Τρίτη, 16 Ιουλίου, 2024

Παραιτήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Attica Group

Tην παραίτησή του υπέβαλε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της Attica Group Σπύρος Πασχάλης λίγες ώρες μετά το τραγικό θάνατο του 36χρονου Αντώνη στο λιμάνι του Πειραιά. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Attica Group το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας έκανε σήμερα δεκτή την παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου.

Παράλληλα αναβλήθηκε η προγραμματισμένη για σήμερα γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας λόγω των εξελίξεων.

Η Attica Group σε ανακοίνωσή της σχετικά με το τραγικό δυστύχημα, χαρακτηρίζει αδιανόητο τον τρόπο που έχασε τη ζωή του ένας νέος άνθρωπος και απευθύνει τα ειλικρινή της συλλυπητήρια και τη συγγνώμη στην οικογένεια και τους φίλους του εκλιπόντος. Παράλληλα, και ανεξαρτήτως της δικαστικής διερεύνησης, δεσμεύεται ότι θα σταθεί δίπλα στην οικογένεια του εκλιπόντος με κάθε τρόπο και με όλες μας τις δυνάμεις.

Η εταιρεία προαναγγέλλει, εξάλλου, διευρυμένη και σε βάθος έρευνα και με τη συνδρομή ανεξάρτητων εξωτερικών συμβούλων με την εγγύηση του Διοικητικού Συμβουλίου και των Μετόχων προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ποτέ ξανά δεν θα παραβιαστούν από κανέναν οι διαδικασίες και τα πρωτόκολλα του Ομίλου.

Επίσης, αναφέρει πως δεσμεύεται ότι τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής θα αξιοποιηθούν για τις αναγκαίες τομές και αλλαγές, σε όποιο επίπεδο και με όποιον τρόπο χρειαστεί.

 


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

4 Comments

  1. Δυστυχώς στην επιβατική ναυτιλία κάποιοι κανονισμοί ασφαλείας είναι… ψιλά γράμματα για το προσωπικό και ειδικά στο προσωπικό που μερικές φορές λόγω πόστου στο πλοίο έχει τέτοια ευθύνη και που λόγω παιδείας δεν είναι σε θέση να την αντιληφθεί.
    Μερικές φορές κάποια τραγικά περιστατικά συμβαίνουν από την τυφλή υπακοή σε εντολές που δεν είναι ξεκάθαρες και που δεν πληρούν τις στοιχειώδεις προϋποθέσεις ασφαλείας.
    Ορθά δεν πρέπει να αφήνουν τον κόσμο να ανεβαίνει στο πλοίο μετά την υποτιθέμενη ώρα αναχώρησης αλλά φαντάζομαι με την προϋπόθεση ότι το πλοίο δεν έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες αναχώρησης, δηλαδή την εκκίνηση τών κινητήρων και το λύσιμο τών κάβων όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση που στάθηκε μοιραία για τον συμπολίτη μας.
    Σε αντίθεση, στην πολιτική αεροπορία οι κανονισμοί είναι πιο σαφείς, πιο εμπεριστατωμένοι και τηρούνται απαρέγκλιτα, με τις σκάλες επιβίβασης να αποσύρονται μόλις κλείσουν οι πόρτες και τους κινητήρες να εκκινούν μόλις απομακρυνθούν οι σκάλες, κάτι που όπως φάνηκε δεν ισχύει στην θάλασσα.
    Οι διαδικασίες και οι κανονισμοί ασφαλείας… όταν υπάρχουν τέτοιοι βέβαια, πρέπει να τηρούνται ευλαβικά όπως το Ευαγγέλιο αλλιώς θα θρηνήσουμε άσκοπα κι άλλους συμπολίτες μας.

  2. Γιατί ο κρητικός πρωθυπουργός Μητσοτάκης δεν ξεσηκώνει τους κρήτες , όταν βλέπει ότι οι επενδύσεις εν λόγω σε ακτοπλοικές εταιρείες – για την Κρήτη- θεωρούν Ελντοράντο την Ελλάδα και την Κρήτη. ‘Η μήπως στην εταιρεία δεν φτάνουν τα χρήματα που βγάζει απ την εκμετάλλευση των γραμμών της Κρήτης. Τι σημαίνει επένδυση, , ότι ο κάθε αλητήριος άροπαγας επενδυτής κάνει ότι θέλει σε βάρος πολιτών ??Και δεν βλέπει η κυβέρνηση και ο Μητσοτάκης ότι αποθρασύνθηκε μάλιστα αυτή η εταιρεία, με 4 δίκην εκτελεστών, πλέον την διοίκηση που κάνει την παλαβή να σκοτώνουν ανθρώπο. Τι θέλει παραπέρα.
    Ποια Ευρωπαική ένωση κλπ τα δέχεται αυτά , αν ο Μητσοτάκης ασκούσε έλεγχο στην εταιρεία και απαιτούσε στο όνομα του λαού, να εγκαταλήψει νύχτα την χώρα, ειδ άλλους αποτελούν ώς εταιρία Εθνικό κίνδυνο ??
    Και μήπως πρέπει οι κρητικοί να θυμήσουν στον Μητσοτάκη , ποιος είναι ο ισχυρός ??

  3. Αυτός που τον έσπρωξε να τιμωρηθεί παραδειγματικά, οι άλλοι τί φταίνε? Και αφήστε τις έρευνες και τις παραγματογνωμοσύνες για αυτούς τις χρειάζονται.

  4. Ο Κύριος αυτός – δνων μάλιστα σε εταιρεία εφοπλισμού .. (άρα έδινε εντολές σε υπαλλήλους επίσημα δολοφόνους ) δεν θα έχει – δεν έχει κανένα πρόβλημα.
    Θάναι περιζήτητος στον χώρο της κεφαλαιουχικής κλίκας. Και θάναι περήφανος που διετέλεσε και Δνων σύμβουλος, σε εταιρεία κλίκας που δολοφονεί επιβάτη πλοίου , που τον έριξαν στις δίνες της προπέλας για να σιγουρευτεί ο θανατός του.
    Τα ίδια και ο ύπαρχος , ο καπετάνιος, και οι ναύτες της δολοφονίας . Θάχουν καμάρι στον περιγυρό τους ( για αυτό τον περίγυρο τον συγγενειακό θα λένε ότι ήταν καλά παιδιά ) για το κατορθωμά τους την δολοφονία κατ αυτό τον τρόπο- στην δίνη της προπέλας- του άτυχου συνανθρώπου Αντώνη.
    Αυτούς και άλλους απ την εφοπλιστική εταιρεία αυτή και την ίδια την εφοπλιστική εταιρεία ,. θα τους βρεί πάλι μπροστά της η Ελληνική κοινωνία.

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα