Στους δρόμους της Λισσαβόνας ο Ντέιβιντ Μπέκαμ συνειδητοποιεί ότι όλοι αντιγράφουν το στιλ του και ντύνονται όπως εκείνος. Πιο σέξι παρά ποτέ, ο “ευπώλητος” πρώην ποδοσφαιριστής λανσάρει τη συλλογή Modern Essentials της εταιρίας Hennes and Mauritz.
Είναι η δεύτερη φορά που ο Μπέκαμ συνεργάζεται με το σκηνοθέτη Φρέντρικ Μποντ,χρησιμοποιώντας το θέμα της τελευταίας τους διαφήμισης, όπου ο κωμικός Κέβιν Χαρτ είχε ντυθεί ακριβώς σαν τον Ντέιβιντ. Σ’ αυτό το νέο σποτ, ο Ντέιβιντ βγαίνοντας από το ξενοδοχείο του στη Λισσαβόνα συνειδητοποιεί ότι όλοι γύρω του φοράνε τα ίδια ρούχα μ’ εκείνον, ακόμα και τα παιδιά που κάνουν σκέιτ, ένα μωρό, μια γιαγιά και όλοι οι άνδρες στην πόλη.
Τον κοπιάρουν ακόμα και όταν βγαίνει από τα ρούχα του… Το σποτ θα συνοδεύεται από μια έντυπη καμπάνια, τη φωτογράφιση της οποίας έκανε ο Μάριο Σορέντι.
Στη συλλογή που επέλεξε ο γκουρού του στιλ για χιλιάδες άνδρες-και ο πρώτος Άγγλος ποδοσφαιριστής πουκατέκτησε πρωτάθλημα σε τέσσερις διαφορετικές χώρες-υιοθετείται μια νέα ενδυματολογική ματιά, εστιάζοντας στο κλασικό κοστούμι με μια μοντέρνα πινελιά για πιο κομψή εμφάνιση, αλλά και ανάμειξη με αθλητικά κομμάτια. Η συλλογή θα κυκλοφορήσει σε δύο φάσεις, η πρώτη στις 18 Φεβρουαρίου και η δεύτερη στις 10 Μαρτίου 2016, και θα είναι διαθέσιμη online στο hm.com, καθώς και σε όλα τα καταστήματα H&M που διαθέτουν ανδρικά ρούχα.