Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου, 2024

Περιμένουν μήνες να δουν… φως

Aπό μέρους της εταιρείας απαντούν ότι οι καθυστερήσεις στην ικανοποίηση των αιτημάτων οφείλονται σε έλλειψη υλικών, αλλά υποστηρίζουν ότι τις τελευταίες ημέρες έχει αρχίσει να εξομαλύνεται η κατάσταση. Πρόβλημα πάντως φαίνεται να υπάρχει και με τον εργολάβο που έχει σύμβαση ο ΔΕΔΔΗΕ με τις σχετικές εργασίες να έχουν «παγώσει» την τελευταία εβδομάδα.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση πολίτη (τα στοιχεία της στη διάθεση της εφημερίδας) η οποία υπέβαλε αίτηση ηλεκτροδότησης για το σπίτι της τον περασμένο Οκτώβριο κι ακόμα δεν έχει ικανοποιηθεί.
«Πήγα τότε όλα τα απαραίτητα έγγραφα, με έβαλαν και προπλήρωσα όμως ακόμα δεν έχουν βάλει το ρεύμα», σημείωσε σε επικοινωνία που είχε με τα «Χανιώτικα νέα».
Στις επανειλημμένες οχλήσεις της προς τους ανθρώπους της εταιρείας η απάντηση που έλαβε ήταν ότι το αίτημά της θα ικανοποιούνταν από εβδομάδα σε εβδομάδα: «Αυτό που μου είπαν είναι ότι δεν έχουν μετρητές και δεν έχουν κι ένα συγκεκριμένο καλώδιο που απαιτείται για την εγκατάσταση», ανέφερε. Ωστόσο -σύμφωνα με την καταγγέλλουσα- οι εξηγήσεις που δίνονται από τον ΔΕΔΔΗΕ Χανίων δεν επιβεβαιώνονται από τα κεντρικά στην Αθήνα που σε επικοινωνία που είχε τη ίδια τη διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει θέμα με τα υλικά.
Σε κάθε περίπτωση, οι εκκρεμείς αιτήσεις στα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ Χανίων ανέρχονται σε δεκάδες και συσσωρεύονται καθημερινά όλο και περισσότερες, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, τον τελευταίο καιρό το πρόβλημα έχει ενταθεί ακόμα περισσότερο λόγω της παύσης των εργασιών από τον εργολάβο που έχει σύμβαση με τον ΔΕΔΔΗΕ λόγω κινητοποίησης των εργαζομένων του.

Ο ΔΕΔΔΗΕ
Τα «Χ.ν.» έθεσαν το θέμα στον τομεάρχη Χανίων του δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ Γιώργο Πλοκαμάκη που παραδέχθηκε το πρόβλημα και το απέδωσε στην έλλειψη υλικών το οποίο, όπως σημείωσε, υπήρχε από τον Αύγουστο.
«Τώρα δυο μέρες άρχισαν να ξανάρχονται υλικά αλλά υπάρχουν πολλές εκκρεμότητες», ανέφερε και διευκρίνισε πως το ζήτημα είναι θέμα κεντρικών προμηθειών.
Στο ερώτημα γιατί από την Αθήνα δεν επιβεβαίωσαν στην καταγγέλλουσα τις ελλείψεις ο κ. Πλοκαμάκης απάντησε πως δεν μπορεί να γνωρίζει, ενώ ως προς το πρόβλημα με τον εργολάβο τόνισε ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα από την περασμένη Πέμπτη.
«Η κατάσταση θα εξομαλυνθεί το επόμενο διάστημα και θα τακτοποιηθούν οι πελάτες με τη σειρά προτεραιότητας που ορίζει η παλαιότητα των αιτήσεων», τόνισε καταλήγοντας και πρόσθεσε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ είναι σε επικοινωνία με τον εργολάβο για να λυθεί το ζήτημα.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα