Καθημερινότητα αποτελούν οι τεράστιες ουρές έξω από το υποκατάστημα της ΔΕΗ στη Λίμνη Τσόντου, καθώς η συμμόρφωση με τα νέα μέτρα έχει επιβάλει νέα δεδομένα στην εξυπηρέτηση των πολιτών.
Ενδεικτική είναι η φωτογραφία αναγνώστη των “Χανιώτικων νέων” με τους πολίτες να περιμένουν χωρίς ιδιαίτερες αποστάσεις αλλά και χωρίς μάσκες, τις οποίες φορούν στη συνέχεια υποχρεωτικά για την είσοδο στο κατάστημα.
Σύμφωνα με τον προϊστάμενο, κ. Πατεράκη, οι πολίτες περιμένουν κατά μέσο όρο 45 λεπτά περίπου για να εξυπηρετηθούν, ενώ οι ουρές αφορούν τα γραφεία και όχι για τα ταμεία, όπου η εξυπηρέτηση γίνεται αμέσως. Μάλιστα, η μεγάλη πλειοψηφία αφορά νέα συμβόλαια ή αλλαγές ονομάτων κ.λπ., εργασίες που δεν διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά.
Πάντως, για πληροφορίες ή απλές ερωτήσεις, οι πολίτες μπορούν να καλούν στο 11770 για να αποφεύγουν την ταλαιπωρία.
Το ερωτημα ειναι γιατι δεν λειτουργουν με ραντεβου…….δυστυχως η δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια ζει και βασιλευει….μικρη λεπτομερεια το οτι η ΔΕΗ ειναι εταιρεια εισηγμενη στο χρηματιστηριο.Συγχαρητηρια στους υπευθηνους του ΕΟΠΥ ,εχουν ενεργοποιησει ραντεβου και οι συναλασομενοι εξυπηρετουνται χωρις ταλαιπωρια.