«Πληρώσατε τον ληξιπρόθεσμο λογαριασμό αλλά ενδέχεται να σας κόψουμε το ρεύμα». Αυτό απάντησε η ΔΕΗ σε καταναλωτή στα Χανιά που είδε προχθές τον εργολάβο του ΔΕΔΔΗΕ έξω από το σπίτι του καθώς πήγε με εντολή να κόψει το ρεύμα για ανεξόφλητο λογαριασμό 300 ευρώ. Ο καταναλωτής άμεσα εξόφλησε το ποσό ωστόσο η ΔΕΗ τον ενημέρωσε εγγράφως πως παρότι πλήρωσε το απαιτούμενο ποσό για ανάκληση της απενεργοποίησης του μετρητή στο ακίνητο, δεν αποκλείονταν η αποκοπή του ρεύματος να ολοκληρωθεί, καθώς ήδη βρισκόταν σε εξέλιξη σχετική εντολή!
Έτσι ο πολίτης -που είχε πληρώσει τον λογαριασμό- ειδοποιήθηκε γραπτώς από την ΔΕΗ (φωτ.) ότι:
• θα επιβαρυνθεί με έξοδα επανασύνδεσης στον επόμενο λογαριασμό
• η επανασύνδεση (από το ρεύμα που θα έκοβαν) θα πραγματοποιούνταν εντός δύο εργάσιμων ημερών
• Επίσης ανεξάρτητα της αποκοπής του ρεύματος, θα αναπροσαρμοστεί η εγγύηση και το ποσό της διαφοράς θα ενσωματωθεί στον επόμενο λογαριασμό ρεύματος. Αρκεί να φανταστεί κανείς τι θα συνέβαινε εάν ο πολίτης ανήκε σε ευπαθή κατηγορία, εάν ήταν άρρωστος ή κατάκοιτος με οξυγόνο στο σπίτι του και η ΔΕΗ έκοβε το ρεύμα…
Απαράδεκτες καταστάσεις που δείχνουν γιατί δεν έπρεπε να έχει ιδιωτικοποιηθεί η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρικού ρεύματος. Και φυσικά, μπορεί να φανταστεί κανείς τι θα ακολουθήσει τον Χειμώνα που προμηνύεται δύσκολος. Κοινώς, όπως είπε πρόσφατα και πολιτικό πρόσωπο -αλλά μετά ανασκεύασε- «όποιος δεν προσαρμόζεται… πεθαίνει».