∆εν έχουν τέλος οι δυσλειτουργίες και τα παράλογα µε τους λογαριασµούς της ∆ηµοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων (∆ΕΥΑΧ).
∆εν είναι λίγοι οι κάτοικοι των Χανίων που δεν έχουν λάβει τους λογαριασµούς εδώ και µήνες, ενώ σε µία περίπτωση, πολίτης έλαβε προχθές ειδοποίηση για διακοπή της υδροδότησης λόγω χρεών από λογαριασµούς που ποτέ δεν έφτασαν στο σπίτι της!
Η ίδια η πολίτης εξιστορεί στα “Χανιώτικα νέα”:
«Χθες, γύρισα στο σπίτι µου και άνοιξα τη βρύση. ∆εν έτρεχε νερό και είδα ότι τα πλυντήρια ρούχων και πιάτων είχαν απορρυθµιστεί εντελώς. Είδα τη βάνα (στο υδρόµετρο, εξωτερικά του σπιτιού) κλειστή και µία ειδοποίηση για επικείµενη διακοπή λόγω ληξιπρόθεσµων χρεών. Στην ατζέντα µου που σηµειώνω όλους τους λογαριασµούς είδα ότι πράγµατι δεν είχε πληρωθεί κάποιος λογαριασµός από τον Ιανουάριο αλλά δεν είχε έρθει. Τους εξοφλώ αµέσως. ∆εν είχε έρθει λογαριασµός, δεν είχε εξοφληθεί. Πήρα σήµερα (χθες) το πρωί στη ∆ΕΥΑΧ, έδωσα τον κωδικό και µου είπε ότι η υπάλληλος ότι πράγµατι δεν έχει έρθει λογαριασµός. Μου είπε ότι συµβαίνει και σε άλλα σπίτια και ζήτησε τον κωδικό µου για να δει τι γίνεται».
Η κάτοικος των Χανίων συνεχίζει:
«Της έδωσα το κωδικό και είδε ένα τεράστιο λογαριασµό νερού: για κατανάλωση από 23/8 έως 28/11/2023 το ποσόν είναι 870,50 ευρω. Της είπα ότι δεν είχα τέτοιες καταναλώσεις ποτέ. Είδε το ιστορικό µου και µου είπε ότι πράγµατι δεν είχα. Είδε τον επόµενο λογαριασµό και ήταν στα χρήµατα που πληρώνω συνήθως: στα 60-80 ευρώ. Αρα, αν υπήρχε διαρροή θα το ήξερα και θα το είχα αποκαταστήσει. Μου είπε ότι πρέπει να πληρώσω εντός δέκα ηµερών ή να κάνω µια αίτηση διακανονισµού. Της είπα ότι αµφισβητώ την ορθότητα της µέτρησης και ότι αν ακόµη υπήρχε διαρροή, αν είχα πάρει το λογαριασµό θα το γνώριζα και θα το διευθετούσα».
“ΣΥΓΓΝΩΜΗ” ΑΠΟ ΤΗ ∆ΕΥΑΧ
Από τη µεριά της, η αντιπρόεδρος της ∆ΕΥΑΧ, Νίκη Αποστολάκη, µας είπε για το συγκεκριµένο περιστατικό:
«Η πολίτης η οποία διαµαρτύρεται ότι δεν έχει λάβει εδώ και ένα χρόνο λογαριασµό, σηµαίνει ότι δεν είχε λάβει και τον τελευταίο λογαριασµό που µοίρασαν τα ΕΛΤΑ και τον πρώτο και δεύτερο λογαριασµό που µοιράστηκε µετά από τον διαγωνισµό (από εταιρεία κούριερ). Ζητούµε συγγνώµη για τη δυσλειτουργία αυτή. Είµαστε σε µία διαρκή επικοινωνία, έχει βελτιωθεί αρκετά η κατάσταση που µοιράζονται οι λογαριασµοί. Κάθε µέρα στέλνουµε από τις πληροφορίες που έχουµε και από τους ανθρώπους οι οποίοι απευθύνονται στη ∆ΕΥΑΧ, αναφορά στην εταιρεία, για το ποιοι δεν έχουν πάρει λογαριασµό. Στην κυρία η οποία τηλεφώνησε, αφού στο υδρόµετρο της είχαν κλείσει το βανάκι και της είχαν αφήσει την ειδοποίηση, εξηγήθηκε ότι έχει µία µεγάλη κατανάλωση κυβικών, το ρολόι ελέγχθηκε και δεν είναι χαλασµένο. Η ίδια διαβεβαίωσε ότι δεν έχει εσωτερικό θέµα (διαρροή) και της είπαµε ότι υπάρχει διαδικασία να προσέλθει για να κάνουµε την κατανάλωση των προηγούµενων αντίστοιχων τριµήνων του προηγούµενου έτους. Η ίδια όµως δεν προσήλθε. Εγώ την καλώ να προσέλθει για να λυθεί το ζήτηµα. Το νερό δεν θα κοπεί αλλά αν αρνείται να προσέλθει κάποια στιγµή θα κοπεί».
Στο µεταξύ, σε αρκετές περιοχές δεν έχει γίνει ακόµα διανοµή γιατί, σύµφωνα µε την κα Αποστολάκη, καθυστέρησαν να εκτυπωθούν οι λογαριασµοί και η διανοµή θα ξεκινήσει από σήµερα Τετάρτη. Οι περιοχές αυτές είναι: Κεραµειά, Αγία Μαρίνα, Περιβόλια, Βαµβακόπουλο, Αγιά, Αγιοι Απόστολοι, Σταλός. Επίσης, ορισµένες συνοικίες της πόλης.