Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024

Πάμε σινεμά…;

ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΗ ΨΥΧΗ: ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΛΕΙΔΙ

(2018 ΕΓΧ 103’)
Τρόμου 4η συνέχεια του επιτυχημένου φραντσάιζ
Σκην.: Άνταμ Ρόμπιτελ Μουσ.: Ζοζέφ Μπισάρα Ηθ.: Λιν Σαγιέ, Άνγκους Σάμπσον, Γουάνελ, Κέιτλιν Τζέραρντ, Τζος Στιούαρτ
Όταν η ψυχή είναι παγιδευμένη …. το σώμα μένει… μετέωρο…

Η Δρ. Ελίζ Ράινερ, εξαιρετικά ικανή παραψυχολόγος και δαιμονολόγος, έχει περάσει τα περισσότερα χρόνια της ζωής προσπαθώντας να φέρει πίσω στο φως, αθώες ψυχές που είναι εγκλωβισμένες. Παράλληλα, προσπαθεί να διώξει απόκοσμα και αποτρόπαια πλάσματα, που έχουν ανοίξει πύλες, μονόδρομοι προς το αιώνιο σκοτάδι. Όταν ήταν παιδί είχε την ικανότητα να επικοινωνεί με νεκρούς και -κατά λάθος- είχε απελευθερώσει κάτι ανείπωτα τρομακτικό στον κόσμο μας.
Η ιστορία:
2010… Η Δρ. Ράινερ, μαζί με τους βοηθούς της, Τάκερ και Σπεκς, βοηθάει τον Τζος και τη Ρενέ Λάμπερτ, να τραβήξουν τον γιο τους, Ντάλτον, από το σκοτάδι του «The Further», ενός εφιαλτικού αντικατοπτρισμού της ίδιας μας της ύπαρξης. Εκεί, σκοτεινά πνεύματα σηκώνονται και επιχειρούν με οποιοδήποτε τρόπο να εισέλθουν στον κόσμο μας. Καθώς η Ελίζ χρησιμοποιεί το χάρισμά της, για να σώσει τον Ντάλτον από τον δαίμονα που τον έχει κυριεύσει, ξαφνικά πέφτει νεκρή…
2013… Ο Τζος Λάμπερτ καταλαμβάνεται από δαιμονικές δυνάμεις. Όταν τον πηγαίνουν στο σπίτι, όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε, όλοι προσπαθούν να συνέλθουν από την απώλεια της Ελίζ. Στην προσπάθειά του να σώσει τον πατέρα του, ο Ντάλτον φτάνει στο «The Further», όπου συναντά την Ελίζ, που μάχεται, με όλες τις δυνάμεις της, ώστε να απελευθερώσει κάποιες παγιδευμένες ψυχές και να διώξει την κατάρα από την οικογένεια Λάμπερτ….
2015… Η Ελίζ στον κόσμο των ζωντανών στο Κεφάλαιο 3. Ως πρίκουελ των δυο προηγούμενων εκδόσεων, σε αυτό το επεισόδιο παρακολουθούμε τα γεγονότα που συμβαίνουν, πριν η κατάρα κτυπήσει την οικογένεια Λάμπερτ. Η Ελίζ, βοηθάει την έφηβη, Κουίν Μπρένερ, η οποία προσπαθεί να επικοινωνήσει με την νεκρή μητέρα της και όλα πάνε…κατά ‘διαόλου’. Η Ελίζ αρχικά διστάζει, ωστόσο στη συνέχεια, αντιλαμβάνεται ότι το χάρισμά της προορίζεται για όλη την ανθρωπότητα και δεν πρέπει να χάσει άλλο χρόνο…
2018… Η βετεράνος, πλέον, Δρ. Ελίζ Ράινερ αυτή τη φορά πρέπει να αντιμετωπίσει ένα προσωπικό εφιάλτη και ίσως την τρομακτικότερη απειλή σε κυνήγι φαντασμάτων, της καριέρας της. Η αποστολή της αποκτάει ιδιαίτερη σημασία, αφού η πηγή όλων των κακών προέρχεται από το πατρικό της σπίτι, όπου η ίδια έζησε τα πιο μαρτυρικά χρόνια της ζωής της. Ενώ τότε είχε αποφασίσει να κρύψει τους φόβους της, επιμελώς, και να μην τους αντιμετωπίσει ποτέ, τώρα καλείται να ξεκλειδώσει όλες τις πτυχές του σκοτεινού οικογενειακού της δράματος, ώστε να βρεθεί αντιμέτωπη με τον υπέρτατο δαίμονα, αυτόν με το Πρόσωπο-Κλειδί. Ή θα βγει κερδισμένη και όλα θα πάνε καλά, ή χαμένη με αποτέλεσμα να βυθιστεί η ίδια συμπαρασύροντας μαζί της και πολλές άλλες ψυχές, στο απόλυτο σκοτάδι…

 

ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ

(2017 ΕΓΧ 135’)
Φαντασίας
Σκην.: Αλεξάντερ Πέιν Μουσ.: Ρολφ Κεντ Ηθ.: Ματ Ντέιμον, Κρίστοφ Γουόλτζ, Χονγκ Τσάου, Τζέισον Σουντέικις, Κρίστεν Γουίγκ
Αγάπη μου… συρρικνώθηκα… μόνος μου… αλλά ο κόσμος… δε διορθώθηκε…

Σκεφτείτε τι θα συνέβαινε αν, σε ένα κοντινό μέλλον, οι άνθρωποι, χάρη σε έναν Νορβηγό επιστήμονα, είχαν τη δυνατότητα να συρρικνώνουν τον εαυτό τους. Έτσι, οι συρρικνωμένοι άνθρωποι θα ζούσαν σε μικρές πόλεις, θα τρέφονταν λιγότερο, θα έπιαναν λιγότερο χώρο, θα δημιουργούσαν λιγότερα σκουπίδια και γενικά η δική τους ζωή θα έκανε πολύ καλό στην ανθρωπότητα.
Συνεκτιμώντας όλα αυτά τα πλεονεκτήματα του μικρόκοσμου, ο Πολ, αποφασίζει να συρρικνωθεί μαζί με τη σύζυγό του, προκειμένου να μειώσουν τα τεράστια έξοδα διαβίωσης, που συνεπάγεται μια ζωή σε κανονικό μέγεθος. Μόνο που μια μικρότερη σε μέγεθος κοινωνία, δεν παύει να είναι μια κανονική, αστική κοινωνία που λειτουργεί με τους ίδιους κανόνες, και -αν και με μικρότερους σε μέγεθος ανθρώπους- δεν παύει να έχει τα προβλήματά της, τα οποία σε μερικές περιπτώσεις, είναι ακόμη μεγαλύτερα…

 

MOLLY’S GAME

(2017 ΕΓΧ 140’)
Βιογραφία, βασισμένη σε αποσπάσματα από τη ζωή της Μόλι Μπλουμ, αλλά και στα αυτοβιογραφικά της απομνημονεύματα: «Η Πριγκήπισσα του Πόκερ»
Υποψηφιότητες για Χρυσές Σφαίρες 2018: Σεναρίου, Α’ Γυναικείου Ρόλου
Σκην.: Άαρον Σόρκιν Μουσ.: Ντάνιελ Πέμπερτον Ηθ.: Τζέσικα Τσαστέιν, Ίντρις Έλμπα, Κέβιν Κόστνερ, Μάικλ Σέρα
Η μεγαλύτερη καταδίκη… να θέλει το μυαλό… και να αρνείται το σώμα…

