Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου, 2024

Νέα μοντέλα από Toyota και Yamaha

Δύο “φρέσκιες” παρουσίες στον χώρο των δύο και των τεσσάρων τροχών είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά, αλλά και να οδηγήσουν σε απολαυστικά Test Drive και Ride, αρκετοί ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι αγοραστές.
Mιλάμε για το νέο Hilux της Τoyota και την Yamaha Tracer 700. Τα παραπάνω οχήματα βρέθηκαν αντίστοιχα στην αντιπροσωπία  Toyota Γ. Βενιανάκης Α.Ε. και στην Yamaha Φραντζεσκάκης Γ. ΑΕΒΕ.


8η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΙΚΟΥ HILUX
Το θρυλικό Toyota Hilux, που πρώτη φορά κυκλοφόρησε το 1968 και έναν χρόνο αργότερα σε όλη την Ευρώπη, κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά pick-up επί μία 50ετία σχεδόν. Μέχρι σήμερα, το δημοφιλές pick-up έχει καταγράψει αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις πάνω από 18 εκατομμύρια μονάδες.
Η νέα, 8η γενιά Hilux, έρχεται εκ βάθρων ανανεωμένη και επαναπροσδιορίζει τις ικανότητές της με ένα νέο και ισχυρότερο πλαίσιο τύπου σκάλα που προσφέρει αύξηση 20% στη στρεπτική ακαμψία, ενισχυμένη δομή, βελτιωμένες δυνατότητες 4×4 και βελτιωμένη ικανότητα ρυμούλκησης. Διαθέτει έναν νέο κινητήρα πετρελαίου  με πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων, ενώ έχει προδιαγραφές ρύπων euro 6. Διατίθεται σε εκδόσεις Single Cab, 4θέσια Extra Cab και 5θέσια Double Cab, ενώ βασίζεται στη θρυλική φήμη της προκατόχου της και το αδιαφιλονίκητο τρίπτυχο QDR, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της αντοχής για τους χρήστες επαγγελματικών οχημάτων με ένα νέο και ισχυρότερο πλαίσιο τύπου σκάλας, ενισχυμένη δομή καρότσας, αναβαθμισμένες ικανότητες 4×4 και βελτιωμένη ικανότητα ρυμούλκησης. Ταυτόχρονα, το νέο Hilux απαντά στην αυξημένη χρήση των pick-up σε σπορ δραστηριότητες τα τελευταία χρόνια, με πιο μοντέρνο σχεδιασμό, μεγαλύτερη άνεση, προηγμένο εξοπλισμό και βελτιωμένη ασφάλεια, στοιχεία που το κάνουν πιο κομψό και ξεκούραστο από  ποτέ. Ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των χρηστών για ένα ανθεκτικό, ακούραστο επαγγελματικό εργαλείο και παράλληλα ένα στιλάτο, άνετο 4×4 ελεύθερου χρόνου, το νέο Hilux προσφέρει σε όλους  σημαντικές βελτιώσεις σε 6 βασικούς τομείς:
Σχεδίαση: Απεριόριστη στιβαρότητα και αντοχή σε κακοτράχαλες συνθήκες σε συνδυασμό με πιο πολιτισμένη λειτουργία και εμφάνιση που κάνει περήφανους ακόμα και τους επαγγελματίες χρήστες.
Άνεση: Πιο ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό που συνδυάζει την πρακτικότητα και λειτουργικότητα ενός SUV με χαρακτηριστικά NVH (θορύβων, κραδασμών και  τριγμών) επιπέδου επιβατικού αυτοκινήτου.
Ασφάλεια: Πολύ ανθεκτική δομή αμαξώματος που απορροφά τα φορτία πρόσκρουσης, Toyota Safety Sense περιλαμβάνει PCS με λειτουργία Ανίχνευσης Πεζού (Pedestrian Detection), LDA και RSA, και ολοκληρωμένα συστήματα ελέγχου πέδησης με ABS, EBD, VSC και Trailer Sway Control (TSC).
QDR: Νέο, ανθεκτικότερο πλαίσιο τύπου σκάλας, ενισχυμένη δομή καρότσας και συστήματα Active Traction Control (A-TRC), Downhill Assist Control (DAC) και Hill-start Assist Control (HAC) αναβαθμίζουν τις δυνατότητες 4×4 σε επίπεδα Land Cruiser.


ΝΕΟ ΥΑΜΑΗΑ TRACER
Το Tracer 700 εύκολα θα δημιουργήσει έναν μύθο αντίστοιχο της σειράς ΧΤ – Tenere, όχι τόσο γιατί τους μοιάζει σε χαρακτήρα, αλλά, πολύ περισσότερο, γιατί είναι η μοτοσυκλέτα που έλειπε -χρόνια τώρα- από την γκάμα της φίρμας του Iwata. Το αποτέλεσμα είναι ότι το δικύλινδρο sport touring της Yamaha θα ανακατέψει την αγορά των all round μεσαίου κυβισμού με τον ίδιο τρόπο που το έκανε και το γυμνό στα naked όταν παρουσιάστηκε πριν από δύο χρόνια.
Το Yamaha Tracer 700 είναι γρήγορο, διασκεδαστικό, ευέλικτο, πρακτικό, όμορφο και δεν είναι ακριβό. Είναι τόσο μοτοσυκλέτα, όσο θα χρειαστούν πολλοί μοτοσυκλετιστές στη ζωή τους. Το sport tourer λοιπόν της Yamaha μπορεί και καλύπτει καλά τον χαρακτηρισμό sport και θα τα καταφέρει και στην αποστολή του tourer, αν και θα προτιμήσει περισσότερο τα ελαφρά φορτία. Ο κινητήρας είναι αρκετά οικονομικός με κατανάλωση κάτω από 6 λίτρα ανα 100 χλμ. Η άφιξη του Yamaha Tracer 700 ήταν αναμενόμενη, αν όχι αναπόφευκτη καθώς το νέο αυτό μοντέλο είναι διασταύρωση του Yamaha MT-07 και του Yamaha Tracer 900, δύο από τις πιο δημοφιλείς μοτοσυκλέτα των τελευταίων ετών. Η εμφάνισή του αντιγράφει αυτή του μεγάλου Tracer, με ένα παρόμοιου σχήματος γωνιώδες μισό φέρινγκ με μικρό ζελατινάκι και επιθετικό βλέμμα από τον διπλό προβολέα, συν στενές χούφτες για το ανασηκωμένο μονοκόμματο τιμόνι. Είναι μια ελκυστική μοτοσυκλέτα, είτε σε κόκκινο, είτε σε μπλε, είτε σε μαύρο και έχει ακολουθήσει αρκετά απλές λύσεις. Η ζελατίνα ρυθμίζεται χειροκίνητα ως προς το ύψος, αφού ξεβιδώσεις μερικές πεταλούδες.
Μέσα σ’ όλα αυτά το Yamaha Tracer 700 μοιάζει σαν τον ιδανικό συμβιβασμό. Το sport tourer της Yamaha των 689 κ.εκ. των 74hp και των 196 κιλών έχει τον ρυθμό και την ευελιξία ώστε να είναι διασκεδαστική σε κάθε είδους οδόστρωμα.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα