Νέα παράπονα αναφορικά με το τηλεφωνικό κέντρο του Νοσοκομείου Χανίων και την αδυναμία των πολιτών να “πιάσουν” γραμμή και να κλείσουν ραντεβού για εξετάσεις. «Πρώτη ημέρα του μήνα έπαιρνα τηλέφωνο από νωρίς το πρωί μέχρι το μεσημέρι. Κανείς δεν σήκωσε ποτέ το τηλέφωνο, ό,τι δηλαδή και τις προηγούμενες ημέρες. Κάποιοι μας κοροϊδεύουν!» ήταν το σχόλιο αναγνώστη μας.
Την ίδια ώρα με βάση στοιχεία που δίνουν οι γιατροί και τα σωματεία εργαζομένων στο ΠΑΓΝΗ και στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο στο Ηράκλειο στη εφημερίδα “Πατρίς” στο μεν πρώτο στη λίστα βρίσκονται 5.040 τακτικές χειρουργικές επεμβάσεις, ενώ αρκετές χιλιάδες είναι και οι τακτικές χειρουργικές επεμβάσεις που έχουν αναβληθεί και στο Βενιζέλειο. Και στα δύο νοσοκομεία τα ραντεβού έχουν μειωθεί σε ποσοστό 50%!
Το πρόβλημα είναι παγκρήτιο, λύσεις όμως δεν βλέπουμε, όταν μάλιστα το καλοκαίρι οι ανάγκες για χειρουργεία και εξετάσεις πολλαπλασιάζονται!
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
The care from all doctors and nurses are great, I had tried 6 different ways to make contact with the Hospital, no reply to phone calls no reply to any form of email. This is appalling,also went in person still not able to make contact with my doctor as out patient was closed and the out patient reception did not tell me the dept was closed on that day, appalling attitude. Love the medical staff been great to me.