ΤΖΑΜΑΪΚΑ
(2017 ΕΓΧ 98’)
Κομεντί
Σκην.: Ανδρέας Μορφονιός Μουσ.: Θέμης Καραμουρατίδης Ηθ.: Σπύρος Παπαδόπουλος, Φάνης Μουρατίδης, Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους, Παύλος Ορκόπουλος
Η ζωή δεν είναι για να μας στενεύει… αλλά να τη φοράμε στο νούμερο μας…
Ο Άκης οδηγεί ταξί και προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με τα χρέη του και την απαιτητική γυναίκα που βρίσκεται στο πλάι του. O Τίμος, είναι ένας διάσημος παρουσιαστής τηλεόρασης, που ζει κάθε μέρα σαν να πρόκειται για την τελευταία του. Ο Άκης και ο Τίμος ήταν δύο δεμένα αδέλφια, αλλά μια παρεξήγηση του παρελθόντος, τους κρατάει αποξενωμένους. Η ζωή, όμως, βρίσκει τον τρόπο να τους φέρει και πάλι κοντά, αναπάντεχα και καθοριστικά…
Μια συγκινητική αλλά και αισιόδοξη ταινία, για τη σαρωτική δύναμη της ζωής και την αδελφική αγάπη, που ξεπερνά τα προβλήματα του παρελθόντος. Οι κοινές παιδικές αναμνήσεις, τα κοινά οικογενειακά ακούσματα, τα αστείρευτα αστεία του Τίμου και η αγνή ψυχή του Άκη, υφαίνουν μια αστεία και λυτρωτική ιστορία, που σφύζει από χιούμορ, συναίσθημα και κυρίως, αγάπη για ζωή…
Μια ανθρώπινη ιστορία, της διπλανής μας πόρτας, με ισχυρές δόσεις χιούμορ, που ακροβατεί ανάμεσα στην ίσαλο γραμμή του δραματικού και το κωμικού, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην καθημερινότητα του καθενός από μας. Οι πιο δύσκολες καταστάσεις ξεπερνιούνται με χιούμορ και στις πιο αστείες εμπεριέχεται το δράμα.
Κεντρικό δίδυμο της ιστορίας τα δύο αδέλφια, ο Άκης και ο Τίμος και γύρω τους ένας καμβάς χαρακτήρων, δορυφόρων, που ενισχύουν τη δραματουργία χωρίς απλά και μόνο να την πλαισιώνουν σε αφηγηματικές ανάγκες. Οι δύο γυναίκες, αποτελούν καταλύτη των γεγονότων -στο παρελθόν και στο σήμερα- και καθορίζουν με τη στάση τους την πορεία της ιστορίας.
BACHELOR 2
(2017 ΕΓΧ 90’)
Κωμωδία
Σκην.: Γιάννης Παπαδάκος Ηθ.: Γιάννης Τσιμιτσέλης, Θανάσης Βισκαδουράκης, Νίκος Βουρλιώτης, Ηλίας Μελέτης, Βασιλική Τρουφάκου, Τόνι Σφήνος, Γιώργος Μαυρίδης, Δημήτρης Τζουμάκης, Δημήτρης Πιατάς, Άννα Κουρή
Το πάρτι… συνεχίζεται… αλλά… όλα παραμένουν ίδια…
Ένας φίλος από τα παλιά, ετοιμάζεται να παντρευτεί, επομένως μία καινούργια ευκαιρία, για «πάρτι εργένηδων», προκύπτει και φυσικά οι ήρωες δε δείχνουν διαθετιμένοι, ώστε να την αφήσουν να πάει χαμένη.
Όμως, υπάρχει μία σημαντική διαφορά που δοκιμάζει τα όριά τους: ο γάμος πρόκειται να γίνει στην Κρήτη και οι Σφακιανοί συγγενείς της νύφης, δεν αστειεύονται. Νέοι φίλοι, αλλά και εχθροί, εντάσσονται στην παρέα για να αντιμετωπίσουν όχι μόνον τις ενδεχόμενες Κρητικές βεντέτες, αλλά και τις συνέπειες του πιο επικού «πάρτι εργένηδων»…
ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
(2017 ΕΓΧ 132’)
Μυστηρίου, βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Τζον Πίρσον
Σκην.: Ρίντλεϊ Σκοτ Μουσ.: Ντάνιελ Πέμπερτον Ηθ.: Μισέλ Ουίλιαμς, Κρίστοφερ Πλάμερ, Μαρκ Ουόλμπεργκ, Τσάρλι Πλάμερ, Τίμοθι Χάτον, Ρομέν Ντουρί
Θα θυσίαζες… τα λεφτά σου… γι αυτούς που αγαπάς;
