Η δημιουργία μίας επιπλέον βάσης στα Χανιά περιλαμβάνεται στα σχέδια της Αegean για το 2014, όπως επεσήμανε σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου ο αντιπρόεδρος της αεροπορικής εταιρείας, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, που παρουσίασε τα οφέλη που προκύπτουν για την εταιρεία και τους επιβάτες από την ενοποίηση με την Olympic Air.
Ειδικότερα, ο κ. Βασιλάκης σημείωσε πως «στο άμεσο διάστημα των επόμενων 6 έως 14 μηνών, που ακολουθούν από την εξαγορά της Olympic Air, οι συνέργειες που προκύπτουν οδηγούν σε έναν ενισχυμένο στόλο, σε άμεση επέκταση του δικτύου και ενίσχυση της συνδεσιμότητας εσωτερικού και εξωτερικού, καθώς και σε μείωση κόστους από την ενοποίηση διοικητικών υπηρεσιών, με εξοικονόμηση έως και 35 εκατ. ευρώ ετησίως.
Το νέο σχήμα θα αποτελείται από 45 αεροσκάφη (δύο τύποι αεροσκαφών) και θα διατηρηθούν τα δύο “brands” των εταιρειών (όνομα και σήματα), διακριτό πτητικό έργο, στόλος και προσωπικό, έχοντας όμως ενοποιημένες κεντρικές υπηρεσίες». Αυτήν τη στιγμή, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Aegean, το ανθρώπινο δυναμικό ανέρχεται σε 2.090 άτομα που απασχολούν και οι δύο εταιρείες και στόχος είναι το επόμενο καλοκαίρι να είναι στα ίδια επίπεδα ή ελαφρώς υψηλότερα. Πάντως, ο κ. Βασιλάκης παραδέχθηκε πως η ενοποίηση των υπηρεσιών (διοικητικές, υποστηρικτικές) θα οδηγήσει και σε απώλεια θέσεων εργασίας.
Για το 2014, στα σχέδια της Αegean περιλαμβάνεται και η προσθήκη πέντε νέων αεροσκαφών τύπου τζετ, η δημιουργία μίας επιπλέον βάσης στα Χανιά, καθώς και η προσθήκη 15 νέων προορισμών από την Αθήνα, με αποτέλεσμα οι συνολικοί προορισμοί εξωτερικού της εταιρείας να ανέρχονται σε 47, ενώ οι προσφερόμενες θέσεις εξωτερικού θα αυξηθούν κατά περίπου 800.000. Οι νέοι προορισμοί περιλαμβάνουν το Μπέρμινχαμ στην Αγγλία, τη Μασσαλία και τη Νάντη στη Γαλλία, τη Ζυρίχη στην Ελβετία, το Αμβούργο, το Ανόβερο και τη Νυρεμβέργη στη Γερμανία, την Κοπεγχάγη στη Δανία, την Κατάνια στην Ιταλία, το Αμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Βηρυτό στον Λίβανο και την Πάφο στην Κύπρο, καθώς και τέσσερις επιπλέον πόλεις για τις οποίες εξετάζονται μεταξύ άλλων η Στοκχόλμη στη Σουηδία ή το Οσλο στη Νορβηγία, η Λουμπλιάνα στη Σλοβενία και το Ντουμπρόβνικ στην Κροατία.
Ετσι, οι δύο εταιρείες το 2014 θα καλύπτουν από κοινού ένα δίκτυο περισσότερων των 250 δρομολογίων, εκ των οποίων 205 και πλέον δρομολόγια εξωτερικού και 47 έως 50 δρομολόγια εσωτερικού.
Σε ό,τι αφορά το κόστος των ναύλων, ο κ. Βασιλάκης σημείωσε πως δεν θα αυξηθούν στο μέτρο που αυτό είναι δυνατό και πρόσθεσε πως στόχος και δέσμευση της Aegean είναι να μετακυλήσει τα οφέλη από τη συγχώνευση των δύο εταιρειών στους επιβάτες με ακόμα πιο ανταγωνιστικούς ναύλους, ενίσχυση προνομίων για τους πιστούς πελάτες και των δύο εταιρειών και διεύρυνση δικτύου.