Τα τελευταία χρόνια είναι πολύ µόδα αυτά τα κείµενα που σε προσκαλούν να γευτείς το ανεπανάληπτο, να ταξιδέψεις στο µαγευτικό, να αγοράσεις το ανυπέρβλητο.
Είναι χαρακτηριστικές οι λέξεις και οι φράσεις κλειδιά που απευθύνονται στο καταναλωτικό σου εγώ. Στην ουσία, όµως, “χτυπάνε” κυρίως στη µαταιοδοξία σου. Στην επιθυµία σου να είσαι ο/η µοναδικός/ή που θα βρεθεί εκεί που µόνο οι δήθεν ψαγµένοι γνωρίζουν. Στο σύνολό τους οι ψηφιακές υπηρεσίες εκεί αποσκοπούν.
Να σε κάνουν, δηλαδή, να νιώσεις ότι ξεχωρίζεις, ότι είσαι ο γνώστης και ο ψαγµένος, αυτός που ξέρει να επιλέγει. ∆ιαδυκτιακές εφαρµογές και υπηρεσίες ποντάρουν στην επιθυµία αυτή.
Μέσα από γλυκανάλατα κείµενα µε χαρακτηριστικό τα υποκοριστικά και τα ρήµατα που θέλουν να ξυπνήσουν την επιθυµία, οι πάροχοι υπηρεσιών και οι συνεργάτες τους παραγωγοί περιεχοµένου ξέρουν τι θέλεις να ακούσεις. Και στο προσφέρουν.
Το θέµα είναι αν εσύ αναγνωρίζεις τον εαυτό σου στις οµάδες στόχους τους ή είσαι για κάπου αλλού.