Τρίτη, 16 Ιουλίου, 2024

Π. Σημανδηράκης: «Κόντρα στην πεπατημένη» (video)

Απέναντι στην «ανακύκλωση των ίδιων προσώπων», με στόχο και σκοπό η παράταξη του “Για τα Χανιά” να είναι η επόμενη δημοτική αρχή δηλώνει ότι κατεβαίνει υποψήφιος δήμαρχος ο Παναγιώτης Σημανδηράκης.

Παράλληλα απαντάει για το αν η υποψηφιότητα του έχει στοιχεία “lifestyle” και ποιες συγκεκριμένες λύσεις προτείνει για χρονίζοντα προβλήματα του Δήμου.

2

•Eίστε από τους πρώτους που ανακοίνωσε υποψηφιότητα, αλλά είστε ο τελευταίος, που ανακοίνωσε θέσεις και συγκεκριμένο πρόγραμμα, 9 μέρες πριν τις εκλογές. Υπήρξε αδυναμία στην κατάρτισή του, είχατε τόσες πολλές θέσεις και προτάσεις;
Ξέρετε εμείς κάνουμε μια νέα αυτοδιοικητική κίνηση και στα πλαίσια αυτής της καινούργιας πρότασης, έχουμε επιλέξει ένα νέο τρόπο με τον οποίο διαμορφώθηκε το πρόγραμμα. Και ο τρόπος αυτός δεν ήταν ο τρόπος που είχε ακολουθηθεί στο παρελθόν με αντιγραφές και επιμέρους διαφοροποιήσεις περασμένων προγραμμάτων, είτε με το να αναθέσουμε σε ένα γραφείο να μας συγγράψει ένα πρόγραμμα. Εμείς επιλέξαμε εκ των ενόντων, από τα πρόσωπα του συνδυασμού, από τους εθελοντές που υποστηρίζουν την προσπάθεια μας και ανθρώπους που έχουν διακριθεί στην επιστήμη ή στο επάγγελμα τους. Για αυτό και χωρίσαμε το πρόγραμμα μας σε 5 άξονες, 5 κατευθύνσεις όπου 5 ομάδες εργασίας δουλεύουν για μήνες προκειμένου να διαμορφώσουν αυτό το πρόγραμμα. Αυτό έγινε αφού αποτυπώσαμε την υφιστάμενη κατάσταση, διερευνήσαμε τις ανάγκες, ψάξαμε τις καλές πρακτικές σε εθνικό και ευρωπαικό επίπεδο τις οποίες παραμετροποιήσαμε στα δεδομένα των Χανίων. Έτσι αυτή η διαδικασία -που έχετε δίκιο κράτησε ενδεχομένως πολύ- μας οδήγησε τώρα να παρουσιάζουμε το σύνολο. Η “καθυστέρηση” αυτή οφείλεται σε μια καινούργια διαδικασία, μια πρωτογενή δουλειά που έγινε πάνω στο πρόγραμμα και δεν ακολουθήσαμε τις πεπατημένες αντιλήψεις του παρελθόντος.

 

• Για την υποψηφιότητα σας ακούμε πολλά σχόλια . Καταρχάς υπάρχει πολύς κόσμος που λέει «επιτέλους ένας νέος άνθρωπος» υπάρχει όμως εξίσου πολύ κόσμος που βλέπει ότι η υποψηφιότητα σας βασίζεται σε μια lifestyle αισθητική, σε μια λογική «ψηφίστε μας γιατί είμαστε νέοι και ωραίοι». Δική μου εκτίμηση είναι επίσης ότι η στρατηγική σας είναι «κατεβαίνω στις εκλογές του 2019 για να βγω δήμαρχος στις εκλογές του 2023». Ενα δικό σας σχόλιο ;
Θα ξεκινήσω από το τελευταίο. Όλη η ομαδική προσπάθεια που κάνουμε διεκδικεί σοβαρά τη δημοτική αρχή και την τελική εκλογική επιτυχία σε αυτές τις εκλογές. Δεν έχουμε αφήσει κανένα περιθώριο να πιστεύει κάποιος ότι όλη αυτή η διαδικασία δεν έχει μια σοβαρή προσέγγιση. Έχουμε ένα εξαιρετικό ψηφοδέλτιο. Από τα 98 άτομα του μόλις 3 πρόσωπα έχουν επανεκλεγεί σε τοπικά συμβούλια. Έχουμε ενεργοποιήσει και κινητοποιήσει σημαντικές προσωπικότητες των Χανίων και σε καμία περίπτωση κανείς δεν μπορεί να πει ότι δεν είναι σοβαρή. Η προσπάθεια γίνεται με ορίζοντα εκλογικής επιτυχίας τώρα και όχι το 2023 όπως κάποιοι αρέσκονται να λένε και δεν αναφέρομαι σε εσάς. Εξετάσαμε τη δυναμική και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Δήμου, εξετάσαμε και διαπιστώσαμε το ανθρώπινο δυναμικό που όλα αυτά τα χρόνια ανακυκλώνεται σε διάφορες θέσεις ευθύνης που έχουν αναφορά στο Δήμο και ευρύτερα και διαπιστώσαμε ότι υπάρχει μια ανισορροπία μεταξύ της δυναμικής και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που έχουν τα Χανιά και των προσώπων και των παρωχημένων αντιλήψεων που αυτά εκπροσωπούν και δεν επιτρέπουν αυτή τη δυναμική να γίνει πράξη. Τι σημαίνει lifestyle όμως που με ρωτήσατε ;

 

• Σημαίνει ότι έχετε επενδύσει, στο πρόσωπο, στην εικόνα, στο σύγχρονο marketing…
Το σύγχρονο marketing δεν είναι τίποτα παραπάνω από την χρήση των εργαλείων επικοινωνίας που υπάρχουν στο σήμερα. Όποιοι δεν μπορούν να κάνουν χρήση των εργαλείων επικοινωνίας που προσφέρει το σήμερα στέλνουν ένα πολιτικό μήνυμα στην ίδια την κοινωνία ότι δεν είναι σε θέση να χειριστούν, να αξιοποιήσουν και να μπορέσουν να αντιληφθούν τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της σύγχρονης εποχής. Όσοι δεν μπορούν να αξιοποιήσουν αυτά τα εργαλεία έχουν αντιλήψεις που αναφέρονται στο παρελθόν και αυτές οι αντιλήψεις είναι που κρατάνε το Δήμο πίσω. Δεν επενδύουμε στο lifestyle αλλά στις δυνατότητες που δίνει η εποχή μας. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Ο τρόπος που έχουμε κάνει την προεκλογική μας καμπάνια είναι στα πρότυπα όλων των εκστρατειών σε κανονικές χώρες της Ευρώπης, σε αυτό που συμβαίνει σε όλον τον κόσμο. Αν κάποιοι θεωρούν ότι οι εκλογές γίνονται όπως γίνονταν τη δεκαετία ΄80 με τους παρωχημένους τρόπους του πελατειακού και κομματικού που κάποιοι γνωρίζουν αυτοί αναφέρονται στο παρελθόν και σίγουρα δεν είμαστε εμείς.

 

•Δεν είχατε καμία επαφή με πολιτικά πρόσωπα που είχαν αποχωρήσει από την Α΄ ή τη Β΄ παράταξη… πχ. τους κ. Κεμεσίδη, Πουλιδάκη, Μαυρεδάκη, μπορώ να αναφέρω 15 ονόματα…
Από τα ονόματα αυτά όχι δεν είχαμε, πέρα από τις καθημερινές συναναστροφές που μπορεί να έχει κάποιος. Σε μια προεκλογική εκστρατεία υπάρχουν επαφές με πρόσωπα είτε για να διερευνηθεί ένα πεδίο ενδεχόμενης συνεργασίας, είτε να βεβαιωθεί ότι δεν υπάρχει αυτό το πεδίο. Άρα δεν θεωρώ ότι από τέτοιες επαφές όταν υπήρξαν- που προφανώς υπήρξαν- και νομίζω ότι υπήρξαν από όλους τους συνδυασμούς, μπορεί να εξαχθούν κάποια χρήσιμα πολιτικά ή ειδησεογραφικά ενδιαφέροντα.

