Ενα εντυπωσιακό βίντεο από τη διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας Honda έρχεται να “μπερδέψει” το μυαλό μας. Χρησιμοποιώντας την τεχνική της εξαναγκασμένης προπτικής (forced perspective) και αναμορφικά σχέδια, το βίντεο δημιουργεί “οφθαλμαπάτες” που εντυπωσιάζουν.
Η εξαναγκασμένη προοπτική (forced perspective) χειρίζεται την οπτική αντίληψη του ανθρώπου κάνοντας το αντικείμενο να φαίνεται μεγαλύτερο, μικρότερο, φέρνοντάς το πιο κοντά ή απομακρύνοντάς το, από την θεση στην οποία βρίσκεται στην πραγματικότητα.
Τα αναμορφικά σχέδιοα, χρησιμοπιούν σκιές και γωνίες με τις οποίες ο δημιουργός ξεγελά μάτι με μια τρισδιάστατη πραγματικότητα.
Δείτε το εντυπωσιακό βίντεο