Κρατάει χρόνια η ίδια κολώνια: αυτή των ανεπαρκών ή προβληματικών υποδομών στον νομό Χανίων. Το πρόβλημα αναδείχθηκε για μια ακόμη φορά μέσα από το χθεσινό ρεπορτάζ των “Χανιώτικων νέων” με τις εικόνες τόσο από τη νέα όσο και από την παλιά εθνική οδό να προκαλούν θλίψη. Το σκηνικό συνθέτουν οι κρυμμένες από κλαδιά πινακίδες κυκλοφορίας στον Β.Ο.Α.Κ., η προβληματική άσφαλτος στην παλιά εθνική.
Δεν λείπουν τα επικίνδυνα σημεία (για οδηγούς και πεζούς) όπως το γεφυράκι στα Ραπανιανά, όπου ο δρόμος στενεύει για λίγα μέτρα – θέμα για το οποίο έχουμε γράψει αρκετές φορές στο παρελθόν, χωρίς όμως η πολιτεία και δη η Περιφέρεια να έχει ανταποκριθεί.
Οσο για περιοχές μέσα και γύρω από την πόλη, παρά τις παρεμβάσεις και τη διαμόρφωση πεζοδρομίων σε οδούς όπως η Αποκορώνου και η Ελ. Βενιζέλου, οι δρόμοι χωρίς επαρκή πεζοδρόμια είναι αρκετοί.
Θα περίμενε κάποιος, έναν συνολικότερο σχεδιασμό σε ό,τι αφορά τις υποδομές σε πόλη και ύπαιθρο μέσα από τη συνεργασία και τη συνεννόηση Περιφέρειας και Δήμων. Δηλαδή, να γίνει καταγραφή σημείο προς σημείο και να αναζητηθούν πιστώσεις και προγράμματα για άμεσες παρεμβάσεις. Και σε μια ευρύτερη σύσκεψη να βρεθούν λύσεις μέσα από την ενιαία αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων.
Ποτέ δεν είναι αργά, αρκεί να υπάρχει θέληση…
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
Πριν από λίγες μέρες είχα επισκεφτεί το Ηράκλειο. ΒΟΑΚ άψογος, καλοσυντηρημένος, με τις γραμμές του, με τις πινακίδες του να φαίνονται, τα πρανή καθαρά χωρίς καλαμιές και δέντρα πάνω σε αυτόν που κρύβουν την ορατότητα. Επίσης έχουν αρχίσει τα έργα για τον κόμβο Αγίας Πελαγίας που πραγματικά χρειάζεται λόγω αυξημένης επικινδυνότητας του σημείου. Μέσα σε ένα χρόνο έγιναν οι μελέτες, ήρθε η έγκριση και ξεκίνησαν τα έργα; Απίστευτο αλλά αληθινό. Και σε άλλα σημεία του ΒΟΑΚ όμως χρειάζονται τέτοιου είδους έργα, που μακροημερεύουν αλλά δυστυχώς βρίσκονται σε άλλους νομούς. Βρε την τύχη μας!