@ Το άνοιγμα που επιδιώκει το ΚΚΕ στην τοπική κοινωνία, κρίνεται θετικά, γεγονός που καταδεικνύει, πως αναγνωρίζεται η ανάγκη των πολιτών να έρθουν σε επαφή με ανανεωμένες τακτικές ιδεολογικής σποράς. Το ΚΚΕ έχει άποψη, έχει σταθερότητα θέσεων έχει όμως και μία παρηκμασμένη αντίληψη για το κατά πόσο θελκτική είναι η επανάληψη της τακτικής προσέγγισης των πολιτών, ώστε να κατανοήσουν και να υποστηρίξουν τις πολιτικές και ιδεολογικές του θέσεις.
@ Είναι γνωστό στο σύνολο σχεδόν της κοινωνίας, πως χρόνια κουβεντιάζεται, ότι το ΚΚΕ έχει καταγραφεί ως ένα πολιτικό κόμμα με μηδενική σχεδόν ανανέωση του πολιτικού του λόγου. Την ίδια ώρα όμως, ο σεβασμός όλων, ανεξάρτητα από την ιδεολογική τους τοποθέτηση, έχει να κάνει με τους ειλικρινείς και στοχο-προσηλωμένους στην ελευθερία αγώνες του ΚΚΕ. Το σημαντικό είναι να διαπιστώσουμε πως το άνοιγμα δε θα αφορά μόνο σε πρόσωπα αλλά κυρίως σε ομάδες και συλλογικότητες που έχουν παρουσία σε κοινωνικούς αγώνες για το συμφέρον του τόπου μας. Λέω σημαντικό διότι δεκαετίες και δεκαετίες για το ΚΚΕ υπάρχει ένας έστω και κρυφός σεβασμός, λες και χωρίς αυτόν, η δημοκρατία δεν είναι αρτιμελής.
@Σχετικά με το ανθρωποειδές που έσπειρε το θάνατο, το θρήνο, γέμισε ερωτηματικά τους παγκόσμιους κουμπαράδες πολιτισμού και ανθρωπιάς, στο Τέξας σε δημοτικό που τα ασθενοφόρα μετέφεραν τις σορούς 29 παιδιών και δύο δασκάλων, θα αναφέρω τούτο. Ήταν κολλημένος με τα όπλα, είχε ταραγμένες σχέσεις με το σχολικό περιβάλλον, πολύ κακές σχέσεις με μέλη της οικογένειας του και λόγω ενασχόλησης του με το διαδίκτυο, μηδενική κοινωνική παρουσία και καθόλου φίλους.
@ Τι άλλο μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον και να προκαλέσει προβληματισμό ώστε να ενεργοποιηθούν οι αρμόδιοι, να κληθούν κοινωνικές υπηρεσίες; Αναρωτιέμαι, πόσο δύσκολο είναι να ξεφύγουμε από τις παρωπίδες τις καθημερινότητας που κατατρέχει την καθημερινότητα των περισσοτέρων. Αξίζει, αντί να ξεσηκώνονται συνδικαλιστικοί αγώνες για την όποια αξιολόγηση, να απαιτηθεί από όλους, κυρίως τους εμπλεκόμενους με την εκπαιδευτική κοινότητα, η συνεχής επιμόρφωση σε θέματα αναγνώρισης συμπεριφορών και αποκωδικοποίησης στάσης ζωής των νέων ανθρώπων.
@ Μπορεί να είναι γενικόλογο όπως το θέτω, όμως είναι απόλυτα κατανοητό πως υπάρχει τεράστια ανάγκη να αναθεωρήσουμε το σύστημα μέσω του οποίου συνυπάρχουν εκπαιδευτικοί και μαθητές. Όπως τεράστια ανάγκη υπάρχει, δίπλα σε κάθε γυμνασιάρχη, δάσκαλο, γυμναστή, να υπάρχει και να λειτουργεί αποτελεσματικά, σε κάθε σχολική μονάδα ένας εκπαιδευμένος ψυχολόγος.
@ Μία βαθιά συγκίνηση, ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ σας παιδιά, χαιρετίζουμε το Βίντεο που δημιούργησαν μαθητές και μαθήτριες του ΕΠΑΛ Ελευθερίου Βενιζέλου στέλνοντας το δικό τους μήνυμα για τη βία. «ΣΠΑΩ τη ΣΙΩΠΗ» είναι ο τίτλος του κοινωνικού μηνύματος των παιδιών μας, τα οποία μάλιστα φοιτούν σε μία εκπαιδευτική μονάδα που κατά το παρελθόν είχε στεναχωρηθεί από συμπεριφορές που δημιούργησαν προβληματισμό. Σήμερα πια, αγόρια και κορίτσια, λένε όχι στη ΒΙΑ, προτρέπουν να μην κλείνουμε τα μάτια, τα αυτιά μας, να μην μένουμε άπραγοι. Τα παιδιά μας, φωνάζουν, να μη φοβηθούμε τη βία αλλά να την αντιμετωπίσουμε και να την εξαφανίσουμε από τις κοινωνίες μας. Μόνο οι νέοι, μόνο με την παρουσία τους, μόνο με την αγκαλιά τους και τις αλήθειες τους, μπορούμε να περάσουμε αναχώματα, να πάμε μπροστά. Εμπιστοσύνη στους νέους μας. ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.
@ Την ίδια εμπιστοσύνη μάλλον θα πρέπει να διεκδικήσουν και όσοι σηκώνονται από τις καρέκλες τους, τινάζονται και επικοινωνούν εδώ και εκεί το ότι θα εμπλακούν στον αυτοδιοικητικό ή κεντρικό πολιτικό στίβο.
Επηρεασμένος από τηλεοπτικές παρουσίες, συνεντεύξεις, αλλά και ακούσματα από διάφορους, αισθάνομαι την ανάγκη να αναφέρω, πως ένα από τα κυρίαρχα στοιχεία που καλό θα ήταν να διακρίνει, όσους επιθυμούν να είναι όπου θα είναι υποψήφιοι, η διάκριση κι η σεμνότητα.
Καλό είναι να γνωρίζουν άπαντες, πως η επίδειξη ανωτερότητας, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία τραγική ψευδαίσθηση, αφού στο πλοίο της ζωής, είμαστε όλοι μας επιβάτες, χωρίς καν το πέλαγο να μας ζητάει να μάθει, το εάν ανάμεσα μας υπάρχουν πλούσιοι, φτωχοί, μορφωμένοι, αμόρφωτοι, δυνατοί αδύνατοι, έξυπνοι ή κουτοί.
Στο πλοίο πάνω δεν υπάρχουν ανώτεροι… Κι όσοι είναι θιασώτες της συγκεκριμένης τακτικής περί ανωτερότητας, σημαίνει πως είναι πρόσωπα επικίνδυνα, αφού λόγω έλλειψης διάκρισης και ταπεινοφροσύνης, δεν βελτιώνονται, δεν εξελίσσονται, δε συνυπάρχουν υγιώς με τους υπόλοιπους.
Το χειρότερο δε όλων, είναι πως οι ψευδεπιγράφως ανώτεροι, δεν μπορούν να διακρίνουν μήτε τις ελλείψεις τους, μήτε την πολύ-επίπεδη ανεπάρκεια τους.