ΕΤΕΡΟΣ ΕΓΩ
(2016 ΕΓΧ 101’)
Αστυνομική
Σκην.: Σωτήρης Τσαφούλιας Μουσ.: Κώστας Μαραγκός Ηθ.: Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, Φρανσουά Κλουζό, Δημήτρης Καταλειφός, Μάνος Βακούσης, Ιωάννα Κολλιοπούλου
Τα μαθηματικά… οι εξισώσεις… και το αστυνομικό δαιμόνιο…
Αθήνα 2015. Πέντε δολοφονίες. Ο Δημήτρης Λαΐνης, ένας ιδιόρρυθμος καθηγητής εγκληματολογίας, αναλαμβάνει να βοηθήσει τις αστυνομικές αρχές, στη λύση του μυστηρίου πίσω από τους πέντε αυτούς φόνους. Μοναδικοί του σύμμαχοι, οι γρίφοι του Πυθαγόρειου θεωρήματος και ο Μαρσέλ ντε Χαφ, ένας καθηγητής μαθηματικών, o οποίος ως «από μηχανής θεός» πρόκειται να οδηγήσει το Λαΐνη, προς τη λύση του μυστηρίου. Όσο όμως, αυτός, πλησιάζει πιο πολύ στην ανακάλυψη του δολοφόνου, τόσο ακολουθεί επικίνδυνα μονοπάτια για τον ίδιο, αλλά και το μέλλον του…
ΧΧΧ: ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ
(2017 ΕΓΧ 107’)
Περιπέτεια, 3η συνέχεια της επιτυχημένης σειράς ταινιών
Σκην.: Ντ. Τζ. Καρούζο Μουσ.: Χάρι Γκρέγκσον Γουίλιαμς Ηθ.: Βιν Ντίζελ, Σάμιουελ Λ. Τζάκσον, Ρούμπι Ρόουζ, Νίνα Ντόμπρεφ, Νεϊμάρ Τζούνιορ, Ρόρι Μακάν, Τόνι Κολέτ, Ντόνι Γιεν, Ντιπίκα Παντουκόν, Ντάνι Γου, Τόνι Τζα
Οι παλιές συνήθειες… δύσκολα ξεχνιούνται…
Ο Ζάντερ Κέιτζ, πρώην αθλητής των extreme sports, που έγινε ειδικός πράκτορας του προγράμματος xXx, ζει και βασιλεύει. Απλώς, είχε σκηνοθετήσει σκόπιμα το θάνατό του, ώστε να αποτραβηχτεί και να ζήσει μια φυσιολογική ζωή, εξασκώντας και πάλι τα χόμπι του. Τώρα όμως, ο Ζάντερ καλείται και πάλι να επιστρέψει από την αυτό-εξορία του και τους νεκρούς. Σκοπός; Να «στρατολογήσει» μια ομάδα, που απαρτίζεται από εξίσου αντισυμβατικούς χαρακτήρες, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον ανελέητο Ζιάνγκ και τη συμμορία του, σε έναν αγώνα δρόμου, ώστε να ανακτήσουν ένα άκρως καταστρεπτικό όπλο. Το «Κουτί της Πανδώρας», όπως είναι η κωδική ονομασία του όπλου, αν πέσει σε λάθος χέρια, μπορεί να αποβεί μοιραίο για την ανθρωπότητα.
Ο Ζάντερ, λοιπόν, καθώς βρίσκεται στον κυκλώνα μιας συνωμοσίας, με εμπλεκόμενα πρόσωπα από τα υψηλότερα κλιμάκια όλων των κυβερνήσεων του κόσμου, χρειάζεται να αναθεωρήσει εχθρούς και φίλους, ώστε να κατορθώσει να επιζήσει, αρχικά ο ίδιος και στη συνέχεια ολόκληρη η ανθρωπότητα…
Τι λες βρε παιδί μου;
ASSASSIN’S CREΕD
(2016 ΕΓΧ 115’)
Φαντασίας, βασισμένη στο ομότιτλο βιντεο-παιχνίδι δράσης
Σκην.: Τζάστιν Κουρζέλ Μουσ.: Τζεντ Κουρζέλ Ηθ.: Μάικλ Φασμπέντερ, Μαριόν Κοτιγιάρ, Τζέρεμι Άιρονς, Μπρένταν Γκλίσον, Σαρλότ Ράμπλινγκ, Αριάν Λαμπέντ
Μερικοί άνθρωποι… δουλεύουν στο σκοτάδι… υπηρετώντας το φως…
Ο Κάλουμ Λιντς, μέσω μιας επαναστατικής τεχνολογίας που ξεκλειδώνει τις γενετικές του μνήμες, βιώνει τις περιπέτειες του προγόνου του, Αγκιλάρ, στην Ισπανία του 15ου αιώνα. Ο Κάλουμ, ανακαλύπτει ότι κατάγεται από μια μυστηριώδη κρυφή αδελφότητα, τους Ασασίνους και συγκεντρώνει φοβερές γνώσεις και ικανότητες, προκειμένου να αντιμετωπίσει την καταπιεστική και παντοδύναμη οργάνωση Templar, στο σήμερα…
Το Assassin’s Creed, είναι γνωστό για τις σκηνές δράσης που ξεπερνάνε κάθε φαντασία. Μάλιστα, στο παιχνίδι, υπάρχουν και σκηνές παρκούρ, στις οποίες οι Ασασίνοι πηδάνε από στέγη σε στέγη πάνω από τις ταράτσες σε διάφορες πόλεις, όπως: η Ιερουσαλήμ, η Φλωρεντία, το Παρίσι και το Λονδίνο. H διαφορά, όμως, της πλατφόρμας του παιχνιδιού από αυτήν της ταινίας, είναι η πραγματοποίηση του Leap of Faith («Άλμα Πίστης»), της κίνησης-υπογραφής των Ασασίνων, κατά την οποία πηδάνε από την άκρη κτιρίων και προσγειώνονται στο έδαφος ανέπαφοι.
