ΑΟΡΑΤΗ ΚΛΩΣΤΗ
(2017 ΕΓΧ 130’) Ρομαντικό δράμα
Υποψηφιότητες Όσκαρ: Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Μουσικής, Α’ Ανδρικού, Β’ Γυναικείου, Ενδυματολογίας
Σκην.: Πολ Τόμας Άντερσον Μουσ.: Τζόνι Γκρίνγουντ Ηθ.: Ντάνιελ Ντέι Λιούις, Λέσλι Μάνβιλ, Καμίλα Ράδερφορντ, Βίκι Κριπς, Ρίτσαρντ Γκρέιαμ
Ο έρωτας… μεταλλάσσει… και μεταλλάσσεται…
Δεκαετία ‘50s, μεταπολεμικό Λονδίνο… Ο σχεδιαστής ρούχων Ρέινολντς Γούντκοκ και η αδερφή του, Σίριλ, κυριαρχούν στο χώρο της βρετανικής υψηλής ραπτικής, ντύνοντας μέλη βασιλικών οικογενειών, αστέρες του κινηματογράφου και εκπροσώπους της ανώτατης κοινωνικής τάξης. Παράλληλα, πλήθος γυναικών μπαίνουν εφήμερα στη ζωή του ιδιόρρυθμου Ρέινολντς, ενσαρκώνοντας τις κατά διαστήματα μούσες του, ενώ σταδιακά παραχωρούν τη θέση τους στις επόμενες, που όμως όλες, έχουν την ίδια, τύχη. Η μόνη σταθερή γυναίκα στη ζωή του Ρέινολντς είναι η αδερφή του, μέχρι τη στιγμή που γνωρίζει τυχαία την Άλμα, μια νεαρή γυναίκα, η οποία μετουσιώνεται σε ερωμένη και μούσα του. Από τη στιγμή που ερωτεύεται και παραδίδεται στην Άλμα, ο Ρίτσαρντ συνειδητοποιεί πως απόλυτα ελεγχόμενη και προγραμματισμένη στην παραμικρή λεπτομέρεια ζωή του, αλλοτριώνεται και κάτι τέτοιο τον τρομοκρατεί. Η απρόσμενη αυτή ερωτική σχέση, μεταμορφώνει και τους δυο….
Μια ατμοσφαιρική ερωτική ιστορία, με την εκατέρωθεν προσπάθεια δύο ανθρώπων, στο επίκεντρο, ώστε να γνωρίσουν ο ένας τον άλλο, προσπαθώντας, όχι μόνο να επιβληθούν στα ένστικτά τους, αλλά παράλληλα και ο καθένας τους, να θέτει τους δικούς του όρους. Μοναδικές ερμηνείες, υπέροχα φορέματα και μια συγκλονιστική μουσική από τον Τζόνι Γκρίνγουντ, των Radiohead.
DISASTER ARTIST
(2017 ΕΓΧ 104’) Βιογραφικό δράμα, βασισμένο στο βιβλίο των Γκρεγκ Σεστέρο και Τομ Μπίσελ
65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Σαν Σεμπαστιάν: Χρυσό Κοχύλι
Φεστιβάλ Τορόντο: Βραβείο Κοινού
Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού Ρόλου σε Κωμωδία
Υποψηφιότητα Όσκαρ: Καλύτερου Διασκευασμένου Σεναρίου
Σκην.: Τζέιμς Φράνκο Μουσ.: Ντέιβ Πόρτερ Ηθ.: Τζέιμς Φράνκο, Ντέιβ Φράνκο, Σεθ Ρόγκεν, Άλισον Μπρι, Ζακ Έφρον, Τζος Χάτσερσον, Τζάκι Γουίβερ, Άρι Γκρέινορ, Τζέισον Ματζούκας
Η καλύτερη… χειρότερη… ταινία… όλων των εποχών…
Ο αινιγματικός και φιλόδοξος Τόμι Γουάιζο καταφθάνει στο Χόλιγουντ, αποφασισμένος να εκπληρώσει το ιδιότυπο, καλλιτεχνικό του όραμα. Η πρώτη και μοναδική του ταινία, το διαβόητο «The Room» (2003), θριαμβεύει ως η καλύτερη χειρότερη ταινία όλων των εποχών και μετατρέπεται στην καλτ ταινία που οι θεατές δε χορταίνουν να χλευάζουν, για πάνω από μια δεκαετία, με εξαντλημένα εισιτήρια σε εκατοντάδες μεταμεσονύχτιες προβολές. Αυτή είναι η ιστορία του πλέον αλλόκοτου, κακοσχεδιασμένου και ταυτόχρονα, γνήσια παθιασμένου κινηματογραφικού επιχειρήματος του Χόλιγουντ. Κάτι σαν ο «Πολίτης Κέιν των κακών ταινιών», αλλά και ταυτόχρονα, η ιστορία μιας δυνατής φιλίας ανάμεσα σε έναν δημιουργό και το μοναδικό συνεργάτη που πίστεψε σ΄ αυτόν, όπως αυτή εκτυλίχθηκε πίσω από τις κάμερες.
