Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ έχει γίνει «ξαφνικά το πρόσωπο» διαφημιστικής καμπάνιας στην Κίνα μιας εταιρείας αντρικών προϊόντων.
Ο πρώην άσος των γηπέδων δεν είναι το μόνο πρόσωπο που χρησιμοποίησε η εν λόγω εταιρεία για να προωθήσει τα προϊόντα της καθώς προηγήθηκαν οι ηθοποιοί Μπράντλεϊ Κούπερ και Τζέιμι Ντόρναν.
Ωστόσο τώρα όλοι ψάχνουν να δουν εάν ο Βρετανός πρώην ποδοσφαιριστής και νυν επιχειρηματίας έχει υπογράψει συμβόλαιο με την εταιρεία ή εάν αυτή τον χρησιμοποίησε εν αγνοία του.
Πάντως πηγή που επικαλείται η βρετανική εφημερίδα Mirror, υποστηρίζει ότι ο 42χρονος έγινε το πρόσωπο της σειράς προϊόντων «άθελά» του.
Μάλιστα το τζελ μαλλιών που «διαφημίζει» ο Μπέκαμ κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και τόσο αυτός όσο και οι άλλες δύο διασημότητες χρησιμοποιούνται μόνο στην κινεζική αγορά για την προσέλκυση πελατών.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.