«Τι θα συμβεί αν κάνεις ένα πραγματικό Leap of Faith»; αναρωτήθηκε ο Κουρζέλ και αποφάσισε να το ανακαλύψει. Πως; Με τον απόλυτο κασκαντέρ, Ντάμιεν Γουόλτερς. Το Άλμα, λοιπόν, γυρίστηκε στην έρημο της Αλμερίας, στην Ισπανία, όπου το φως της περιοχής, αποπνέει μία πνευματική υπόσταση, όπως υποστηρίζει ο ίδιος ο σκηνοθέτης. Ο Γουόλτερς, επιχείρησε το άλμα οκτώ φορές μέχρι να πετύχει το απόλυτο, στα 38 μέτρα, κάτι που δεν είχε ξαναγίνει ποτέ. Και τα κατάφερε. Το αποτέλεσμα στην κινηματογραφική οθόνη, είναι όντως, πολύ εντυπωσιακό.
Το Assassin’s Creed είναι μία από τις πιο αναμενόμενες ταινίες του 2017. Οι απανταχού φανς, του διάσημου παιχνιδιού, βρίσκονται ήδη σε αναμονή. Ο παραγωγός, Φρανκ Μάρσαλ, βλέπει το μέλλον του Assassin’s Creed στη μεγάλη οθόνη, σαν κάτι που πρόκειται να έχει την ίδια απήχηση και διάρκεια που έχει και το παιχνίδι. «Είμαι σίγουρος ότι οι χαρακτήρες της ιστορίας είναι τόσο συναρπαστικοί κι ενδιαφέροντες, που ο θεατής μάλλον, θα εθιστεί στην επιθυμία της συνέχειας. Και η αλήθεια είναι ότι, με όλη την προϊστορία που κουβαλάνε, οι Ασασίνοι, υπάρχουν πολλά ακόμη μέρη να πάνε». Εσείς, είστε έτοιμοι για το απόλυτο Άλμα Πίστης;
Άντε και στη συνέχεια, αφού μέρα με τη μέρα οι ιδέες για πρωτότυπα σενάρια, εξαντλούνται ολοένα και περισσότερο…
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
(2016 ΕΓΧ 102’)
Δράμα
Σκην.: Μία Χάνσεν Λοβ Ηθ.: Ιζαμπέλ Ιπέρ, Αντρέ Μαρκόν, Ρομάν Κολίνκα, Έντιθ Σκομπ, Σάρα Λε Πικάρ, Σολάλ Φορτέ
Η επανεκκίνηση της ζωής… ποτέ δεν είναι εύκολη…
Η Ναταλί, διδάσκει φιλοσοφία σε ένα γυμνάσιο στο Παρίσι. Είναι παθιασμένη με τη δουλειά της και απολαμβάνει, ιδιαίτερα, να μπαίνει στην σκέψη των άλλων. Παντρεμένη, με δύο παιδιά, η Ναταλί μοιράζει το χρόνο της μεταξύ της οικογένειας, των πρώην μαθητών της και της πολύ κτητικής μητέρας της. Μια μέρα, ο σύζυγός της, της ανακοινώνει πως την αφήνει για μια άλλη γυναίκα. Με την ελευθερία να την ωθεί μπροστά, η Ναταλί πρέπει να ανακαλύψει τη ζωή της από την αρχή…
Η πέμπτη ταινία της Γαλλίδας σκηνοθέτιδας, σηματοδοτεί την απομάκρυνση από θέματα που απασχολούν τις νέες γενιές. Έτσι, η Χάνσεν, επιλέγει να εξερευνήσει την έναρξη της ωριμότητας, μέσα από ένα ισχυρό, αλλά ταυτόχρονα και ειρωνικό πορτρέτο μιας γυναίκας.
Η ταινία περιστρέφεται γύρω από τα ζητήματα της ευτυχίας, προσεγγίζοντας με μια ροπή προς την αξία ή μάλλον την τρέλα των καθιερωμένων τρόπων ζωής. Απεικονίζει την αναζήτηση ενός ατόμου για νέες λεωφόρους και τοποθετεί ερωτηματικά και σκέψεις, για το αν και σε ποιο βαθμό, είναι εφαρμόσιμη αυτή η φιλοσοφία στην καθημερινότητα των προσώπων.