Ο ταλαντούχος Τζέιμς Φράνκο, επιστρέφει με ρόλο σκηνοθέτη και πρωταγωνιστή, σε μία ενδιαφέρουσα, βιογραφική κομεντί, με κεντρικό άξονα τον ανεπανάληπτο και εξωγήινο, αλλά υπαρκτό, Τόμι Γουάιζο, το χειρότερο δημιουργό που πέρασε ποτέ από το Χόλιγουντ.
Ρόλος ζωής για τον Τζέιμς Φράνκο.
Η ταινία, μπορεί να είναι μια ταινία για τη χειρότερη ταινία όλων των εποχών, ωστόσο, ταυτόχρονα, συνθέτει ένα απολαυστικό, ακραία αστείο, συγκινητικό πορτρέτο, περιγράφοντας με συνέπεια, έναν γνήσια παθιασμένο, αν και τραγικά κακόγουστο, δημιουργό…
Ένας μύθος, από μόνος του…
Το 2003, ο Τόμι Γουάιζο, ανεξάρτητος κινηματογραφικός δημιουργός, προσγειώνεται -από το πουθενά- στη βιομηχανία του θεάματος, με μια από τις χειρότερες ταινίες που κατασκευάστηκαν ποτέ. Ένα παθιασμένο ρομαντικό μελόδραμα, για ένα ερωτικό τρίγωνο που τελικά εκτροχιάζεται. Το σενάριο, η σκηνοθεσία και η παραγωγή, ήταν ο καρπός των κόπων του Τόμι Γουάιζο. Αυτή η αινιγματική φιγούρα με τα κορακί βαμμένα μαλλιά και τη δυσνόητη ξενική προφορά, έγινε διαβόητη στο Χόλιγουντ, αφού για την προώθηση της αλλόκοτης, αυτάρεσκης ταινίας του, που κόστισε 6 εκατομμύρια δολάρια, ανάρτησε μία διαφημιστική πινακίδα στη λεωφόρο Χάιλαντ. Η αφίσα έδειχνε ένα κοντινό πλάνο, που απαθανάτιζε τη σκληρή και ανδροπρεπή φάτσα του Γουάιζο, με ένα βουλωμένο μάτι και ένα ανορθόγραφο μήνυμα, που υποσχόταν: ένα δράμα επιπέδου Τένεσι Ουίλιαμς.
Ο ΑΝΤΡΑΣ ΠΟΥ ΕΡΙΞΕ ΤΟN ΛΕΥΚΟ ΟΙΚΟ
(2017 ΕΓΧ 120’)
Βιογραφικό δράμα
Σκην.: Πίτερ Λάντσμαν Μουσ.: Ντάνιελ Πέμπερτον Ηθ.: Λίαμ Νίσον, Νταϊάν Λέιν, Τζος Λούκας, Τόνι Γκόλντγουϊν, Μάρτον Kσόκας
Είπαμε… κάθε δημοσιοποίηση απόρρητου υλικού… απαιτεί…. κότσια…
Βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Μαρκ Φελτ -δευτέρου σε ιεραρχία αξιωματικού του FBI- του πιο άγνωστου άνδρα στην Αμερικανική ιστορία, ο οποίος χαρακτηρίστηκε ως το «βαθύ Λαρύγγι» ή αλλιώς, καρφί στο σκάνδαλο του «Watergate». Η ταυτότητα του μυστικού πληροφοριοδότη παρέμεινε για πάνω από 30 χρόνια πηγή συνεχούς δημόσιας περιέργειας και εικασιών, έως ότου ο Φελτ, το 2005, μέσω ενός άρθρου στο «Vanity Fair», αυτό-αποκαλύφθηκε. Ενώ το όνομα του έγινε δημοσίως γνωστό, για πάνω από μία δεκαετία, λίγοι γνώριζαν την προσωπική και επαγγελματική ζωή του εξαιρετικά ιδιοφυούς και ασυμβίβαστου αυτού ανθρώπου, ο οποίος ρίσκαρε και τελικά θυσίασε τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων της οικογένειας, της καριέρας και της ίδιας του της ελευθερίας, προκειμένου να φέρει στο φως, όλα αυτά τα οποία γνώριζε…
Η ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ
(2018 ΕΓΧ 141’)
Περιπέτεια δράσης
Σκην.: Κρίστιαν Γκούντεκαστ Μουσ.: Κλιφ Μαρτίνεζ Ηθ.: Τζέραρντ Μπάτλερ, Πάμπλο Σράιμπερ, Μορίς Κομπτ, Έβαν Τζόουνς, 50 Σεντ
Κλέφτες… κι αστυνόμοι… στην πόλη… των αγγέλων…
Αδίστακτοι ληστές, χωρίς ίχνος φόβου, έρχονται αντιμέτωποι με αστυνομικούς, που είναι έτοιμοι να ξεπεράσουν τα όρια, με επίκεντρο τη ληστεία του αιώνα.
Ένα σκοτεινό έπος εγκληματικότητας, με φόντο το Λος Άντζελες -την πόλη με τις περισσότερες ληστείες τραπεζών στον κόσμο- που εστιάζει στις αλληλένδετες ζωές μεταξύ της επίλεκτης ομάδας δράσης του Αστυνομικού Τμήματος και της πιο πανούργας ομάδας ληστών τραπεζών της Πολιτείας, καθώς οι τελευταίοι σχεδιάζουν μια φαινομενικά αδύνατη ληστεία, στην Ομοσπονδιακή Τράπεζα Αποθεμάτων.
Καταιγιστική περιπέτεια από το βάθος πεδίου του φακού του Κ. Γκούντεκαστ, ο οποίος αναπλάθει το αρχετυπικό δίπολο «κλέφτες κι αστυνόμοι» και το εμπλουτίζει με ένα βήμα περισσότερο. Θολώνοντας τα όρια, ανάμεσα στο καλό και το κακό, ο Γκούντεκαστ δημιουργεί ένα σαρκαστικό θρίλερ δράσης, ισορροπημένο, αριστοτεχνικά, μεταξύ περιπέτειας και ψυχολογικού δράματος.
Σαρκασμός και εγκληματικότητα, που αποτυπώνει την ιδιαίτερη σχέση ανάμεσα σε ληστές και αστυνόμους. Ένα ιδιότυπο θρίλερ δράσης, που, σε αντιδιαστολή με την πιο λαμπερή και γκλάμουρ όψη της πόλης του Λος Άντζελες, διαδραματίζεται στις νοτιότερες, εργατικές φτωχογειτονιές του, με σκηνικό χώρο τη φτώχεια και περιτρεχόμενες καταραμένες ψυχές όπως: εργάτες, πανκιά, σκέιτερς, σέρφερς και συμμορίες και βέβαια, με μία ανατρεπτική πλοκή που ανεβάζει την αδρεναλίνη έξω από τα όρια.
ΔΩΜΑΤΙΟ ΘΑΥΜΑΤΩΝ
(2017 ΕΓΧ 117’) Φαντασίας, βασισμένο στο μυθιστόρημα του Μπράιαν Σέλζνικ
Σκην.: Τοντ Χέινς Μουσ.: Κάρτερ Μπάργουελ Ηθ.: Τζούλιαν Μουρ, Μισέλ Γουίλιαμς, Όουκς Φέγκλι, Μίλισεντ Σίμοντς, Τζέιντεν Μάικλ, Έιμι Χέιργκριβς, Κόρι Μάικλ Σμιθ, Τομ Νούναν
Τα θαύματα… είναι συνέπειες… ανθρώπινων… και όχι θεϊκών… πράξεων…
1927… ένα νεαρό κορίτσι, με την ελπίδα να βρει έναν άνθρωπο από το παρελθόν της, το σκάει από το Νιου Τζέρσεϊ, όπου έμενε και φτάνει στο Μανχάταν. Αρκετά χρόνια αργότερα, ένα αγόρι βρίσκει στοιχεία για την οικογένεια του, που από τη Μινεσότα τον κατευθύνουν στη Νέα Υόρκη. Οι περιπέτειες τους, τους οδηγούν σε παράξενα νέα μέρη, όπου μυστήρια για τους ίδιους και τον κόσμο, τους περιμένουν σε κάθε γωνιά, οι ανακαλύψεις τους εκτείνονται σε άπειρα χρόνια σιωπής, ενώ οι ίδιοι βρίσκονται σε μαγευτική συμμετρία που την καθοδηγεί το θαύμα και η ελπίδα… Όποιος έχει διαβάσει το μυθιστόρημα «Η εφεύρεση του Ουγκό Καμπρέ», του Μπράιαν Σέλζνικ ή έστω, έχει δει τη μεταφορά του στον κινηματογράφο από το Μάρτιν Σκορτσέζε στην ταινία του «Hugo», δεν ξαφνιάζεται, διαπιστώνοντας ότι με το επόμενο βιβλίο του, παρακολουθεί το δέος ενός μικρού παιδιού, καθώς αυτό ανακαλύπτει τον κόσμο των ενηλίκων, που συχνά τον χαρακτηρίζει η μοναξιά, η σύγχυση και η μετάνοια. Όπως και το προηγούμενο μυθιστόρημα του Σέλζνικ, έτσι και το Δωμάτιο Θαυμάτων, είναι εμπλουτισμένο με μαγεία και πιθανότητες, έτσι όπως μόνον ένα παιδί μπορεί να αποκωδικοποιήσει…