@O προβληματισμός για όλα όσα έρχονται σε επίπεδο ακρίβειας, σε καύσιμα και προϊόντα έχουν αναστατώσει το σύνολο του πληθυσμού, πολίτες, επιχειρήσεις. Η Ελληνική Οικονομία, παρά τις προσπάθειες και τα μοντέλα παρεμβάσεων που σχεδιάζονται, πολλοί υποστηρίζουν ότι, είναι σχεδόν αδύνατο να αντέξει όλη αυτή την πίεση που φαίνεται στον ορίζοντα. Είναι γεγονός πως η Ελλάδα ήδη δέχεται πλήγματα, σχετικά με το κόστος για παράδειγμα σε ζωοτροφές, κρέας, γάλα, με το ερώτημα που ορθώνεται να είναι κατά πόσο μία Ευρωπαϊκή προσπάθεια που εξυφαίνεται, θα καταφέρει να εξομαλύνει τις οικονομικές απειλές και την ανασφάλεια των πολιτών.
@ Ο πόλεμος επιτείνει τα προβλήματα επίσης, σε πρώτες ύλες, μέταλλα, καύσιμα, ενέργεια, που όλα αυτά βρίσκονται στην βασική αλυσίδα παραγωγής και την ίδια ώρα η ένταση του φαινομένου εξ αιτίας του πολέμου, συμπαρασύρει μεταξύ άλλων την αύξηση των επιτοκίων και κάνει πιο σκληρή τη στάση των αγορών. Οι μικρομεσαίοι και οι πολίτες καταμαρτυρούν, από την πλευρά τους, πως δεν μπορούν να φτάσουν στις τράπεζες για δανεισμό και η ημερήσια διάταξη έτσι όπως αναγιγνώσκεται υπογραμμίζει ότι, σε αυτό τον πόλεμο θύμα οικονομικό μπορεί να είναι πρωτίστως η Ουκρανία, ακολουθεί όμως η Ευρώπη ολόκληρη.
@ Αντιλαμβανόμαστε την κατάσταση, όμως οφείλουμε ως πολίτες, για να έχουμε τον έλεγχο της κρίσης μας στις αναλύσεις μας, να γνωρίζουμε πως, όλες οι χώρες της Ευρώπης πλήττονται, με το θετικό όμως αυτής της άσχημης κατάστασης να είναι, ότι οι χώρες μέλη της ΕΕ συσπειρώνονται. Θα μου πείτε τώρα πως εμείς ανήκουμε στον Ευρωπαϊκό Νότο. Σύμφωνοι… Αξίζει όντως να διακρίνουμε ότι ο Ευρωπαϊκός Νότος, μεταξύ άλλων, Ελλάδα Ιταλία Ισπανία είναι χώρες χρεωμένες και με οικονομική αστάθεια. Οπότε θα πρέπει να προσεχθούν περισσότερο.
@ Στο πλαίσιο της πραγματικότητας αυτής, ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται σε μία συνεχή κινητικότητα, όπως μαθαίνω, ώστε η χώρα να αντιμετωπισθεί με ευπρέπεια και σύνεση από τις όποιες Ευρωπαϊκές αποφάσεις. Γνωρίζει όμως ο πρωθυπουργός, πολύ καλά, ότι μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν. Κυρίως σε μία περίοδο όπου όλα τα ενδεχόμενα για την εξέλιξη του πολέμου είναι ανοιχτά, όλα τα αρνητικά σενάρια όπως υποστηρίζουν ειδικοί βρίσκονται επί χάρτου για την αντιμετώπιση τους.
@Αναφέρονται όλα αυτά, για να επισημανθεί το ότι οφείλουμε να είμαστε προσεχτικοί. Τόσο στις προσωπικές αποφάσεις που θα λάβουμε για να αντιμετωπίσουμε την δύσκολη κατάσταση, όσο και στον καταμερισμό ευθυνών, στην πορεία σκέψης μας για να εξηγήσουμε γιατί συμβαίνει ότι συμβαίνει. Είναι καταγεγραμμένο στην Παγκόσμια Ιστορία πως στις μεγάλες κρίσεις, το τίμημα ευθύνης το πληρώνουν, λόγω κεκτημένης ταχύτητας για την ανεύρεση ενόχων, οι κυβερνήσεις που την περίοδο μιας κρίσης βρίσκονται στο τιμόνι της διακυβέρνησης.
@Αυτό είναι πολύ σημαντικό να το γνωρίζουμε, ώστε να καταφέρουμε κάποια στιγμή, να σταθούμε όσο γίνεται πιο αντικειμενικοί, να μην πέσουμε στο λάκκο της πολιτικής ανθρωποφαγίας, κυρίως να κρατήσουμε τη διάθεση να παραμείνουμε ενωμένοι, μπας και καταφέρουμε να ξεπεράσουμε όσο πιο ανώδυνα γίνεται, εάν γίνεται φυσικά, τη συγκεκριμένη περίοδο, στις πλάτες τις οποίας έχουν πέσει πολλά, όπως Οικονομική Κρίση, Πανδημία, Πόλεμος, Ενεργειακή Κρίση.
@Βρισκόμαστε σε μία παρατεταμένη περίοδο με σοβαρά προβλήματα, συνεχόμενες προκλήσεις, αδιαμφησβήτητα εμπόδια στην πορεία προς ένα ασφαλέστερο για πολίτες και οικονομία, μέλλον. Μπορεί να φαίνεται ουτοπικό, όμως πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα να δούμε ομοτράπεζους τους επικεφαλής των κοινοβουλευτικών κομμάτων, σε μία προσπάθεια να παραμερισθούν πολιτικοί πόθοι και ηγετικές επιδιώξεις, ώστε να χαραχθεί μία κοινή Ελληνική Στρατηγική Επιβίωσης της Ελλάδας. Με συμμάχους τους πολίτες, πυλώνες τους σοβαρούς οικονομικούς παράγοντες και υπογραφή σε μία τέτοια, επαναλαμβάνω ίσως ουτοπική, συμφωνία-σύμπραξη, ο κοινός ορίζοντας όλων των πολιτικών αρχηγών ώστε η Ελλάδα να προχωρήσει ενωμένη μέχρι την έξοδο όλων αυτών των συνεχόμενων προβλημάτων.
@Η κυβέρνηση κάνει λόγο για πρωτόγνωρο κύμα ανατιμήσεων, υποστηρίζοντας ότι επεξεργάζεται τρόπους ώστε να μειωθεί κατά το δυνατό περισσότερο για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις το αποτύπωμα αυτής της κρίσης. Σε αυτό τον αγώνα για όλη τη χώρα, όλους τους πολίτες και την οικονομική ζωή της πατρίδα μας, αν λόγω μικροκομματικών σχεδιασμών ή από διάθεση αντιπολιτευτικών αλαλαγμών υπάρξουν συγκρούσεις και όχι ενότητα, πιστεύω πως η πιθανότητα να προκύψει ατύχημα είναι μεγάλη και το όχημα αναχαίτισης ανατιμήσεων, υποστήριξης των πολιτών, συγκράτησης της οικονομίας, θα πέσει σε γκρεμό. Οπότε άστα να πάνε. Μήτε εκλογές μας σώζουν μήτε συσκέψεις υπουργών κι ο θεός ο ίδιος θα στρέψει κεφαλή.
