Ομόφωνο ψήφισμα το οποίο κατέθεσε η Λαϊκή Συσπείρωση Γόρτυνας έγινε δεκτό από το Δημοτικό Συμβούλιο της περιοχής.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση «ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Γόρτυνας, Μιχάλης Μανιαδάκης, κατέθεσε στο δημοτικό συμβούλιο Γόρτυνας τη Δευτέρα 17/02/2020, ψήφισμα για να πάρει το δημοτικό συμβούλιο θέση και να διεκδικήσει την κατασκευή ΒΟΑΚ δημόσιου, ασφαλούς, σύγχρονου, ελεύθερης πρόσβασης στον λαό, χωρίς διόδια η άλλης μορφής εκμετάλλευση ή δανεισμό, με προστασία του περιβάλλοντος και αποκλειστική χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Το δημοτικό συμβούλιο αποδέχτηκε ομόφωνα το ψήφισμα της Λαϊκής Συσπείρωσης Γόρτυνας. Ειδικότερα, όπως επεσήμανε ο Μιχάλης Μανιαδάκης, η ανακοίνωση του πρωθυπουργού για ΒΟΑΚ με διόδια δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία. Εδώ και πάνω από 15 χρόνια γινόταν εντατική προετοιμασία της κοινής γνώμης να αποδεχτεί αυτή τη λύση, τόσο με την επίκληση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, όσο και με την συστηματική προπαγάνδα για τη δήθεν αδυναμία χρηματοδότησης του ΒΟΑΚ από πλευράς δημοσίου, καθώς είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ να χαρίζεται το δημόσιο χρήμα σε επιχειρηματικούς ομίλους-επενδυτές, που δήθεν είναι φορέας «ανάπτυξης».
Αυτή η «αδυναμία» του δημοσίου ήταν το πρόσχημα που χρησιμοποίησαν όλες οι κυρίαρχες δυνάμεις στον κρατικό μηχανισμό για να συσκοτίσουν την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ τους, δηλαδή να μη διαθέτουν πλέον το κρατικό χρήμα για δημόσια έργα που θα υπηρετούν τις ανάγκες του λαού, αλλά για να «προσελκύσουν ιδιωτικά κεφάλαια» ή αλλιώς να τους εξασφαλίσουν πρόσθετα και σίγουρα κέρδη.
Βέβαια, όπως τόνισε ο Μιχάλης Μανιαδάκης, παρά τη μακροχρόνια προπαγάνδα για τη δήθεν αδυναμία του δημοσίου, παρά όλες αυτές τις προσπάθειες, δεν πείστηκε η κοινή γνώμη και ο λαός της Κρήτης δε φαίνεται να συμφωνεί με τις παραπάνω επιλογές να πληρώσει και άλλα χαράτσια.
Ακολουθεί το ψήφισμα που κατατέθηκε από τη Λαϊκή Συσπείρωση Γόρτυνας στο δημοτικό συμβούλιο και έγινε ομόφωνα αποδεκτό:
«Το ΔΣ Γόρτυνας δηλώνουμε την απαίτησή μας και τη διεκδίκηση που αφορά τους δημότες μας για την κατασκευή ενός ΒΟΑΚ δημόσιου, ασφαλούς, σύγχρονου, ελεύθερης πρόσβασης, χωρίς διόδια ή άλλης μορφής εκμετάλλευση ή δανεισμό, με προστασία του περιβάλλοντος και αποκλειστική χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.»»