 

• Εχει ψηφιστεί από το Δ.Σ. με ευρύτερη πλειοψηφία ο κανονισμός παραχώρησης κοινόχρηστων χώρων, που προκάλεσε αντιδράσεις. Αν είστε δήμαρχος θα τον εφαρμόσετε, θα τον καταργήσετε, ή θα κάνετε κάτι άλλο; 
Ίσως γιατί δεν θέλατε να το δείτε κ. Κώνστα από την άποψη πως όταν υπάρχουν κανόνες, οι αποφάσεις του Δ.Σ. οφείλουμε να τις εφαρμόσουμε. Δεν χρειάζονταν περαιτέρω εξειδίκευση στο πρόγραμμα από το ότι θα εφαρμόσουμε τις αποφάσεις που αφορούν το δημόσιο χώρο μέχρι να επανεξετάσουμε τις τροποποιήσεις όπου αυτές επιβάλλονται. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος. Σε ότι αφορά τους επιχειρηματίες της εστίασης χρειάζεται νέα απόφαση ώστε η επόμενη ή η παρούσα δημοτική αρχή – η οποία πράγματι προεκλογικά κάνει τα στραβά μάτια απέναντι σε όλα αυτά τα ασύδοτα φαινόμενα καταπάτησης δημόσιου χώρου για να κερδίσει κάποιους ψήφους παραπάνω- να την εφαρμόσει ; Εμείς λέμε ότι οι δημοτικές αποφάσεις όποιες και αν είναι μέχρι να τροποποιηθούν οφείλει κάθε δημοτική να τις εφαρμόζει…

 

•Μα αυτό είναι και το δύσκολο, να εφαρμοστεί μια απόφαση…
Το δύσκολο είναι να υπάρξει απόφαση και πολιτική βούληση και αυτό που έχουμε διαπιστώσει είναι ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση.

 

•Και πριν από αυτόν τον κανονισμό, υπήρχε ένας άλλος που ήταν διάτρητος από τροποποιήσεις…
Μπορείτε να ρωτήσετε κάποιους από τους συνυποψήφιους δημάρχους που έχουν θέσεις ευθύνης διαχρονικά τα τελευταία χρόνια όχι μόνο γιατί δεν εφάρμοσαν τους κανονισμούς αυτούς αλλά γιατί έκαναν κάτι χειρότερο, έκαναν διακρίσεις και την ευκαιρία και το άλλοθι σε πολλούς επιχειρηματίες να μην εφαρμόζουν αυτές τις αποφάσεις στη λογική ότι κάποιος άλλο ευνοείται.

 

•  Εδώ και 20 χρόνια οι αντιδράσεις μποκάρουν την όποια αλλαγή στο ενετικό λιμάνι. Πρόσφατα υπήρχε συμφωνία στις τελευταίες προτάσεις μελετητών για τα  σκιάδα όμως το θέμα “πάγωσε” και πάλι για τα τετραγωνικά. Τι στάση θα κρατήσετε απέναντι στους κατσατηματάρχες;
Σε κάθε σημαντική απόφαση που επηρεάζει όχι μόνο την οικονομική δραστηριότητα κάποιων ιδιωτών αλλά επηρεάζει την εικόνα του Δήμου, της Κρήτης όπως αυτή του παλιού λιμανιού θα πρέπει να υπάρχουν δύο βασικές προϋποθέσεις. Μια έντονη και ουσιαστική διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους και εμπλεκόμενοι δεν είναι μόνο οι καταστηματάρχες αλλά και οι κάτοικοι της παλιάς πόλης των οποίων οι συνθήκες διαβίωσης είναι πολύ δύσκολες. Την ίδια στιγμή μαζί με το διάλογο πρέπει να υπάρχει και ένα πλαίσιο εμπιστοσύνης που το κατακτά κάποιος όταν μπορεί να αποδείξει στους συνομιλητές ότι δεν γίνονται διακρίσεις, φωτογραφικές εξαιρέσεις και ότι η εφαρμογή θα είναι καθολική για το σύνολο των εμπλεκόμενων. Υπάρχουν επίσης τα συλλογικά όργανα, οι φορείς που έχουν τη τεχνογνωσία και μπορούν να προτείνουν και να βρουν καλύτερες λύσεις για διαχείριση του δημόσιου χώρου. ΤΕΕ, Σύλλογος Αρχιτεκτόνων, Αρχιτεκτονική Σχολή…Νομίζω και αυτό έχει εκφραστεί και από συλλογικούς φορείς ότι τόσο το αισθητικό, όσο και το λειτουργικό αποτέλεσμα που παρουσιάστηκε μέσα από την πρόταση της σημερινής δημοτικής αρχής δεν ικανοποίησε παρά ελάχιστους. Δεν μας ικανοποιεί αυτή η πρόταση, θα πρέπει να πάμε σε νέο αρχιτεκτονικό διαγωνισμό που θα προβλέπει όχι μόνο μια εύκολη εφαρμογή των σκιαδίων  και που θα διασφαλίζει την αισθητική του μνημείου για τον επισκέπτη και το Χανιώτη. Να επιλέξουμε τη βέλτιστη επιλογή για το συγκεκριμένο χώρο γιατί είναι ο καθρέπτης τόσο του Δήμου όσο και του συνόλου της Κρήτης. Για τα τ.μ. που είναι καίριο ζήτημα υπάρχει το νομικό πλαίσιο που μέσα στο οποίο ορίζεται που πρέπει να κινηθεί ο Δήμος. Και θα πρέπει επιτέλους να εμπλακούν πιο ενεργά οι καταστηματάρχες του Ενετικού Λιμανιού όχι στη λογική να ευαισθητοποιήσουν την ωφέλεια  για τις δικές τους δραστηριότητες αλλά για το σύνολο της κοινωνίας.

 

• Από αυτά που μου είπατε κατάλαβα πως αν περιμέναμε 20 χρόνια για να γίνει κάτι για τα σκιάδια, με τη διαβούλευση και τους νέους αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς που προτείνεται ξεκινάμε πάλι από το “μηδέν”….
Τα σκιάδια όπως έχουν προταθεί δεν είναι προς την κατεύθυνση που βελτιστοποιεί την εικόνα του λιμανιού. Για τα σκιάδια θα συζητήσουμε πάνω στην απόφαση του ΣτΕ και εκεί θα συζητήσουμε τα αιτήματα των καταστηματαρχών και τις ανάγκες που έχει ως εικόνα και αισθητική και κυρίως σαν δυνατότητα προσπελασιμότητας ειδικά τους θερινούς μήνες το ενετικό λιμάνι.

 