@ Τις μέρες αυτές μου επικοινώνησαν αρκετοί, τον προβληματισμό που υπάρχει για το αύριο των εργαζομένων στα γραφεία και τα πρακτορεία της ΑΝΕΚ. Υπάρχει ένας αγώνας και μία αγωνία σχετικά με τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας, μετά και το πως θα διαμορφωθεί το εργασιακό τοπίο από την εξαγορά της ΑΝΕΚ από την Attica Group. Οι εργαζόμενοι της ΑΝΕΚ θα πρέπει να αντιμετωπισθούν ως το κυριότερο περιουσιακό στοιχείο της επικείμενης συμφωνίας δεδομένου ότι χωρίς όλους αυτούς, η διαχρονική πορεία της ναυτιλιακής μας εταιρείας, θα είχε πέσει σε αβαθή χρόνια πριν. Όσοι διαχειρίζονται τα της επικείμενης συμφωνίας ΑΝΕΚ – Attica Group, δεν πρέπει να αγνοήσουν μήτε τη διατήρηση των θέσεων εργασίας ούτε όμως τα δικαιώματα εργασιακά και οικονομικά των εργαζομένων. Με πείσμα και ευθυγραμμισμένη ματιά, γράφω επίσης πως θα είναι ντροπή και αίσχος, σε όποιον πει ή γράψει ή υπονοήσει ή υπερασπιστεί ότι σε κάθε επιχειρηματική συμφωνία και οικονομικό πεδίο, υπάρχουν δυστυχώς και παράπλευρες απώλειες ή θύματα. Όσοι το υπερασπιστούν αυτό, ακόμα κι ως δικαιολογία για την νέα εργασιακή κατάσταση που ίσως θα δημιουργηθεί από τη συμφωνία, να είναι πεπεισμένοι πως θα κριθούν όχι μόνο από τους εργαζόμενους της ΑΝΕΚ αλλά και από την ιστορία του τόπου μας. Άσχετα με τη θέση τους, το ονοματεπώνυμο τους ή την ισχύ τους.
Αφαίρεσε το ταβάνι και το πάτωμα ξακρίζοντας άσε μόνο
@Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα σε Χανιώτες και Ρεθεμνιώτες οι οποίοι κυρίως για επαγγελματικούς λόγους, καλούνται να ταξιδεύουν συχνά στη Θεσσαλονίκη. Το πρόβλημα συνίσταται στο ότι η πτήση επιστροφής, φτάνει στις 20.45 στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης στο Ηράκλειο από Θεσσαλονίκη και το ΚΤΕΛ έχει μεταβάλλει το δρομολόγιο για Χανιά από τις 9.30 το βράδυ, αρχικά στις 9.00 και εν συνεχεία στις 8.30 το βράδυ. Αποτέλεσμα των αλλαγών αυτών, είναι οι επιβάτες της πτήσης να μην προλαβαίνουν το δρομολόγιο του λεωφορείου για Ρέθυμνο και Χανιά, με αρκετούς να καλούνται να διανυκτερεύσουν σε ξενοδοχεία. Αρκετοί άλλοι, καλούν οικείους τους να μεταβούν στο Ηράκλειο για να τους παραλάβουν, ενώ κάποιοι άλλοι πληρώνουν ΤΑΞΙ για να φτάσουν στα σπίτια τους.
@Ο Γιώργος Χαλεπάκης Διευθυντής ΚΤΕΛ Ηρακλείου Χανίων, ενημερώθηκε από εμάς για το πρόβλημα, δηλώνοντας ότι δεν το γνώριζε, δεν είχε ενημερωθεί για την κατάσταση αυτή και υποσχέθηκε να δει άμεσα το δρομολόγιο ώστε να διορθώσει την ώρα δρομολογίου οπότε Ρεθεμνιώτες και Χανιώτες να μην υποχρεώνονται σε αυτή την ταλαιπωρία. Μας ενημέρωσε επίσης ότι σχεδιάζεται το νέο πρόγραμμα δρομολογίων ΚΤΕΛ από Ηράκλειο για Ρέθυμνο και Χανιά που θα ξεκινήσει το Απρίλιο και όπως ανέφερε, θα λάβουν γνώση των δρομολογίων των αεροπλάνων, ώστε να αξιοποιηθεί στο γενικότερο σχεδιασμό του ΚΤΕΛ.
Προτείνω να απασχολήσει περισσότερο τους πολίτες, γιατί δεν εξορύσσομε το δικό μας φυσικό αέριο;
Γιατί εθελοτυφλούμε τόσο πολύ;;