Ρώμη, 1973… Κουκουλοφόροι απαγάγουν τον Τζον Πολ, ένα 16χρονο αγόρι. Ωαστόσο ο Τζον, δεν είναι ένας τυχαίος έφηβος, αφού είναι εγγονός του Τζον Πολ Γκέτι, του πλουσιούτερου ανθρώπου στον πλανήτη. Ένας πανίσχυρος, δισεκατομμυριούχος, μεγιστάνας πετρελαίου, απίστευτα μίζερος, απρόσωπος και τσιγγούνης, ο οποίος αρνείται ευθαρσώς και δημοσίως, να πληρώσει τα λύτρα στους απαγωγείς, προκειμένου να σώσει τη ζωή του αγαπημένου του εγγονού. Η Γκέιλ, η αφοσιωμένη και δυναμική μητέρα του Τζον, παρά τις μάταιες προσπάθειες της να αλλάξει την αμείλικτη στάση του Γκέτι, καλείται να σηκώσει το βάρος της απαγωγής, μόνη της και να κάνει τα αδύνατα δυνατά, ώστε να σώσει τον γιό της. Σε μια μάχη ενάντια στο χρόνο και τους απαγωγείς να γίνονται ολοένα και περισσότερο πιεστικοί και απειλητικοί για τη ζωή του Πολ, η Γκέιλ αποφασίζει να συμμαχήσει με Φλέτσερ Τσέις, τον αινιγματικό σωματοφύλακα του Γκέτι, αναλαμβάνοντας πλήρως τη διάσωση του γιού της…
Αν είχες «όλα τα λεφτά του κόσμου», θα τα θυσίαζες για αυτούς που αγαπάς;
Η αναμέτρηση της αληθινής σχέσης αγάπης και αφοσίωσης, ενάντια στο χρήμα, μέσα από τη ματιά του ασυναγώνιστου Ρίντλεϊ Σκοτ, που δημιουργεί μία συναρπαστική ταινία αστυνομική ταινία μυστηρίου και ανεβάζει δυναμικά τον πήχη στα φετινά Όσκαρ…
ΦΕΡΔΙΝΑΝΔΟΣ
(2017 ΕΓΧ 108’)
Κινούμενα σχέδια. εμπνευσμένο από το βιβλίο των Μονρό Λιφ και Ρόμπερτ Λόσον, «Η Ιστορία του Φερδινάρδου»
Υποψήφια για Χρυσές Σφαίρες: Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων, Καλύτερο Πρωτότυπο Τραγούδι
Σκην.: Ροντρίγκο Γκράντε Μουσ.: Τζον Πάουελ
Μερικοί ταύροι… προτιμούν… αγάπες… και λουλούδια…
Η ιστορία του Φερδινάνδου, ενός γιγαντιαίου ταύρου, με μεγάλη καρδιά. Καθώς όλοι νομίζουν πως πρόκειται για ένα επικίνδυνο κτήνος, τον αιχμαλωτίζουν, απομακρύνοντάς τον από το σπίτι του. Αποφασισμένος να επιστρέψει στην οικογένειά του, ο Φερδινάνδος οδηγεί τα μέλη μιας ετερόκλητης ομάδας, στη μεγαλύτερη περιπέτεια της ζωής τους. Με φόντο ένα πολύχρωμο σκηνικό στην Ισπανία, ο φιλικός γίγαντας, αποδεικνύει πως, τελικά, δεν είναι δυνατόν να κρίνεις έναν ταύρο, μόνον από τα κέρατά του… Όμορφη, ζεστή κι ευαίσθητη ματιά γύρω από το πόσο πολύ απέχουν από την πραγματικότητα «το φαίνεσθαι και το είναι». Ο Φερδινάνδος, ένας καλόκαρδος ταύρος, ταράστιος στην όψη και δυνατός, αλλά με καρδιά που ξεχειλίζει από αγάπη, εκφράζει με τον πλέον ειλικρινή τρόπο, τους φόβους, τα άγχη και τα όνειρα όλων μας…
ΠΟΛΥ-ΞΕΝΗ: ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
(2017 ΕΓΧ 101’)
Δράμα, βασισμένο σε αληθινά γεγονότα
Σκην.: Μασκλαβάνου Δώρα Μουσ.: Νίκος Κυπουργός Ηθ.: Κάτια Γκουλιώνη, Οζγκούρ Εμρέ Γιλντιμίρ, Λυδία Φωτοπούλου, Ακύλλας Καραζήσης, Υβόνη Μαλτέζου, Ερρίκος Λίτσης, Ξυκομηνός Κώστας
Οι ιστορίες… από την Πόλη… έχουν τη δική τους… μαγεία…
1955… Ένα ζευγάρι επιφανών Κωσταντινοπολιτών, υιοθετούν μια ορφανή ελληνοπούλα, απ’ τον ‘άγιο’ τόπο της καταγωγής τους. Της προσφέρουν ένα ισχυρό όνομα και επιζητούν την αφοσίωσή της στα γηρατειά τους. Έτσι, το 1957, η 12χρονη τότε Πολυξένη, αποχωρίζεται υποχρεωτικά το μικρότερο αδερφό της στο ορφανοτροφείο και ξεκινάει μια νέα ζωή με άριστες προδιαγραφές. Μορφώνεται, ονειρεύεται και διεκδικεί τη ζωή, χωρίς να μπορεί να υποψιαστεί και να διαχειριστεί το σχέδιο εξόντωσης, που στήνεται πίσω απ’ την πλάτη της, με στόχο την κληρονομιά της. Το κορίτσι «λεία», ζει για πάντα με την αθωότητα της παιδικής της ηλικίας. Ερωτεύεται τον Κερέμ, αναγνωρίζοντας σε αυτόν την κοινή μοίρα του ταπεινού, μοναχού ανθρώπου. Μια άνιση, απαγορευμένη και αδιέξοδη αγάπη, που γκρεμίζεται βίαια. Και η ΠΟΛΥΞΕΝΗ –πολύ ξένη- θυσιάζεται ανελέητα στο “πανηγύρι της ματαιοδοξίας” ενός περιβάλλοντος αθλίων ανθρώπων…