• Διαβάζοντας το πρόγραμμα σας είδαμε ότι για πολλά θέματα πιάνεται το νήμα από εκεί που το άφησε η δημοτική αρχή και το συνεχίζεται…
Δεν είμαστε από αυτούς που θεωρούν όι όλα έχουν γίνει λάθος, ότι τα τελευταία 30χρόνια πηγαίνουμε μόνο πίσω. Έχουν γίνει σημαντικά βήματα , από σημαντικούς ανθρώπους που έχουν προσφέρει στο κομμάτι του Δήμου Χανίων και σε επίπεδο προτάσεων. Θα αξιολογήσουμε χωρίς καμία καχυποψία με θετική, εποικοδομητική διάθεση κάθε πρόταση, κάθε εξέλιξη έργου. Και στο κομμάτι υλοποίησης των νέων σχολείων μέσω ΣΔΙΤ και στην αγορά του κτηρίου για τη Δημοτική Βιβλιοθήκη, δεν έχουμε καμία διάθεση να τα ανατρέψουμε… Για το στρατόπεδο Μαρκοπούλου είναι θετική εξέλιξη χωρίς να μπορούμε να την αξιολογήσουμε επακριβώς γιατί το μίσθωμα που έχει καθοριστεί πρόκειται να αλλάξει δραματικά προς τα πάνω όταν υπάρχει νέα εκτίμηση με τα επικείμενα . Αυτό σημαίνει ότι τα ποσά που έχουν αναφερθεί μέχρι σήμερα και θα καταβάλλονται από το Δήμο Χανίων στο Υπ. Εθν. Αμυνας δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Είναι ένα θετικό πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορεί να διαμορφώσει μια άλλη καθημερινότητα για το Δήμο η δυνατότητα που θα έχει να διαχειριστεί ένα μεγάλο κομμάτι πρασίνου με υποστηρικτικές δομές, πολλαπλών δράσεων που θα δίνουν την ευκαιρία στους Χανιώτες σε μια κοντινή απόσταση να βρίσκουν μια διέξοδο και μια πρόσβαση που θα τους ανακουφίζει από την ένταση της καθημερινότητας, σε συνδυασμό με την ευκαιρία που προσφέρει ο συγκεκριμένος χώρος να αποτελέσει ένα από τα σημεία όπου θα δραστηριοποιηθεί μεσοπρόσθεσμα ένα μεγάλο υπόγειο “παρκιγκ”…

 

• Στο πρόγραμμα σας μιλάτε για δημοτικούς χώρους στάθμευσης περιμετρικά της πόλης σε ελεύθερους χώρους που όπως λέτε “υπάρχουν” . Ποιους έχετε κατά νου;
Υπάρχουν συγκεκριμένοι χώροι ,έχουν αποτυπωθεί στην περιουσία του Δήμου και έχουν καταγραφεί ως σημεία που μακροπρόσθεσμα και μπορούν να αξιοποιηθούν για διάφορες χρήσεις και σε αυτές μπορούμε να διαμορφώσουμε θέσεις στάθμευσης. Παράλληλα όμως με κάτι άλλο που έχουμε πει και δεν έχει αναφερθεί σε άλλες προτάσεις. Δεν πάμε σε μια λογική χωροθέτησης θέσεων στάθμευσης αλλά σε “παρκιγκ” που θα κατασκευάζονται, διαμορφώνονται μαζί με το σχέδιο που θα μετακινούνται οι πολίτες. Στα σημεία των πάρκιγκ θα υπάρχουν ενοικιαζόμενα ποδήλατα, τακτικό δρομολόγιο από το αστικό ΚΤΕΛ, με μικρά “πουλμαν”, οριοθέτηση ποδηλατόδρομων προς το κέντρο, και λύσεις από το μέλλον όπως η μικροκινητικότητα (πχ. ηλεκτρ. πατίνια). Όλα αυτά θα δώσουν ουσιαστικά ευκολίες στους πολίτες να μην μπουν στη διαδικασία να βάλουν το αυτοκίνητο στο κέντρο. Όλα αυτά δεν είναι θεωρητικά τα περισσότερα από αυτά εφαρμόζονται κάποια στη Θεσσαλονίκη, στα Τρίκαλα, στο Ρέθυμνο…

 

• Τους χώρους στάθμευσης δεν μου τους είπατε.
Υπάρχουν κάποιες θέσεις στην περιοχή του Ελ. Βενιζέλου, δημοτικές εκτάσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν για χώρους στάθμευσεις, επίσης υπάρχουν και άλλες ιδέες όπου για κάποιου “νεκρούς” μήνες θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν δημόσιοι χώροι -όχι σχολεία- για θέσεις στάθμευσης.

