Η αμερικανική εταιρεία λογισμικού Microsoft ανακοίνωσε όπως μεταδίδει η Καθημερινή πως θα αρχίσει να προσφέρει συνδρομητική υπηρεσία για παιχνίδια που παίζονται σε προσωπικούς υπολογιστές, δύο χρόνια αφότου είχε αποκαλύψει ανάλογη υπηρεσία για την παιχνιδοκονσόλα Xbox.
H νέα συνδρομητική υπηρεσία προσφέρει πρόσβαση, έναντι μηνιαίας συνδρομής, σε περισσότερα από 100 παιχνίδια που έχουν κατασκευαστεί για το λειτουργικό σύστημα Windows 10. Συνεπώς, ο καταναλωτής δεν θα είναι πλέον αναγκασμένος να αγοράζει κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, αλλά θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλα, αν και πλέον δεν θα αποτελούν ιδιοκτησία του.
Το ενδιαφέρον για τους λάτρεις των παιχνιδιών σε προσωπικούς υπολογιστές είναι πως η Microsoft δεν αναγνωρίζει απλώς επισήμως ότι ορισμένα από τα παιχνίδια της για Xbox μπορεί να τα παίξει κανείς και σε PC. Σήμερα, λιγότερα από 20 παιχνίδια που προσφέρονται στη συνδρομητική υπηρεσία για Xbox μπορεί να τα παίξει κανείς και σε προσωπικό υπολογιστή. Το γεγονός ότι ο καταναλωτής θα έχει στη διάθεσή του περισσότερα από 100 παιχνίδια στη νέα υπηρεσία σημαίνει πως η Microsoft υπέγραψε πολλές συμφωνίες με εταιρείες που αναπτύσσουν παιχνίδια. Σε αυτά περιλαμβάνονται δημοφιλή παιχνίδια από στούντιο όπως το Bethesda, που φτιάχνει τα παιχνίδια Elder Scrolls, αλλά και από τη Sega, όπως και από στούντιο που έχει εξαγοράσει η Microsoft. Οπως συμβαίνει και με τη συνδρομητική υπηρεσία για το Xbox, και η νέα υπηρεσία για Windows 10 θα έχει νέα παιχνίδια την ημέρα που παρουσιάζονται.
H Microsoft δεν αποκάλυψε την τιμή στην οποία θα προσφέρεται η νέα συνδρομητική υπηρεσία, ούτε σε ποιες χώρες θα διατίθεται αυτή αρχικά, κάτι που αναμένεται να κάνει τον επόμενο μήνα.
Η Microsoft προσπαθεί να προσελκύσει νέους καταναλωτές και να πουλήσει παιχνίδια που δεν συνδέονται μόνο με παιχνιδοκονσόλες. Ετσι, προσπαθεί να παρουσιάσει πιο ελκυστικά προϊόντα για κατόχους προσωπικού υπολογιστή, ενώ επεξεργάζεται και τρίτη υπηρεσία, που θα ονομάζεται xCloud και θα επιτρέπει τη μετάδοση παιχνιδιών μέσω Διαδικτύου. Πολύ σύντομα η Microsoft θα αντιμετωπίσει αυξημένο ανταγωνισμό σε αυτή την κατηγορία από εταιρείες όπως η Google και η Apple, που προετοιμάζουν τις δικές τους συνδρομητικές υπηρεσίες για βιντεοπαιχνίδια.