Καθημερινότητα αποτελούν οι τεράστιες ουρές έξω από το υποκατάστημα της ΔΕΗ στη Λίμνη Τσόντου, καθώς η συμμόρφωση με τα νέα μέτρα έχει επιβάλει νέα δεδομένα στην εξυπηρέτηση των πολιτών.
Ενδεικτική είναι η φωτογραφία αναγνώστη των “Χανιώτικων νέων” με τους πολίτες να περιμένουν χωρίς ιδιαίτερες αποστάσεις αλλά και χωρίς μάσκες, τις οποίες φορούν στη συνέχεια υποχρεωτικά για την είσοδο στο κατάστημα.
Σύμφωνα με τον προϊστάμενο, κ. Πατεράκη, οι πολίτες περιμένουν κατά μέσο όρο 45 λεπτά περίπου για να εξυπηρετηθούν, ενώ οι ουρές αφορούν τα γραφεία και όχι για τα ταμεία, όπου η εξυπηρέτηση γίνεται αμέσως. Μάλιστα, η μεγάλη πλειοψηφία αφορά νέα συμβόλαια ή αλλαγές ονομάτων κ.λπ., εργασίες που δεν διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά.
Πάντως, για πληροφορίες ή απλές ερωτήσεις, οι πολίτες μπορούν να καλούν στο 11770 για να αποφεύγουν την ταλαιπωρία.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
Το ερωτημα ειναι γιατι δεν λειτουργουν με ραντεβου…….δυστυχως η δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια ζει και βασιλευει….μικρη λεπτομερεια το οτι η ΔΕΗ ειναι εταιρεια εισηγμενη στο χρηματιστηριο.Συγχαρητηρια στους υπευθηνους του ΕΟΠΥ ,εχουν ενεργοποιησει ραντεβου και οι συναλασομενοι εξυπηρετουνται χωρις ταλαιπωρια.