Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου, 2025

Παγιδευμένοι στο παρόν

Είμαστε παγιδευμένοι στο οριοθετημένο παρόν, ίσως και χωρίς τη θέληση μας, σαν τα θύματα ή τα υποκείμενα πειραμάτων που έχασαν τις μνήμες τις παρελθοντικές και του μέλλοντος.
Η υστέρησή μας στην ανάγνωση βιβλίων και εφημερίδων που επιμένει και επιτείνεται καταγράφεται σε διαδοχικές παγκόσμιες έρευνες.
Τα αποτελέσματα του ερευνητικού προγράμματος P.I.S.A. μας κατατάσσουν ξανά, κάτω από τον παγκόσμιο μέσο όρο στην κατανόηση κειμένων.
Η κατανόηση κειμένων είναι μια σημαντική γνωστική δεξιότητα που ανοίγει παράθυρα σε κόσμους, χρόνους και τόπους.
Στο σημείωμα παρουσιάζω την ομαδική εργασία των φοιτητριών και των φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Μια εργασία που “δημιουργήθηκε” με αφορμή την εβδομάδα παιδικού βιβλίου.
Το θέμα της εργασίας των φιλοπρόοδων εκπαιδευτικών ήταν ο κόσμος των παιδιών μέσα από βιβλία… που σαν μηχανές του χρόνου μας ταξιδεύουν σε τόπους αλαργινούς, σε χρόνους παραμυθιών παρελθοντικούς και σ’ άλλους επιστημονικής φαντασίας μελλοντικούς.
Απολαύστε την.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα