Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024

Νέος τρόπο στη συντήρηση και εξυπηρέτηση των πελατών της εφαρμόζει η Volvo

Νέο πρότυπο στη συντήρηση και εξυπηρέτηση των πελατών της εφαρμόζει η Volvo. Βάση της νέας μεθόδου, οι εργασίες γίνονται με στόχο την αύξηση της απόδοσης και τη μείωση των λαθών από πλευράς συνεργείου. Με τον νέο τρόπο εργασίας το συνεργείο μπορεί να μειώσει στο μισό τον χρόνο αναμονής των πελατών, αυξάνοντας την ικανοποίησή τους.
Όπως και σε μια ομάδα της F1, έτσι στο συνεργείο της εταιρείας, κατά τη διάρκεια του σέρβις, εργάζονται κάθε φορά δύο τεχνίτες σε ένα αυτοκίνητο, ως μία ομάδα, αντί για έναν τεχνίτη κάθε φορά. Με τον τρόπο αυτό η εργασία μπορεί να γίνει πιο αποδοτικά και χωρίς λάθη από την αρχή, καθώς βασίζεται σε μια απόλυτα προκαθορισμένη σειρά ενεργειών.
Επιπρόσθετα ο κάθε πελάτης έχει τον προσωπικό μηχανικό του, ο οποίος κατά την διάρκεια του σέρβις ασχολείται αποκλειστικά με αυτόν και το αυτοκίνητό του.
Με αυτό τον τρόπο Volvo πρωτοπορεί στον χώρο του αυτοκινήτου με μία εντελώς νέα προσέγγιση στη συντήρηση και την επισκευή των αυτοκινήτων, στοχεύοντας στην αμεσότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του συνεργείου.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα