» Προβολή περιοχών με 30 σύντομα βίντεο
Τριάντα σύντομα θεματικά βίντεο περιλαμβάνει η νέα τουριστική καμπάνια του Δήμου Χανίων, την οποία παρουσίασε χθες σε συνέντευξη Τύπου, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Νεκτάριος Ψαρουδάκης.
Οπως επισημάνθηκε, τα βίντεο που σύντομα θα είναι διαθέσιμα σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα του Δήμου Χανίων, δημιουργήθηκαν από το Τμήμα Τουρισμού, με την επιμέλεια του βιντεογράφου, Νικόλα Αναστασάκη και προβάλλουν όλες τις περιοχές του Δήμου Χανίων.
Στόχος είναι η ανάδειξη ξεχωριστών σημείων, σε γωνιές του Δήμου Χανίων, τα οποία τον καθιστούν ελκυστικό προορισμό για διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Ο κ. Ψαρουδάκης σημείωσε ότι «μετά από πολλούς μήνες, ο Δήμος Χανίων κατάφερε και δημιούργησε το απαραίτητο υλικό, έτσι ώστε να μπορούν να προβάλλονται οι ομορφιές του Δήμου Χανίων, απ’ τη μια άκρη έως την άλλη, από τα Κεραμεία μέχρι τη Νέα Κυδωνία και το Ακρωτήρι. Δημιουργήσαμε λοιπόν, 30 μικρά βίντεο για όλες τις περιοχές των Χανίων, τα οποία θα μας βοηθήσουν στην προβολή του τόπου και θα ενισχύσουν τον δυνητικό επισκέπτη να αντιληφθεί με σύγχρονο τρόπο και σε σύντομη διάρκεια, ότι τα Χανιά είναι ένας ξεχωριστός προορισμός και ένας υπέροχος τόπος. Όλα τα βίντεο δεν ξεπερνούν το ένα λεπτό, ώστε να μπορούν να κόβονται αλλά και να επεξεργάζονται για τη σύγχρονη εκδοχή του διαδικτυακού μάρκετινγκ».
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «τα βίντεο θα αναρτώνται σταδιακά σε όλα τα social media του Δήμου Χανίων, ενώ παράλληλα θα προστεθούν στην πλατφόρμα του τουρισμού, www.chaniatourism.gr έτσι ώστε και ο επισκέπτης να μπορεί να τα δει αλλά και οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό, να έχουν τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσουν για την προβολή του τόπου μας».
Ο βιντεογράφος, Νικόλας Αναστασάκης, ο οποίος αναφέρθηκε και στην συμβολή της tour leader, Ουρανίας Κυπριωτάκη στην οργάνωση της παραγωγής και στη βιντεοσκόπηση, υπογράμμισε ότι «στα βίντεο μπορεί να δει κανείς από το πώς γίνεται η τσικουδιά στα αμπέλια, στα Κεραμειά, μέχρι πώς μπορεί να πάει κάποιος για μπάνιο σε μία παραλία στα Σεϊτάν Λιμάνια, ώστε ο επισκέπτης που θα το δει, να μπορεί να το ψάξει και να το βρει στο Google. Πρόκειται δηλαδή, για ένα μικρό, ψηφιακό τουριστικό οδηγό».