Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου, 2024

Περικοπές και στη συντήρηση αυτοκινήτων κάνουν οι Χανιώτες

Σε αλλαγή λαδιών, φίλτρων και σε τακάκια φρένων περιορίζονται -τα τελευταία χρόνια- οι περισσότεροι ιδιοκτήτες των οχημάτων, όταν αποφασίσουν να επισκεφθούν ένα συνεργείο αυτοκινήτων. Ο λόγος για τις λιγοστές και ανεπαρκείς εργασίες που χρειάζονται για να κινείται με ασφάλεια ένα αυτοκίνητο είναι προφανής και δεν είναι άλλος από την οικονομική κρίση, που ταλανίζει τον κλάδο του αυτοκινήτου γενικότερα.

1Πέτρος Μπαλής: «Χαμηλές τιμές ανταλλακτικών και εργασίας λόγω κρίσης» «Το μεγαλύτερο ποσοστό των ιδιοκτητών που έρχονται για service ζητούν να γίνουν μόνο τα βασικά. Δηλαδή λάδια, φίλτρα, τακάκια φρένων μόνο για να κινείται το όχημα, ώστε να μην τους αφήσει στον δρόμο, ενώ οι περισσότεροι θέλουν, όταν κάποιο ανταλλακτικό ή εξάρτημα του αυτοκινήτου τους έχει χαλάσει να το επισκευάσουν με όσο λιγότερα χρήματα γίνεται και όχι να το αντικαταστήσουν με καινούργιο. Τώρα αν αυτό ξαναχαλάσει σε κάποιο διάστημα, δεν τους ενδιαφέρει άμεσα, αρκεί να μη δώσουν πολλά χρήματα σε πρώτη φάση. Ομως οι τιμές των ανταλλακτικών έχουν πέσει αρκετά και καλό είναι οι ιδιοκτήτες να προχωρούν σε εξαρτήματα που καταπονούνται ιδιαίτερα σε αντικατάσταση και όχι σε επισκευή, γιατί δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και το θέμα της ασφάλειας. Πάντως εμείς προτείνουμε στον πελάτη εναλλακτικές λύσεις και αυτός αποφασίζει τι θέλει. Επειδή η οικονομική δυσπραγία που αντιμετωπίζει ο κόσμος είναι μεγάλη και από την άλλη καταλαβαίνουμε ότι το αυτοκίνητο είναι είδος πρώτης ανάγκης και θα πρέπει να συντηρείται, γι’ αυτό και εμείς από την πλευρά μας προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο στις τιμές και σε ευκολίες πληρωμής» κατέληξε ο κ. Μπαλής.

2Δημ. Φραντζεσκάκης: «Λάδια, φίλτρα και τακάκια» «Η αλήθεια είναι ότι λόγω της κρίσης οι άνθρωποι τα φέρνουν δύσκολα. Αυτό έχει πλήξει και τα συνεργεία γενικότερα, αφού οι περισσότεροι ιδιοκτήτες προχωρούν μόνο στα απαραίτητα, δηλαδή λάδια, φίλτρα και τακάκια φρένων μόνο στην περίπτωση που αυτά έχουν “φαγωθεί” τελείως και ακούγεται η επαφή τους με τις δισκόπλακες». Ο κ. Φραντζεσκάκης σημείωσε ότι «συμμεριζόμαστε τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος. Προβλήματα όμως οικονομικά αντιμετωπίζουν και τα συνεργεία, αλλά όμως παρόλα αυτά, προσπαθούμε όσο μπορούμε να έχουμε χαμηλές τιμές σε εργασία και ανταλλακτικά, με στόχο το αυτοκίνητο που θα έρθει στο συνεργείο, να κάνει ένα πλήρες service και όχι ημίμετρες εργασίες συντήρησης. Θέλω να τονίσω ότι είναι λάθος η άποψη που έχουν σχηματίσει κάποιοι ότι οι επίσημες αντιπροσωπίες που διαθέτουν και συνεργείο είναι ακριβές στα service». Αναφορικά τώρα με τα ανταλλακτικά που ζητούν να τοποθετηθούν στα αυτοκίνητά τους οι ιδιοκτήτες, ο κ. Φραντζεσκάκης υπογράμμισε «οι περισσότεροι ζητούν να επισκευάσουν κάποιο ανταλλακτικό, απ’ ότι να πάρουν καινούργιο, ανεξάρτητα αν η επισκευή ίσως να μην έχει διάρκεια ζωής και σε σύντομο διάστημα θα χρειαστούν και πάλι να το επισκευάσουν ή να το αντικαταστήσουν. Αυτό γίνεται για να γλυτώσουν προσωρινά κάποια χρήματα. Το πόσο θα κρατήσει η επισκευή δεν τους απασχολεί».

3Νεκτάριος Χατζηδάκης: «Επισκευές με ..δόσεις» «Το 80% των ιδιοκτητών προχωρά σε κάποιο υποτυπώδες service, μόνο όταν κινδυνεύει το αυτοκίνητό τους να τους αφήσει στον δρόμο. Οι τυπικές εργασίες που ζητούν όταν προσέρχονται στο συνεργείο είναι λάδια, φίλτρα, άντε και τακάκια φρένων. Τα χρήματα που έχει πλέον ο κόσμος είναι λίγα και δεν φτάνουν για όλες τις ανάγκες του. Ομως είναι αμαρτία να μη θέλει κάποιος να δώσει για μια αντικατάσταση ενός ανταλλακτικού που έχει φθαρεί 150 ή 200 ευρώ γιατί στη συνέχεια θα κάνει τόση ζημιά στον κινητήρα που θα θέλει τα τριπλάσια χρήματα για την επισκευή του ή ακόμα μέχρι και την αλλαγή του. Θέλω να πω δηλαδή ότι η σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου, μπορεί να γλυτώσει τον ιδιοκτήτη από μεγάλους μπελάδες και έξοδα. Πάντως οι τιμές των ανταλλακτικών έχουν “πέσει” αρκετά, ενώ στην αγορά υπάρχουν ανταλλακτικά για όλα τα βαλάντια. Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι «το να συντηρείς σωστά το αυτοκίνητό σου είναι θέμα χαρακτήρα. Δηλαδή βλέπεις καινούργια αυτοκίνητα να μη συντηρούνται καθόλου, να έχουν συνεχώς προβλήματα και από την άλλη υπάρχουν αυτοκίνητα 15 χρονών που οι ιδιοκτήτες τους τα προσέχουν, είναι τυπικοί στα service και τα διατηρούν σαν καινούργια. Αυτό όμως είναι θέμα χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου και δεν εξαρτάται μόνο από τα πόσα χρήματα διαθέτει». Ο κ. Χατζηδάκης υπογράμμισε «για μικρές ή μεγάλες επισκευές, λίγα ή πολλά χρήματα, το τεφτέρι και οι δόσεις ακόμα και στα συνεργεία έχουν επιστρέψει. Τι να κάνουμε όμως, αυτά είναι σημεία των καιρών μας, που ελπίζουμε σύντομα να ξεπεραστούν».

4Λευτέρης Σαρρής: «Το “κόψιμο” της απόσυρσης αύξησε τις επισκευές» «Με το φημολογούμενο “κόψιμο” της απόσυρσης το 2016, αρκετοί ιδιοκτήτες που δεν κατάφεραν να αντικαταστήσουν το παλιό τους όχημα, προχωρούν στη συντήρησή του με όποια έξοδα συνεπάγεται αυτό. Έτσι υπάρχει αυξημένη κίνηση στο συνεργείο μας. Η συντήρηση όμως ενός παλαιού αυτοκινήτου στοιχίζει αρκετά και με το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δυσκολεύονται οικονομικά λόγω της συνεχιζόμενης κρίσης, γι’ αυτό κάνουμε και κάποιες ευκολίες πληρωμής, για να βοηθήσουμε και εμείς όσο μπορούμε τους ιδιοκτήτες. Αναφορικά με τα καινούργια αυτοκίνητα ο κ. Σαρρής τόνισε ότι «μετά την παρέλευση της εγγύησης στα καινούργια αυτοκίνητα, ανάλογα με την εταιρεία και το χρονικό διάστημα που ορίζει να γίνονται τα καθορισμένα service, οι ιδιοκτήτες προχωρούν σε βασικές αλλαγές, όπως είναι λάδια, φίλτρα και τακάκια φρένων».

 

5Δημήτρης Σπανουδάκης: «Τα ακριβά ανταλλακτικά είναι… φθηνά» «Παρά την κρίση ο κόσμος προσέρχεται για το service των αυτοκινήτων τους. Ενα μεγάλο ποσοστό ζητά να κάνει το προκαθορισμένο service, βάσει του βιβλίου εργασιών του αυτοκινήτου του, ενώ κάποιοι άλλοι ζητούν μόνο τα απαραίτητα. Και στην πρώτη και στη δεύτερη περίπτωση όλες οι εργασίες που εκτελούνται γίνονται κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη μας για τιμές, πόσο θα πληρώσει, για το τι θέλει να τοποθετήσει ή να επισκευάσει. Στα ανταλλακτικά, επειδή είμαστε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, χρησιμοποιούμε αυτά που μας δίνει η εταιρεία μας. Στην αγορά υπάρχουν βέβαια φθηνά ανταλλακτικά που στοιχίζουν λιγότερο. Κάποια από αυτά είναι καλά ποιοτικά κάποια άλλα είναι εντελώς άχρηστα. Για τον λόγο αυτό τα τελευταία χρόνια στα γνήσια ανταλλακτικά των εταιρειών γίνονται εκπτώσεις, ώστε να είναι ανταγωνιστικά σε σχέση με αυτά τα εμπορίου και ο πελάτης να αγοράζει κάτι το επώνυμο και αξιόπιστο σε καλή τιμή. Με πιστωτικές κάρτες και άτοκες δόσεις προσπαθούμε να βοηθήσουμε, ώστε ο κόσμος που τα φέρνει δύσκολα και δεν έχει μετρητά να μπορέσει να κάνει το service των αυτοκινήτων τους» κατέληξε ο κ. Σπανουδάκης.

 

 

 


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα