Πέμπτη, 15 Αυγούστου, 2024

Οι Σκανδιναβοί ξανάρχονται… φέτος στα Χανιά

Το 80% των επισκεπτών του 2019 στα Χανιά από τις Σκανδιναβικές χώρες εκτιμά πως θα μεταφέρει φέτος ο tour operator VING (πρώην Thomas Cook Nordic). Συνολικά υπολογίζονται 60.000 τουρίστες από Δανία, Νορβηγία, Σουηδία, Φιλανδία για τα Χανιά και άλλοι 40.000 για το Ηράκλειο.

Οι δε πτήσεις προς το αεροδρόμιο “Δασκαλογιάννης” – που ξεκίνησαν στις 23 Απριλόυ- θα φτάσουν τις 17 την εβδομάδα.

Σκανδιναβοί τουρίστες
«Όλα τα στοιχεία μας δείχνουν ότι θα φτάσουμε στο 70-80% της σεζόν του 2019 σε ό,τι αφορά αποκλειστικά τη σκανδιναβική αγορά» δηλώνει ο κ. Α. Αυγουστινάκης Commercial και Operation Manager του tour operator VING.

Μιλώντας στα “Χ.ν.” ο κ. Ανδρέας Αυγουστινάκης, Commercial και Operation Manager του VING στα Χανιά δηλώνει την αισιοδοξία του πως αρχής γενομένης από φέτος οι Σκανδιναβοί θα επιστρέψουν δυναμικά στα Χανιά.

«Όλα τα στοιχεία μας δείχνουν ότι θα φτάσουμε στο 70-80% της σεζόν του 2019 σε ότι αφορά αποκλειστικά τη Σκανδιναβική αγορά . Σε εβδομαδιαία βάση θα έχουμε 17 πτήσεις έναντι 24 το 2019 (κάποιες από αυτές μαζί με άλλο tour operator)» τονίζει ο κ. Αυγουστιανάκης.

Για ποιούς λόγους όμως οι αριθμοί δεν επανήλθαν στα ποσοστά του 2019 ρωτάμε τον κ. Αυγουστινάκη. «Με την άρση των μέτρων που αποφάσισε η κυβέρνηση από την 1η Μαίου δεν είναι τόσο μεγάλο το πρόβλημα o covid 19. Έχει επηρεάσει περισσότερο ο πόλεμος στην Ουκρανία και όχι τόσο ο πόλεμος ως πόλεμος όσο οι οικονομικές του επιπτώσεις που είναι τεράστιες. Όπως ξέρετε στη χώρα μας υπάρχουν αυξήσεις στην ενέργεια, στα καύσιμα, στα τρόφιμα και κάτι ανάλογο έχουμε και στις Σκανδιναβικές χώρες για αυτό και υπάρχει μια διστακτικότητα αυτή τη στιγμή. Τα νούμερα όμως συνεχώς ανεβαίνουν προς το καλύτερο. Ο στόχος μας είναι το 80% του 2019 και είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα το “πιάσουμε” και ίσως θα πάμε ακόμα καλύτερα» απαντάει.

Σημειώνεται ότι ο VING είναι ο πρώτος σκανδιναβικός tour operator που ήλθε στην Κρήτη από το 1970 στον Αγ. Νικόλαο, και τα επόμενα χρόνια μετέφερε ένα μεγάλο μέρος του πελατολογίου του στα Χανιά καθώς οι Σκανδιναβοί έδειχναν μια προτίμηση στα επιπλωμένα διαμερίσματα που υπάρχουν σε μεγάλους αριθμούς στη Δυτ. Κρήτη.

Το ενδεχόμενο της επέκτασης της σεζόν τίθεται κάθε χρόνο από τους τοπικούς φορείς όμως ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι εξαιρετικά δύσκολο σύμφωνα με τον κ. Αυγουστινάκη. «Στο μέλλον δεν ξέρει κανείς τι μπορεί να συμβεί, όμως μιλώντας με τα σημερινά δεδομένα είναι κάτι δύσκολο όταν έχεις να ανταγωνιστείς ως Ελλάδα, Κρήτη, Χανιά τα Κανάρια νησιά που ξεκινάνε τη σεζόν στα μέσα Οκτωβρίου. Δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάποια ριζική αλλαγή σε ότι αφορά τον τόπο μας σε αυτόν τον τομέα. Εμείς επεκτείναμε για μια εβδομάδα τη σεζόν τη χρονιά που πέρασε κατά μια εβδομάδα και αυτό θα κρατηθεί και φέτος, θα πάμε δηλαδή μέχρι τέλος Οκτώβρη όταν συνήθως σταματούσαμε στις 20 του ίδιου μήνα. Υπάρχει ζήτηση και θα πάει και καλά αυτή η επέκταση της σεζόν που μπορεί να κρατηθεί μέχρι τις αρχές του Νοέμβρη» τονίζει. Ο ίδιος επισημαίνει την«άριστη σχέση που έχουμε οικοδομήσει με τους ντόπιους ξενοδόχους και τους τοπικούς επιχειρηματίες που μας στηρίζουν και τους στηρίζουμε». Για το αυξημένο κόστος του αεροδρομίου Χανίων λόγω των τελών o VING δεν έχει επηρεαστεί ωστόσο σε συνδυασμό με την αύξηση των τιμών στα καύσιμα παρουσιάζεται μια αύξηση του κόστους. «Εμείς σε κάθε περίπτωση προσπαθούμε να κρατήσουμε τις τιμές μας σε χαμηλά επίπεδα ώστε οι πελάτες μας να μην επιβαρυνθούν περισσότερο» λέει ο κ. Αυγουστινάκης.

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ

Για τη χρονιά που πέρασε στη Σουηδία ο VING είχε μια σειρά από πολύ σημαντικές διακρίσεις. «Βραβευτήκαμε ως ο καλύτερος τουριστικός οργανισμός στη Σουηδία και η Sunglass Airlines, η θυγατρική μας αεροπορική εταιρεία, ως καλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης. Αυτές οι διακρίσεις ήταν απόρροια του πολύ καλού μας service για τους πελάτες μας και ότι μείναμε δίπλα τους ειδικά την περίοδο της πανδημίας! Προστατεύσαμε τους πελάτες μας που νόσησαν κατά τις διακοπές τους μεταφέροντας τους πίσω με δικά μας έξοδα, δίνοντας τους δωρεάν διαμονή και όσοι νόσησαν και δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν πήραν τα χρήματα τους πίσω χωρίς να έχουν καμία επιβάρυνση! Οι ίδιοι πελάτες που ακύρωσαν πέρυσι τις διακοπές τους έχουν κλείσει φέτος 1 και 2 φορές πακέτα διακοπών με εμάς ως ανταμοιβή για τις καλές υπηρεσίες μας! Αυτό πιστεύω ότι δείχνει πάρα πολλά!»

 


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα