Η Skoda συνεχίζει την εκστρατεία της στην κατηγορία των SUV. Με το Skoda Kodiaq Scout που θα παρουσιάσει στο σαλόνι της Γενεύης την άνοιξη, ουσιαστικά αυξάνει τις δυνατότητές της για εκτός δρόμου διαδρομές.
H νέα παραλλαγή διατηρεί την στιβαρή και ανθεκτική εμφάνιση, ενώ αίσθηση προκαλούν οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών που δημιουργήθηκε ειδικά για το Skoda Kodiaq Scout.
Με μήκος 4,70 μέτρα, σίγουρα διαθέτει μια από τις μεγαλύτερες καμπίνες της κατηγορίας. Το εσωτερικό παραμένει στιβαρό και με ποιοτικά υλικά. Παράλληλα φέρει μια σειρά από καλούδια που βοηθούν τον οδηγό. Διαθέτει Off-Road Assist, ενώ έχει μια σειρά από επιλογές οδήγησης όπως Eco, Comfort, Normal και Sport.
Ο βασικός εξοπλισμός στο εσωτερικό περιλαμβάνει ένα τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, LED φωτισμό, ηχοσύστημα με οκτώ ηχεία, Alcantara καθίσματα με το λογότυπο Kodiaq, επενδύσεις θυρών στο σχεδιασμό Alcantara, πεντάλ από χάλυβα και λογότυπο Kodiaq στα μπροστινά μαρσπιέ.
Οι κινητήρες που θα κινούν το μοντέλο είναι ο 1.4 TSI με 140 ίππους 4 × 4 (τελική ταχύτητα 197 χλμ/ώρα, 0-100 χλμ/ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 6,8λίτρα / 100χλμ, 153 γραμμάρια CO2 στο χιλιόμετρο), ο 2.0 TSI με τους 180 ίππους 4 × 4 (τελική ταχύτητα 207 χλμ/ώρα, 0-100 χλμ/ώρα σε 8 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 7,3λίτρα/ 100 χλμ 168 γραμμάρια CO2 στο χιλιόμετρο), ο 2.0 TDI με 150 ίππους 4 × 4 (τελική ταχύτητα 197 χλμ/ώρα, 0-100 χλμ/ώρα σε 9,5 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,3 λίτρα/100χλμ, 139 γραμμάρια CO2 στο χιλιόμετρο και ο 2.0 TDI με τους 190 ίππους 4 × 4 (ταχύτητα 210 χλμ/ώρα 0-100 χλμ/ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,7λίτρα/100 χλμ, 150 γραμμάρια CO2 στο χιλιόμετρο).
Να σημειώσουμε ότι στο επίκεντρο του all-wheel drive είναι ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το πίσω διαφορικό, για βέλτιστη κατανομή του φορτίου στους άξονες. Το σύστημα all-wheel-drive λειτουργεί γρήγορα και έξυπνα. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης και με ελαφρύ φορτίο ο πολύδισκος συμπλέκτης μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα στους εμπρός τροχούς, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου.