά της Δημοκρατίας στον Γερμανό λειτουργό, Fraport, κάτι που πιστεύουμε ότι είναι κακή ιδέα» είπε χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, ο κ. Ο’ Μπράιεν γνωστοποίησε πως η Ryanair έχει στείλει οκτώ επιστολές προς την ελληνική κυβέρνηση, με τις οποίες πρότεινε τη μείωση των χρεώσεων στα αεροδρόμια με αντάλλαγμα την αύξηση της επιβατικής κίνησης, χωρίς, ωστόσο, η εταιρία να λάβει κάποια απάντηση. «Πρέπει να επιλέξουν, φόρο χωρίς επιβάτες ή επιβάτες χωρίς φόρο» σημείωσε.
Σε ό,τι αφορά το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», επανέλαβε ότι «είναι ένα από τα ακριβότερα αεροδρόμια, ίσως και το ακριβότερο αεροδρόμιο του δικτύου μας» και σχολίασε πως «κάτι γίνεται λάθος στην Αθήνα και κανείς δεν ενδιαφέρεται να το φτιάξει». Μάλιστα, όπως, είπε το «Ελ.Βενιζέλος» έχει μόλις 60 διεθνή δρομολόγια, έναντι 120 του Δουβλίνου και 130 του Στάνστεντ.
Τέλος, ο κ. Ο’ Μπράιεν πρότεινε το μερίδιο του Δημοσίου στο «Ελ. Βενιζέλος» να μην πωληθεί σε όποιον προσφέρει το υψηλότερο τίμημα, αλλά σε εκείνη την εταιρεία που θα δεσμευτεί για τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση.