Στην παραγωγή έξτρα παρθένου ελαιολάδου µε το brand «My Greek Orchard» εισήλθε ένας ακόµα οµογενής Λάκωνας, µε επιχειρηµατική δραστηριότητα στον τοµέα του τουρισµού, της εστίασης και του αθλητισµού στις ΗΠΑ, ο Τζίµυ Πάππας, φιλοδοξώντας ν’ ανοίξει νέα «πόρτα» για τις ελληνικές εξαγωγές.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι πρώτες παρτίδες του νέου brand που προέρχεται από ελαιώνες της ευρύτερης περιοχής της Μεταµόρφωσης Λακωνίας, από την οποία κατάγεται ο επιχειρηµατίας έφτασαν ήδη στις ΗΠΑ, σε συσκευασίες των 500 ml και 750 ml.
Σε πρώτη φάση, το εισήγαγαν κυρίως καταστήµατα που ειδικεύονται στην υγιεινή διατροφή, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Τζίµυ Πάππας έχει ήδη ξεκινήσει επαφές µε µεγάλους διανοµείς τροφίµων, οι οποίοι προµηθεύουν καταστήµατα εστίασης.
Καταλυτικό ρόλο στην απόφαση του Λάκωνα επιχειρηµατία έπαιξαν ο Νίκος Χαραµής, διευθυντής πωλήσεων της Κοινοπραξίας Αγροτικών Συνεταιρισµών Επιδαύρου Λιµηράς Λακωνίας και ο ανηψιός του Χρήστος Ζερβάκος, ο οποίος σχεδίασε το λογότυπο και την ετικέτα του συγκεκριµένου ελαιολάδου.
Πηγή: agronews