Αντιμέτωποι με μια ταλαιπωρία χωρίς να φέρουν την παραμικρή ευθύνη είναι οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες στην περιοχή του Κατσαμπά και της Χαλέπας. Οι περισσότεροι εξ αυτών δεν έχουν λάβει λογαριασμούς της ΔΕΗ από τα μέσα Δεκεμβρίου. Όπως μας σημείωσε κάτοικος «αφού πέρασε 1,5 μήνας απευθύνθηκα στη ΔΕΗ και μας είπε ότι έχει πάει το λογαριασμό μου από τις 24 Δεκεμβρίου στα ταχυδρομεία! Αφού δεν μας το έφερε ο ταχυδρόμος θα πρέπει να πάμε στα γραφεία της ΔΕΗ να επανεκδώσουμε τον λογαριασμό και να τον πληρώσουμε! Είναι δυνατό να υφιστάμεθα τέτοια ταλαιπωρία, η ΔΕΗ δεν ενδιαφέρετε που το ταχυδρομείο δεν παραδίδει τους λογαριασμούς της; Προσωπικά δεν έχω αυτοκίνητο, πρέπει να πάρω δύο λεωφορεία, να βγω στο κρύο και την ταλαιπωρία επειδή ορισμένοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους;» Η τοπική ΔΕΗ και το ταχυδρομείο έχουν να απαντήσουν κάτι;
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΚΑΤΣΑΜΠΑ…ΣΕ ΧΩΡΙΑ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ…ΤΑ ΕΛΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ…
Οι λογαριασμοί πλέον στέλνονται και ηλεκτρονικά και με sms. Η πληρωμή γίνεται ηλεκτρονικά. Δεν χρειάζεται κανείς να πάρει αυτοκίνητο ή 10 λεωφορεία να πάει στα γραφεία της ΔΕΗ. Με ένα τηλεφώνημα λύννται όλα. Φτάνει πια η χωρίς λόγο γκρίνια.