Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024

Πως κερδίζετε με το google my business

Όταν ψάχνετε (στο Google) έναν οδοντίατρο, έναν αρχιτέκτονα, ένα φαρμακείο ή το αγαπημένο σας ρούχο σε ένα φυσικό κατάστημα της περιοχής, τότε σίγουρα κάτω από τα από τα χορηγούμενα αποτελέσματα θα βρείτε μία λίστα με όλους του σχετικούς επαγγελματίες ή καταστήματα που έχουν ακριβώς το προϊόν ή την υπηρεσία που αναζητήσατε. Πρόκειται για τις εταιρίες που έχουν προφίλ στο Google My Business. Αυτό το εργαλείο προσφέρει έναν αποτελεσματικό τρόπο να προβάλει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της μιας μικρομεσαίας επιχείρισης ή ενός επαγγελματία. Είναι ιδιαίτερα πρακτικό εργαλείο όταν το κύριο πελατολόγιό προέρχεται από την τοπική αγορά.
Το GMB λειτουργεί με την μηχανή αναζήτησης της Google, με τους χάρτες της Google, το ημερολόγιο και τις αξιολογήσεις. Η προσέλκυση στοχευμένης πελατείας είναι το κυριότερο αποτέλεσμα που θα απολαύσει ένα καλοστημένο προφίλ. Πως μπορείτε να εποφεληθείτε με το GMB;
Να πληροφορήσετε το κοινό για:
• Τις ώρες λειτουργίας σας
• Το ακριβές σημείο που βρίσκεστε και τον τρόπο που θα μπορέσουν να σας επισκεφτούν
• Στοιχεία επαφής και επικοινωνίας, για να επικοινωνήσουν μαζί σας άμεσα.
• Tην ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας μέσα από εμπειρίες άλλων πελατών σας, δημιουργώντας ισχυρά κίνητρα για να σας επιλέξουν.
• Προσδιορίσετε την κατηγορία της επιχείρησης σας και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, διευκολύνοντας την απόφαση των πελατών σας.
Να αλληλεπιδράσετε άμεσα με τους πελάτες ή τους πιθανούς πελάτες σας.
• Αναπτύξετε προσωπική επικοινωνία
• Μάθετε πως αξιολογούν οι πελάτες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας, χρησιμοποιήστε τις αξιολογήσεις για να βελτιωθείτε και διακριθείτε έναντι του ανταγωνισμού
• Διευκολύνετε του πελάτες σας να παραγγείλουν τα προϊόντα ή να κρατήσουν μία θέση.
• Αυξήστε την επισκεψιμότητα στα social media μέσα από την ιστοσελίδα σας.
Να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
• Επικοινωνήστε προσφορές
• Προσκαλέστε το κοινό σας σε offline εκδηλώσεις
• Δημοσιεύστε αναρτήσεις με νέα σας
Bελτιώσετε την φυσική επισκεψιμότητα αφού η προτεραιότητα στην εμφάνιση σας στην λίστα των επιχειρήσεων με profile GMB εξαρτάται από:
• Την δημοφιλία της εταιρίας σας
• Πόσο μακριά βρίσκεται από την τοποθεσία εκείνου που κάνει την αναζήτησή
• Πόσο σχετική είναι με τους όρους αναζήτησης
Να κτίσετε το brand σας και να αφηγηθείτε την μοναδική σας ιστορία, αναδεικνύοντας τους λόγους ύπαρξής σας στην αγορά.
Όπως και σε κάθε άλλο μέσο ψηφιακού marketing, η συμπλήρωση των πληροφοριών στο GMB, η δημοσίευση μιας ανάρτησης στα social media ή η αποστολή ενός newsletter στο mail marketing, βρίσκονται απλά στην κορυφή του παγόβουνου που λέγεται ψηφιακή επιχειρηματική δραστηριότητα. Όλα αυτά τα μέσα προσφέρουν μία σειρά από εργαλεία που εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες, διαφορετικούς στόχους marketing, διαφορετικές πωλήσεις. Ακόμη κι αν αισθάνεστε τυχεροί, η σωστή επιλογή, και η χρήση των online εργαλείων, είναι αυτή που θα κάνει την επιχείρηση σας να προτιμηθεί από τον πελάτη, έναντι εκείνης που βρίσκεται ακριβώς από κάτω σας στην σελίδα της Google.

* Γιώργος Γκέκας |Marketing Specialist, MSc
george.gkekas@gmail.com


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα