Αυτή τη φορά στα τέλη στάθμευσης λεωφορείων και ταξί
Αναστάτωση σε αυτοκινητιστές αλλά και ανθρώπους του τουρισμού έχει προκαλέσει η πρόθεση της Fraport να χρεώσει τη στάθμευση στο αεροδρόμιο Χανίων.
Ηδη σύμφωνα με πληροφορίες των “Χ.ν.” έχουν ενημερωθεί σχετικά οι ιδιοκτήτες των τουριστικών λεωφορείων και έπονται οι “ταξιτζήδες” αλλά και όσοι διαθέτουν mini van και κάνουν μεταφορές προς και από το αεροδρόμιο “Δασκαλογιάννης”. Το ζήτημα έχει απασχολήσει και τους tour operator καθώς πολλοί εκτιμούν πως η αύξηση αυτή θα χρειαστεί να περάσει και στα τουριστικά πακέτα, ενώ υπάρχει και προβληματισμός για τους λόγους της αύξησης αυτής από τη στιγμή που δεν θα συνοδεύεται από κάποια παροχή.
Για τις αυξήσεις σύμφωνα με πληροφορίες έχουν ενημερωθεί οι ιδιοκτήτες των τουριστικών λεωφορείων και έχουν λάβει και τις σχετικούς τιμοκαταλόγους. Οι τιμές θεωρούνται κάτι παραπάνω από “τσουχτερές” για τους ιδιοκτήτες και έχουν ξεκινήσει διαπραγματεύσεις προκειμένου αν επιμείνει η Fraport στα τέλη στάθμευσης αυτά να μην κινούνται σε τόσο υψηλά επίπεδα καθώς για πολλούς ιδιοκτήτες θα αυξήσουν σημαντικά το κόστος λειτουργίας.
Σε ό,τι αφορά τα ταξί, δεν έχει υπάρξει κάποιο ανάλογο αίτημα από την Fraport ωστόσο και οι ιδιοκτήτες τους αναμένουν τη σχετική ειδοποίηση αργά ή γρήγορα.
Το θέμα απασχολεί και τους υπεύθυνους των τουριστικών γραφείων που κρίνουν πως η επιβολή του τέλους αυτούς δεν έχει λογική.
Συγκεκριμένα, μας είπαν πως στις Κανάριες Νήσους, ο διαχειριστής των αεροδρομίων δίνει συγκεκριμένους χώρους στάθμευσης σε λεωφορεία και ταξί ζητώντας ένα μηδαμινό ποσό που λειτουργεί ανταποδοτικά για συντήρηση του χώρου στάθμευσης. Αντίθετα, οι μέχρι τώρα αξιώσεις της Fraport από τα λεωφορεία εμφανίζονται ιδιαίτερα υψηλές και αδύνατο να “απορροφηθούν” τα τουριστικά γραφεία.
Σε ανάλογες αυξήσεις έχει προχωρήσει η Fraport τόσο στα αεροδρόμια της Μυκόνου όσο και της Ρόδου όπου και εκεί οι αντιδράσεις ήταν έντονες από τους φορείς του τουρισμού. Πιο χαρακτηριστικά στη Ρόδο για τουριστικά γραφεία με 5 λεωφορεία προβλέποντας χρεώσεις που έφταναν τις 3.5000 ευρώ το χρόνο, για 15 λεωφορεία τις 9.450 ευρώ, ενώ ακολούθησαν και τα τέλη στάθμευσης για τα mini van.