Η αληθινή ιστορία της Μόλι Μπλουμ, μιας νεαρής, χαρισματικής σκιέρ των Ολυμπιακών Αγώνων, που εξαιτίας ενός σοβαρού τραυματισμού, υποχρεώνεται να εγκαταλείψει τον αθλητισμό. Κάνοντας ένα διάλειμμα από τις σπουδές της στη Νομική, η Μόλι ξεκινάει να εργάζεται ως υπεύθυνη ενός χώρου, στον οποίο διοργανώνονται παρτίδες πόκερ με υψηλά πονταρίσματα και στις οποίες συμμετέχουν κινηματογραφικοί αστέρες, επιχειρηματίες και διαβόητοι μαφιόζοι. Για μία λαμπερή δεκαετία, η Μόλι απολαμβάνει την επιτυχία και τα χρήματα, όμως η «τύχη» της τελειώνει, όταν το «παιχνίδι» της μπαίνει στο μάτι της ρωσικής μαφίας.
Μέσα στη νύχτα, συλλαμβάνεται από 17 πράκτορες του FBI με αυτόματα όπλα και έρχεται αντιμέτωπη με εγκληματικές κατηγορίες. Μοναδικός της σύμμαχός, είναι ο δικηγόρος της, ο οποίος, σταδιακά, ανακαλύπτει ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα κρυμμένα «χαρτιά», απ’ όσα έχει καταφέρει να βγάλει στην επιφάνεια ο κίτρινος Τύπος για την Μόλι Μπλουμ…

 

ΛΑΙΔΗ ΜΑΚΜΠΕΘ

(2016 ΕΓΧ 89’)
Δράμα, διασκευή του μυθιστορήματος του Νικολάι Λέσκοφ: «Η λαίδη Μάκβεθ του Μτσένσκ», 1965
Βραβείο Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου: 57ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και Φεστιβάλ Σαν Σεμπαστιάν
Σκην.: Ουίλιαμ Όλντροϊντ Μουσ.: Νταν Τζόουνς Ηθ.: Φλόρενς Που, Κόσμο Τζάρβις, Πολ Χίλτον, Ναόμι Άκι, Κρίστοφερ Φέρμπανκ
Η ανεξαρτησία… παραμένει διαχρονικά… κεκτημένο δικαίωμα…

1985… κάπου στην Αγγλική εξοχή. Η Κάθριν, βιώνει ένα γάμο, δίπλα σε έναν άνδρα με τα διπλάσιά της χρόνια, που είναι μόνιμα απών, ενώ ταυτόχρονα, η οικογένειά του, δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την καθημερινότητα της. Έτσι, η Κάθριν, οδηγείται σε μια παθιασμένη σχέση με τον Σεμπάστιαν, ένα νεαρό εργάτη στο κτήμα του συζύγου της. Τότε είναι που μια τεράστια, ανεξέλεγκτη δύναμη, απελευθερώνεται μέσα της και πλέον τίποτα δεν μπορεί να τη σταματήσει, μέχρι να κατακτήσει αυτό που θέλει…
Γυναίκες όπως η Κάθριν, παραδοσιακά υποφέρουν στη σιωπή, αργοσβήνουν ή αυτοκτονούν. Στη συγκεκριμένη ταινία, όμως, απολαμβάνουμε μια όμορφη, νεαρή γυναίκα, η οποία παλεύει για την ανεξαρτησία της και αποφασίζει από μόνη της, για το ίδιο της το πεπρωμένο.
Είναι η πρώτη ταινία μεγάλου μήκους του θεατρικού σκηνοθέτη, Ουίλιαμ Όλντροϊντ και περιγράφει το τραγικό πορτρέτο νεαρής γυναίκας, αποφασισμένη να διεκδικήσει το πολύτιμο αγαθό της ανεξαρτησία της, σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από άνδρες. Η ταινία αποτελεί διασκευή του μυθιστορήματος του Νικολάι Λέσκοφ (1865), που το 1932 μεταφέρθηκε σε όπερα, από το σπουδαίο συνθέτη, Ντμίτρι Σοστακόβιτς.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα