Αναστάτωση προκαλείται στον κοινωνικό ιστό όταν οι κυβερνήσεις ανακοινώνουν μέτρα προστασίας των εισοδημάτων που δεν πρόκειται ποτέ να εφαρμοστούν. Η αναστάτωση αυτή γίνεται μάλιστα μεγαλύτερη όταν αντί για τα μέτρα προστασίας, δίδεται προτεραιότητα στη φορολογία και τα όποια άλλα μέτρα που περιορίζουν την αγοραστική δυνατότητα και ενίοτε οδηγούν τα νοικοκυριά σε απόγνωση.
Τα νοικοκυριά αυτά σήμερα στην Ελλάδα είναι πάρα πολλά και ας βγαίνουν ολοένα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης άτομα που προκαλούν με την ασύδοτη κατανάλωση αλλά και τον τρόπο ζωής που κάνουν σε τούτες τις δύσμοιρες εποχές. Πράγματι, οι εικόνες των πλουσιοπάροχων εδεσμάτων κάνουν την εμφάνισή τους ολοένα και περισσότερο στο facebook, δείγμα πως το πνευματικό επίπεδο έχει χαμηλώσει αισθητά και πως αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η προσωπική προβολή τους καθενός, η οποία εξαντλείται στην επίπλαστη υλική ευημερία.
Σύμμαχοι σε όλα αυτά οι διαφημιστικοί κολοσσοί, που έχουν κάνει σημαία τα βάσανα των πολιτών για να μην προκαλούν ευθέως και να ξεφορτώνονται εύκολα όλα τα φτηνά τους εμπορεύματα. Γιατί το ζούμε και αυτό, να μας κάνουν προσφορές και εκπτώσεις για αμφίβολης ποιότητας προϊόντα. Στο όνομα της προστασίας του εισοδήματος και αυτό.