Το 2019 χαρακτηρίζεται ως μία σημαντική χρονιά για τη Huawei όσον αφορά τον τομέα των συσκευών. Ο κινεζικός «κολοσσός» κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις smartphones σε σημείο να ξεπεράσει μέσα σε διάστημα μόλις 10 μηνών το «ορόσημο» των 200 εκατ. συσκευών, κέρδισε πολλά βραβεία, κυρίως για την οικογένεια P30, και πέτυχε ακόμη να ανταπεξέλθει στην πίεση που δέχτηκα λόγω των αμερικανικών «κυρώσεων». Η βασική πρόκληση, όμως, δείχνει να είναι η δημιουργία ενός οικοσυστήματος συσκευών, στόχος του οποίου να αλλάξει τα δεδομένα στην παγκόσμια αγορά, όπως αναφέρει το cnn.gr.
Στο κέντρο της προσέγγισης βρίσκεται ο χρήστης με το smartphone του και γύρω από αυτόν βρίσκονται 8 κατηγορίες συσκευών όπου δραστηριοποιείται και η Huawei και είναι οι:
Τηλεόραση – οθόνη υψηλής ευκρίνειας
Tablet
PC
Ασύρματα ακουστικά (earbuds)
Τηλεματική
Ρολόι
Γυαλιά
Ηχείο
Στη συνέχεια, αυτές οι 8 κατηγορίες συσκευές συνδέονται με συσκευές που μπορεί να προέρχονται από άλλους κατασκευαστές, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο ένα αρκετά ευρύ και ανοικτό οικοσύστημα για τομείς όπως είναι το smart home, το mobile office, το fitness και η υγεία, η ψυχαγωγία και το ταξίδι. Βασικό κομμάτι της προσέγγισης είναι το HiLink, ένα πρωτόκολλο διασύνδεσης των συσκευών, το οποίο υποστηρίζουν αυτή τη στιγμή περισσότερα από 1000 προϊόντα από έναν μεγάλο αριθμό κατασκευαστών.