Για « σκανδαλώδεις ευνοϊκές ρυθμίσεις για το κατασκευαστικο κεφάλαιο με αποτέλεσμα να εισπράττει τεράστια κέρδη από διόδια, από αποζημιώσεις, από την ιδιωτικοποίηση τελικά των αυτοκινητοδρομων» κάνει λόγο σε ανακοίνωση του ο Περιφερειακός σύμβουλος Κρήτης Γιώργος Πιαγκαλάκης όσον αφορά τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του ΒΟΑΚ στο Περιφερειακό συμβούλιο.
Αναλυτικότερα στη δήλωση του επισημαίνει τα εξής: «
Πολλά λεχθηκαν σήμερα περί ιστορικότητα της μέρας. Η αλήθεια είναι πως επτά μήνες μετά την παρουσίαση της νέας χάραξης από τον πρωθυπουργό το λες και… επιτυχία να διατυπώνει γνώμη το περιφερειακό συμβούλιο
εκ των υστέρων. Και μάλιστα μονο επί τεχνικών θεμάτων. Για τον τρόπο χρηματοδοτησης, για την επιβολή διοδίων, η παρουσίαση της ΜΠΕ ήταν αλλά λόγια ν’αγαπιόμαστε. Η Κυβέρνηση και η Περιφέρεια προσπαθούν να αποκρύψουν το γεγονός ότι ο ΒΟΑΚ, ο τρόπος χρηματοδότησης και κατασκευής του αποτελούν ένα ακόμα επεισόδιο της “αμαρτωλής” ιστορίας της κατασκευής των αυτοκινητοδρομων στη Ελλάδα τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια. Ιστορίας που περιλαμβάνει σκανδαλώδεις ευνοϊκές ρυθμίσεις για το κατασκευαστικο κεφάλαιο με αποτέλεσμα να εισπράττει τεράστια κέρδη από διόδια, από αποζημιώσεις, από την ιδιωτικοποίηση τελικά των αυτοκινητοδρομων. Και όλα αυτά στις πλάτες των λαϊκών στρωμάτων. Η χάραξη παρουσιάζεται σαν κάτι τετελεσμενο και η παρουσίαση των διαφωνιών και των ενστάσεων μάλλον για τα μάτια του κόσμου γινεται σαν επίφαση δημοκρατιας.
Η ανάγκη που έχει ο τόπος για ένα δημόσιο ασφαλή αυτοκινητοδρομο για όλο τον λαό σίγουρα δεν ικανοποιειται από τις κατευθύνσεις που δίνουν η Κυβέρνηση της ΝΔ (και παλαιότερα του ΣΥΡΙΖΑ) και αποδέχεται η Περιφέρεια».