 

•Επίσης μιλάτε για απομάκρυνση της αφετηρίας των λεωφορείων των αστικών ΚΤΕΛ από το κέντρο της πόλης. Υπάρχει απόφαση του Δήμου από το 2002 που το ορίζει αυτό αλλά δεν εφαρμόστηκε ποτέ . Πως θα το επιτύχετε; Ναι στις συναινέσεις, στις συνέργειες στη διαβούλευση αλλά σε κάποια πράγματα χρειάζεται “να σπάσουν αυγά” ;
Εκφράζεται μια δυσπιστία γιατί έχετε δει μια πραγματικότητα, έχετε δει αποφάσεις που δεν εφαρμόζονται. Θα μπορούσατε να δείτε τι συμβαίνει στο Δήμο Ρεθύμνου . Έχουν την ίδια νομοθεσία, την ίδια υποχρηματοδότηση, την ίδια υποστελέχωση, την ίδια πραγματικότητα με το Δήμο Χανίων και οι άνθρωποι το ίδιο DNA με τους πολίτες των Χανίων. Γιατί εκεί κατάφερε η πόλη μέσα σε 10 χρόνια να αλλάξει εντελώς σε επίπεδο υποδομών αλλά και σε επίπεδο αντίληψης των πολιτών; Πηγαίνετε να περάσετε μια διάβαση στο Ρέθυμνο και θα δείτε ότι οι οδηγοί σταματάνε, σέβονται τον πεζό ! Και αυτό είναι ένα παράδειγμα ότι όταν υπάρχει πολιτική βούληση τα πράγματα μπορεί να πάνε παρακάτω. Δυστυχώς στα Χανιά έχουμε μάθε να απαξιώνουμε το πιο σοβαρό εργαλείο διαμόρφωση της καθημερινότητας, το Δημοτικό Συμβούλιο. Και έχει απαξιωθεί γιατί έχετε παρακολουθήσει και εσείς ως δημοσιογράφος και οι πολίτες το επίπεδο αντιπαράθεσης και επιχειρημάτων στο Δ.Σ. Εμείς δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε τη λογική αυτή, δεν θα μπούμε στις αντιλήψεις του παρελθόντος…..Αν θα υπάρξει αλλαγή στα δημοτικά πράγματα θα προέλθει από τους αισιόδοξους που πιστεύουν ότι τα πρόσωπα και οι ομάδες μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα. Σε αυτούς τους αισιόδοξους και δυναμικούς ανθρώπους που δεν μένουν στο παρελθόν αλλά που κοιτάνε το  μέλλον απευθυνόμαστε…

 

• Λέτε ότι θα επιδοτήσετε τα εισιτήρια του αστικού ΚΤΕΛ. Γνωρίζεται την τιμή του εισιτηρίου πχ. στη γραμμή Χανιά- Σούδα ή Χανιά Περβόλια, γιατί το κόστος θα είναι μεγάλο ;
Υπάρχουν δυο τιμές εισιτηρίων αλλά υπάρχει μια αδικία. Είναι κοινή διαπίστωση ότι το μεταφορικό έργο και οι πληρότητες του αστικου ΚΤΕΛ είναι μικρότερες των προσδοκιών και αυτό συμβαίνει γιατί κανείς δεν επιλέγει το αστικό ΚΤΕΛ όταν έχει εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης γιατί υπάρχει ο κυκλοφοριακός φόρτος με αποτέλεσμα να έχει μια αδυναμία το ΚΤΕΛ να ανταποκριθεί δεδομένης της κίνησης και της κυκλοφοριακής συμφόρεσης με αποτέλεσμα να μην επιλέγουν οι πολίτες αυτές τις μετακινήσεις. Αυτό που λέμε είναι ότι μια επιδότηση εισιτηρίου θα αυξήσει τα έσοδα του Αστικού ΚΤΕΛ που θα προκαλέσει μεγαλύτερη κίνηση και χρήση. Αλλά αυτό δεν θα γίνει μόνο του αλλά σε ένα συνδυασμό προτάσεων όπως πχ. η δημιουργία δεύτερου σταθμού του αστικού ΚΤΕΛ στα Κουνουπιδιανά για την περιοχή του Ακρωτηρίου. Το έχουμε ζητήσει και με το Αστικό και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ και είναι κάτι που γίνεται.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

