Μετά την επιτυχία της κινηματογραφικής ταινίας “ΑΝ”, που ταξίδεψε και στην Ευρώπη, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης επιστρέφει δυναμικά με έναν… ρόλο – πρόκληση.
Ο 38χρονος ηθοποιός και σκηνοθέτης επιμελείται ενός νέου διαφημιστικού σποτ, αναλαμβάνοντας τη σκηνοθεσία και την επιλογή της μουσικής. Στη διαφήμιση προβάλλονται οι κλασικές επιλογές που κάνει ένας σύγχρονος άνδρας στη ζωή του, συνήθειες που είναι συνειδητές επιλογές και έχουν τη δική τους αξία.
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης είναι και ο πρωταγωνιστής στο σποτ, υιοθετώντας έναν ρόλο που ξέρει πάρα πολύ καλά, αυτόν του άνδρα που αφηγείται δημιουργικά ιστορίες, που παίζει με τις λέξεις, που ενώνει προτάσεις, που φαντάζεται και λέει ελεύθερα μια σκέψη, αποτυπώνοντάς τη με το δικό του μαγικό τρόπο, δίνοντας πνοή και αισθήσεις σε μια λευκή κόλλα χαρτί. Το διαφημιστικό είναι για γνωστό γιαούρτι, το οποίο προηγούμενα διαφημιζόταν από τον Σάκη Ρουβά.
Μάλλον, η εταιρία έχει βαλθεί να μας τρελάνει!
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.