«Προσπαθώ μέρες τώρα να καλέσω στο τηλεφωνικό κέντρο του Νοσοκομείου για να κλείσω ένα ραντεβού για να γράψουν φάρμακα για ανασφάλιστο συγγενή μου. Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση» μας ανέφερε ηλικιωμένη γυναίκα από χωριό της ενδοχώρας. Παράλληλα μας σημείωσε πως δεν είναι καθόλου εξοικειωμένη με το διαδίκτυο ώστε να κλείσει ηλεκτρονικά το ραντεβού της και η απόσταση από το Νοσοκομείο δεν της επιτρέπει να δώσει ‘‘παρών’’ αυτοπροσώπως. Η δυσκολία με το τηλεφωνικό κέντρο είναι δεδομένη πολλές φορές ειδικά τις πρώτες ημέρες του κάθε μήνα όταν και δέχεται ένα καταιγισμό τηλεφώνων, ωστόσο επιβάλλεται να βρεθεί λύση γιατί ειδικά οι ηλικιωμένοι άνθρωποι της υπαίθρου θα πρέπει να στηριχθούν.