Μια πραγματική… περιπέτεια παραμένει η οδήγηση στον υφιστάμενο Βόρειο Οδικό Αξονα, σε αυτήν την κατ’ ευφημισμόν εθνική οδό της Κρήτης. Χωρίς φωτισμό, με εξαίρεση κάποιους κόμβους, χωρίς ορατές, τη νύχτα, διαγραμμίσεις, χωρίς διαχωριστικό στηθαίο, με οδηγούς βιαστικούς. Αλλά και με έργα, όπως αυτό στα Μεγάλα Χωράφια, που, μέχρι να ολοκληρωθούν, λόγω των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, συνιστούν ταλαιπωρία για τους οδηγούς όταν σχηματίζονται ουρές από οχήματα.
Φυσικά, πρέπει να γίνονται έργα. Και, βέβαια, κάποια έπρεπε να είχαν γίνει χθες. Όχι εκείνα της αποκατάστασης του δρόμου από καταστροφές και καθιζήσεις. Αλλά, άλλα τα οποία θα βελτίωναν την οδική ασφάλεια. Για παράδειγμα, η συχνή αποκατάσταση των διαγραμμίσεων (τουλάχιστον στο τμήμα Κολυμπάρι – Χανιά) και όχι μόνον όταν… ξεθωριάζουν, ώστε να είναι έντονα εμφανείς και τη νύχτα, η βελτίωση της σήμανσης. Το ότι έπρεπε να υπήρχε διαχωριστικό στηθαίο και επαρκής φωτισμός είναι προφανές.
Ο υποψήφιος βουλευτής Χανίων της Ν.Δ. παρουσιάζει θέσεις – προτάσεις εν όψει των εκλογών
Τώρα, τα βλέμματα είναι στραμμένα στο μεγάλο έργο του νέου ΒΟΑΚ. Και όχι άδικα.
Αλλά, μέχρι να υλοποιηθεί το πολυπόθητο αυτό έργο, ο υφιστάμενος ΒΟΑΚ θα παραμείνει στην ίδια, σχεδόν, κατάσταση; Ας ελπίσουμε πώς όχι.