JASON BOURNE
(2016 ΕΓΧ 123’)
Περιπέτεια δράσης, 4η συνέχεια της επιτυχημένης σειράς ταινιών, βασισμένη στον ομώνυμο λογοτεχνικό ήρωα, δημιούργημα του συγγραφέα Ρόμπερτ Λάντλαμ
Σκην.: Πολ Γκρίνγκρας Μουσ.: Ντέιβιντ Μπάκλεϊ, Τζον Πάουελ Ηθ.: Ματ Ντέιμον, Αλίσια Βικάντερ, Τζούλια Στάιλς, Τόμι Λι Τζόουνς, Βενσάν Κασέλ, Ριζ Αχμέντ
Το όνομά του… είναι γνωστό… και οι συστάσεις περιττεύουν…
Εννέα ολόκληρα χρόνια μετά την ανάκτηση της μνήμης του και την εξαφάνισή του, ο πρώην ειδικός πράκτορας Τζέισον Μπορν, ξαφνικά, καλείται να επιστρέψει στο προσκήνιο, σε μια εποχή που ο κόσμος είναι περισσότερο ασταθής από ποτέ. Ο λόγος; Για να αποκαλύψει την κρυμμένη αλήθεια για το παρελθόν του και τη δολοφονία του πατέρα του. Την ίδια στιγμή, ένα νέο πρόγραμμα έχει δημιουργηθεί, με σκοπό να ελέγχει κάθε διαθέσιμο δίκτυο επικοινωνίας και κατ’ επέκταση την παγκόσμια τρομοκρατία, καθώς και όλα τα μέσα της νέας τεχνολογίας προς όφελος της αμερικανικής κυβέρνησης…
Το 2002 γνωρίζουμε για πρώτη φορά τον υπερ-κατάσκοπο με τα αρχικά J.B: τον Τζέισον Μπορν, που εναγωνίως, προσπαθεί να αποκαλύψει την ίδια του την ταυτότητα. Το 2004 ο άρτια εκπαιδευμένος δολοφόνος Τζέισον Μπορν, επιστρέφει για να πάρει την εκδίκησή του, με τον Πολ Γκρίνγκρας να σκηνοθετεί, παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Νταγκ Λάιμαν. Και το 2007 ήρθε η ώρα που ο Τζέισον Μπορν θυμάται πλέον τα πάντα και υποχρεώνεται να χαθεί από την ενεργό δράση, προκειμένου να μην τον σκοτώσουν, εκείνοι που τον δημιούργησαν… Τώρα, η ενεργοποίηση ενός νέου προγράμματος, αναγκάζει τον Τζέισον Μπορν να βγει στην επιφάνεια και να προσπαθήσει να βρει ποιος σκότωσε τελικά τον πατέρα του και τον έκανε να καταταγεί εθελοντικά στο πειραματικό αυτό πρόγραμμα των Μυστικών Υπηρεσιών.
Αν οι σκηνές καταδίωξης των τριών πρώτων ταινιών, θεωρούνται χαρακτηριστικές του είδους, οι νέες, ανατρέπουν τα δεδομένα. Eτσι, βασικά συστατικά και αυτής της ταινίας, μεταξύ άλλων, είναι οι ριψοκίνδυνες σκηνές καταδίωξης με μοτοσυκλέτα, αμάξι, αλλά και με τα πόδια, οι μάχες σώμα με σώμα, η έντονη δράση, η ίντριγκα και οι διπλές συνωμοσίες, ενώ η απειλή της παγκόσμιας τρομοκρατίας και του πανίσχυρου διαδικτύου, καλύπτει (αλλοίμονο… για το καλό μας) όλη την πλοκή.
Η ταινία ταξιδεύει σε Ευρώπη και Αμερική. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στην Τενερίφη, όπου ομολογουμένως έγινε τρομερή δουλειά εκ μέρους των σκηνογράφων σχεδιαστών, με πολλή «ανακατασκευή» πινακίδων δρόμων, αφισών και όλων των περιφερειακών στοιχείων που όφειλαν να μοιάζουν ελληνικά και σύγχρονα «παλαιωμένα». Έτσι, απεικονίζονται αρκετά πειστικά οι σκηνές των διαδηλώσεων και των αναταραχών, όχι μόνον της Αθήνας αλλά και αυτές που διαδραματίζονται σε Βηρυτό, Ρώμη, Ρέικιαβικ, Λονδίνο, Βερολίνο, Ουάσιγκτον και Λας Βέγκας…
ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΝΤΟΡΙ
(2016 ΕΓΧ 97’)
Κινούμενα σχέδια, 2η συνέχεια
Σκην.: Άντριου Στάντον, Άνγκους Μακλέιν Μουσ.: Τόμας Νιούμαν
Μερικά ψαράκια… δε σταματούν να κολυμπούν…
Η πιο ξεχασιάρα δεν γίνεται μπλε ψαρίνα, Ντόρι, αμέσως μετά τις περιπέτειες, θυμάται ότι κάπου στον ωκεανό έχει μια οικογένεια που την αγαπά και την περιμένει. Η επιστροφή στις ρίζες της, σηματοδοτεί ένα μάθημα ζωής, για όλους τους συνοδοιπόρους της…
ΘΕΡΙΝΟ ΑΤΤΙΚΟ 5 – 7/9/16
ΕΝΑΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ
(2015 ΕΓΧ 128’)
Θρίλερ, βασισμένο στην ομότιτλη νουβέλα του Τζον Λε Καρέ
Σκην.: Σουζάνα Γουάιτ Μουσ.: Μαρτσέλο Ζάρβος Ηθ.: Γιούαν ΜακΓκρέγκορ, Ναόμι Χάρις, Στέλαν Σκάρσγκαρντ, Ντέμιαν Λιούις
Ποιον μπορείς να εμπιστευτείς… ανάμεσα σε πολλές αλήθειες…
Ο Πέρι, ένας νέος ακαδημαϊκός της Οξφόρδης και η δικηγόρος φίλη του, Γκέιλ, βρίσκονται για διακοπές στο Μαρόκο. Εκεί, γνωρίζονται τυχαία με το Ντιμά, ένα Ρώσο εκατομμυριούχο που έχει στην κατοχή του μια χερσόνησο και ένα χρυσό ρολόι διακοσμημένο με διαμάντια. Αυτό, όμως, που ο Πέρι και η Γκέιλ δεν γνωρίζουν είναι ότι ο Ντιμά είναι εγκληματίας, μέλος της ρωσικής μαφίας. Έτσι, καθώς ο Ντιμά εξαναγκάζει τον Πέρι να μεταφέρει απόρρητες πληροφορίες στις αγγλικές μυστικές υπηρεσίες, το ζευγάρι βρίσκεται ξαφνικά ανάμεσα στη δίνη ενός διεθνούς παιχνιδιού κατασκοπίας και βρώμικης πολιτικής. Ο Πέρι και η Γκέιλ, μπλέκονται σε ένα δαιδαλώδες ταξίδι από το Παρίσι έως τις Ελβετικές Άλπεις και από κει στα σκοτεινότερα άδυτα του Σίτι του Λονδίνου και μιας ανίερης συμμαχίας, με το κατεστημένο των Βρετανικών Μυστικών Υπηρεσιών…
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ 1/9/16
ΑΛΑΝΤΙΝ: ΟΙ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ
2015 ΕΓΧ 107’)
Δράμα
Σκην.: Αρτούρ Μπενζακέν Μουσ.: Μαξίμ Ντισπρέζ, Μισέλ Τόρτζμαν Ηθ.: Κεβ Άνταμς, Ζαν Πολ Ρουβέ, Ερίκ Τζουντόρ, Μισέλ Μπλανκ, Βανέσα Γκάιντ
Αλα..ντιν… αλά Γαλλικά…
Την παραμονή των Χριστουγέννων, ο Σαμ και ο καλύτερός του φίλος, ο Χαλίντ, μεταμφιέζονται σε Άγιους Βασίληδες, με σκοπό να σουφρώσουν ότι μπορούν από τις Γκαλερί Λαφαγιέτ. Όμως πολύ γρήγορα, ο Σαμ βρίσκεται ασφυκτικά περικυκλωμένος από μια ομάδα παιδιών και υποχρεώνεται να τους διηγηθεί μια ιστορία, την ιστορία του Αλαντίν… ή τουλάχιστον τη δική του εκδοχή. Μπαίνοντας στο πετσί του ρόλου, ο Σαμ ξεκινάει έτσι ένα ταξίδι στην καρδιά της Βαγδάτης, την πόλη με τις χίλιες και μια χάρες… Όμως, πίσω από το πολύχρωμο φολκλόρ, ο λαός υπομένει την τυραννία του φοβερού Βεζίρη, που είναι γνωστός για την αγριότητα και τη βρωμερή του ανάσα. Τι λέτε; Θα καταφέρει ο Αλαντίν, ο νεαρός κλέφτης, να χαλάσει τα διαβολικά σχέδια του Βεζίρη, να σώσει το Χαλίντ και να κερδίσει την καρδιά της πριγκίπισσας Σάλια;
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ 6 – 8/9/16
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
(2015 ΕΓΧ 131’)
Δράμα
Σκην.: Ζία Ζανγκέ Μουσ.: Γιοσιχίρο Χάνο Ηθ.: Ζάο Τάο, Ζανκ Γι, Λιανγκ Γιν Ντονγκ, Ντονγκ Ζιγιάν, Σίλβια Τσανγκ, Χαν Σανμίνγκ
Η Ανατολή… οι ρίζες… και οι ασθενείς μνήμες…
Η ζωή της Τάο, αλλά και αυτών που βρίσκονται κοντά σε αυτήν, κινηματογραφείται σε τρεις διαφορετικές χρονικές περιόδους: 1999, 2014, και 2025.
Κίνα, 1999… Στην πόλη Φενγιάνγκ, οι παιδικοί φίλοι, ο ανθρακωρύχος Λιανγκζί και ο ιδιοκτήτης βενζινάδικου Ζανγκ, είναι ερωτευμένοι με την ίδια κοπέλα, την Τάο, την όμορφη της πόλης. Τελικά, η Τάο παντρεύεται τον πλουσιότερο από τους δύο, τον Ζανγκ και μαζί αποκτούν ένα γιο, τον Ντόλαρ.
Κίνα, 2014… Οι Ζανγκ και Τάο χωρίζουν και ο γιος τους μεταναστεύει στην Αυστραλία με τον επιχειρηματία πατέρα του.
Αυστραλία, 2025. Ο 19χρονος Ντόλαρ, μετά βίας μιλάει κινέζικα και δυσκολεύεται να επικοινωνήσει με τον πτωχευμένο πατέρα του. Το μόνο που θυμάται από τη μητέρα του, είναι το όνομά της…