Το νέο και -πολύ διαφορετικό από το σημερινό- Opel Meriva συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξής, αυτή την φορά με φόντο την απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης.
H αλήθεια είναι ότι όσοι έχουν μια σαφή εικόνα του Meriva, θα δυσκολευτούν να το αναγνωρίσουν στις επιφάνειες του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου καθώς η νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου υιοθετεί έναν σαφώς πιο crossover σχεδιαστικό προσανατολισμό με στόχο την απήχησή του σε ένα ευρύτερο κοινό και τη διεκδίκηση μεριδίου από μια κατηγορία που ανεξαρτήτως τετρακίνησης ή όχι, απολαμβάνει όλο και μεγαλύτερη δημοτικότητα.
Όπως και να έχει με τη νέα σχεδίαση, πίσω από αυτή θα βρεθεί η αρχιτεκτονική που φιλοξενεί και το Peugeot 308 –και θα φιλοξενήσει επίσης και το νέο 3008- στο πλαίσιο της συνεργασίας PSA/Peugeot-Citroen και GM η οποία αν και πλέον «εξέπνευσε», θα αποτελέσει την αφετηρία για το νέο Meriva.
Την νέα αρχιτεκτονική αναμένεται να πλαισιώσουν κινητήρες βενζίνης και diesel από το οπλοστάσιο του νέου Astra σε παραλλαγές που θα δίνουν έμφαση στην αποδοτικότητα.
Αυτό που ωστόσο δεν θα υπάρχει στο νέο Meriva θα είναι η χαρακτηριστική όσο και χρηστική σχεδίαση των θυρών Flexdoor κάτι το οποίο όμως η Opel φιλοδοξεί να αντισταθμίσει με την φρέσκια σχεδίαση του πολυμορφικού της μοντέλου και την οποία θα πλαισιώσει με ισάξια –με το απερχόμενο μοντέλο- χωρητικότητα.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας με τους Γάλλους, το νέο Opel Meriva αναμένεται να κατασκευάζεται στις ίδιες γραμμές παραγωγής με το Peugeot 3008, στο εργοστάσιο της GM στη Σαραγόσα της Ισπανίας, ξεκινώντας το δεύτερο εξάμηνο του 2016.
Πηγή: auto.in.gr