Με τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού, στις 27 Σεπτεμβρίου, ημερομηνία, η οποία καθορίσθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού το 1970, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΗ κ. Μηνάς Παπαδάκης αναφέρθηκε ότι κύριος στόχος του εορτασμού αυτού είναι αφενός μεν η ανάδειξη των δυνατοτήτων που έχει ο τουρισμός για την προώθηση νέων κοινωνικοοικονομικών ευκαιριών αφετέρου δε η σημαντικότητα της πολιτιστικής και πολιτικής συμβολής του τουρισμού στην ευδαιμονία της διεθνούς κοινότητας.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση «ο τουρισμός ένα σύνθετο φαινόμενο που εμπλέκει πολλούς τομείς της ανθρώπινης ζωής, αποτελεί πολύτιμο πυλώνα της οικονομικής μας ανάπτυξης και της κοινωνικής συνοχής. Το μερίδιο που εκπροσωπεί ο τουρισμός στην εθνική οικονομία και στο διεθνές εμπόριο τον καθιστά ως μια από τις κυριότερες δραστηριότητες της παγκόσμιας οικονομίας, ένα σημαντικό παράγοντα της Παγκόσμιας ανάπτυξης με σταθερό και αποφασιστικό ρόλο στις διεθνείς συναλλαγές και στην εξασφάλιση του ισοζυγίου πληρωμών.
Φέτος, σε μια δύσκολη και πρωτόγνωρη εποχή για τον τουρισμό, με τις συνέπειες που αφήνει πίσω της η πανδημία του κορωνοιού και με διάχυτο τον φόβο και την αβεβαιότητα σε όλο τον πλανήτη, διαμορφώνονται νέες συνθήκες παγκοσμίως.
Ο ΟΛΗ με υψηλό αίσθημα ευθύνης διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στις διεθνείς εξελίξεις, ανεβάζοντας την αξία του τουριστικού μας προϊόντος, με την καθιέρωση του Λιμένος Ηρακλείου του ως Home Port. Η πανδημία του covid-19 φαίνεται να ξαναμοιράζει την τράπουλα στο χώρο της κρουαζιέρας και η Ελλάδα μπορεί να βγει ο μεγάλος κερδισμένος και να κάνει την ανατροπή. Το λιμάνι του Ηρακλείου διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για να γίνει βασικός προορισμός τόσο ως λιμάνι εκκίνησης όσο και ως λιμάνι διέλευσης. Δίνοντας ώθηση στο νέο ξεκίνημα της κρουαζιέρας, το Λιμάνι του Ηρακλείου δείχνει την δυναμική του, συνεισφέροντας τα μέγιστα για την επιστροφή στην κανονικότητα και ανοίγει νέους αναπτυξιακούς δρόμους καθιστώντας την Κρήτη αλλά και όλη την Ελλάδα ως τους κύριους αγαπημένους παγκόσμιους τουριστικούς προορισμούς.
Και επειδή, όπως συνηθίζεται να λέγεται «εχθρός του καλού είναι το καλύτερο», είναι η ώρα και η σωστή στιγμή για ένα οργανωμένο, συγκροτημένο σχέδιο που να προασπίζεται το παρόν και το μέλλον του ελληνικού τουρισμού, ως καταλύτη για την ανάπτυξη, την απασχόληση και την κοινωνική συνοχή στον 21ο αιώνα.»