3 Comments

  1. Η εφαρμογή του τωρινού κανονισμού παραχώρησης κοινόχρηστων χώρων θα προκαλούσε μεγάλη ζημιά στην πόλη μας- από πολλές απόψεις. Και δεν θα πρόσφερε τίποτα. Έτσι δεν θα εφαρμοστεί ποτέ, ποιος δήμαρχος θα έχει το θάρρος να προκαλέσει για όλους φανερά αυτές τις καταστροφές; Όχι, μόνο πρόστιμα θα εισπράττουν και τίποτα άλλο. Ο κ. Σημανδηράκης δυστυχώς, όπως και οι άλλοι που ασχολούνται με το θέμα, δεν σκέπτεται αλλά εκφράζει κοινοτοπίες διπλωματίας. Θα του συνιστούσα να διαβάσει το άρθρο του σκεπτόμενου συμπολίτη μας Γιώργου Κιαγιά “Κανονισμός παραχώρησης κοινόχρηστων χώρων”, που θα το βρει στα Χανιώτικα Νέα του 2017.

  2. Γιατί να φύγει το ΚΤΕΛ από εκεί που είναι; Για να παίρνει ο Χανιώτης και ο τουρίστας άλλο λεωφορείο ή ταξί για να πάει στο ΚΤΕΛ εκτός; Ποιο το κέρδος; Μόνο ζημιά και εδώ. Και κάτι που δεν ξέρουν οι πολλοί, το ΚΤΕΛ Χανίων στην θέση αυτή είναι άλλο ένα σήμα κατατεθέν της πόλης μας, τουρίστες που έρχονται πολλά χρόνια στα Χανιά λατρεύουν την ατμόσφαιρα του – και εγώ την λατρεύω. Τι θα μπει στην θέση του; Μια πολυκατοικία; μια αλάνα; Όλα λειτουργούν στην εντέλεια σε αυτόν τον σταθμό, έχει πολύ καλό φαγητό, καλή εξυπηρέτηση και τα λεωφορεία φεύγουν πάντα ακριβώς στην ώρα τους, είναι και μέρος των συλλογικών μας αναμνήσεων. Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ κάνουν την ζημιά σε αυτή τη πόλη; Τα άλλα που θα πηγαίνουν τους ανθρώπους στο ΚΤΕΛ εκτός δεν θα είναι το ίδιο πράγμα; Για άλλη μια φορά κάποιοι θέλουν να γκρεμίσουν ο, τι καλό υπάρχει σε αυτόν τον τόπο. Το ζητούμενο δεν είναι να τηρούνται η αποφάσεις του συμβούλιου αλλά να βγαίνουν αποφάσεις για καλό τόπου και όχι τέτοιες που αν εφαρμοζόταν θα ήταν καταστροφικές – και γι’ αυτό το λόγο δεν εφαρμόζονται, όχι γιατί δεν θέλει κανείς να σπάσει αυγά αλλά γιατί φοβάται την καταστροφή που κάπου μέσα του ξέρει πως θα προκαλέσει. Ο κ. Σημανδηράκης αν θέλει πραγματικά να πάει κόντρα στην πεπατημένη πρέπει να την εγκαταλείψει και να κάνει δική του ανάγνωση της πραγματικότητας – κάτι δύσκολο για όλους αλλά ιδιαίτερα για έναν τόσο νέο άνθρωπο. Δυστυχώς στην ουσία και αυτός φοβάται να πει κάτι διαφορετικό από τους άλλους. Πάντως καλοπροαίρετος είναι, θα καταφέρει την υπέρβαση να γίνει ένας άνθρωπος με αυθεντική άποψη – μόνο τέτοιοι μπορούν να πάνε την πόλη μπροστά.

    • Μετά το αυθεντική άποψη ξέχασα το ερωτηματικό… μην υπάρχει παρεξήγηση. Και συγγνώμη για την γκρίνια μου αλλά έχω την συνήθεια να υπερασπίζομαι με πάθος ό, τι αγαπώ σε αυτή τη πόλη. Καιρός είναι να έχουμε ανθρώπους ως δήμαρχους και σύμβουλους που θα θέλουν να χτίσουν κάτι και όχι να γκρεμίσουν.

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα