Σε κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας βρέθηκε χθες αναγνώστης μας ο οποίος γύρω στη 1.15 το μεσημέρι πήρε το νούμερο 214 και περίμενε τη σειρά του που, όπως μας ανέφερε, δεν έφτασε ποτέ. Οταν πήγε η ώρα 2.30 ο ίδιος με μερικούς ακόμη πελάτες, ενημερώθηκε ότι το κατάστημα κλείνει και υποχρεώθηκε να αποχωρήσει. Ετσι, ήρθε αγανακτισμένος στα γραφεία της εφημερίδας μας διερωτώμενος: «Δεν μπορούσαν να κάνουν λίγη υπομονή για να εξυπηρετήσουν και εμάς;».