Μια άλλη πτυχή στο ζήτηµα της πολιτικής προστασίας σε περιπτώσεις πληµµυρών ή επικίνδυνων καιρικών φαινοµένων, αναδείχτηκε το τελευταίο διήµερο στα Χανιά: Αρκετοί πολίτες που “συναντούν” πληµµύρες ή άλλες επικίνδυνες καταστάσεις σε δρόµους και περιοχές, δεν καλούν τις αρµόδιες Υπηρεσίες (Αστυνοµία, Πυροσβεστική) αλλά “ενηµερώνουν” για την κατάσταση µε αναρτήσεις στα προφίλ τους στα κοινωνικά δίκτυα (social media)!
Το θέµα ανέδειξε ο αρµόδιος αντιδήµαρχος Μανώλης Λέκκας τόσο στο πλαίσιο του τελευταίου ∆ηµοτικού Συµβουλίου όσο και προχθές στην συνεδρίαση του Συµβουλίου της Κοινότητας Χανίων.
Όπως είπε, επίσης, ο κ. Λέκκας στα “Χανιώτικα νέα”, «δυστυχώς τα κοινωνικά δίκτυα έχουν αντικαταστήσει την ενηµέρωση την οποία απαιτούν να έχουν οι φορείς, όπως η Πυροσβεστική, η Αστυνοµία ή και το Λιµενικό σε κάποιες περιπτώσεις. Βλέπουµε δηλαδή να διαδίδονται κάποιες ειδήσεις για φαινόµενα τα οποία έχουν µια φάση επικινδυνότητας, µέσω των κοινωνικών δικτύων, ενώ την ίδια ώρα, αυτό που ζητάµε είναι ο πολίτης να ενηµερώνει άµεσα την Αστυνοµία ή την Πυροσβεστική Υπηρεσία.
∆ιότι αυτές οι Υπηρεσίες βρίσκονται σε πλήρη ετοιµότητα, κατανοούν και προστρέχουν πολύ γρήγορα στο πρόβληµα να το αντιµετωπίσουν και έτσι να αποφύγουµε οτιδήποτε χειρότερο».
Ας έχουµε υπόψη µας οι απλοί πολίτες, ότι καλές οι… αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά καλύτερα να έχει προτεραιότητα η άµεση ενηµέρωση των αρµόδιων υπηρεσιών όταν παρατηρούνται επικίνδυνα φαινόµενα και καταστάσεις.