Όπως ανακοίνωσε ο Δήμος Καντάνου Σελίνου «στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής του για την στήριξη πληγέντων από θεομηνίες, ενημερώνει τους κατοίκους και δημότες του, ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων όσων επλήγησαν οι κύριες κατοικίες τους και οικοσκευές τους από τα ακραία καιρικά φαινόμενα που εκδηλώθηκαν στον Δήμο Καντάνου- Σελίνου στις 13 -14 Φεβρουαρίου 2019 & 25-26 Φεβρουαρίου 2019»
Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση «οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές έως και την Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019 έτσι ώστε στη συνέχεια, να γίνει η σχετική αυτοψία και να υπάρξει από πλευράς Δήμου σχετικό αίτημα προς το αρμόδιο Υπουργείο για τη χορήγηση έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΕΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
• Αίτηση δικαιούχου
• Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας
• Αποδεικτικό ότι η πληγείσα κατοικία είναι κύρια κατοικία
Τελευταίο αντίγραφο της φορολογικής δήλωσης (Ε1) και εκκαθαριστικό, αντίγραφο Ε9, λογαριασμός ΔΕΗ, μισθωτήριο συμβόλαιο
(για ενοικιαζόμενες οικίες)
• Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
• Πόρισμα Πυροσβεστικής (εφόσον υπάρχει)
• Φωτοαντίγραφο πρώτης σελίδας τραπεζικού λογαριασμού με εμφανή το αριθμός ΙΒΑΝ.
• Σχετικό φωτογραφικό υλικό
Επισημαίνεται ότι οι αιτήσεις αφορούν ΜΟΝΟ την κύρια κατοικία που έχουν υποστεί ζημιές οι οικοσκευές της, είτε χρήζει απλών επισκευαστικών εργασιών.
Η αποζημίωση δεν προβλέπεται για δευτερεύουσες ή εξοχικές κατοικίες, υπόγειους βοηθητικούς χώρους (γενικά βοηθητικούς χώρους, αποθήκες, γκαράζ, αυτοκίνητα, καταπτώσεις εξωτερικών τοιχίων – περιφράξεις, κ.ά).
Αρμόδιοι υπάλληλοι:
Ξανθουδάκη Ευτέρπη, τηλέφωνο επικοινωνίας :2823340300 και Κορακάκη Ιωάννα, τηλέφωνο επικοινωνίας: 2823340309
Από Δευτέρα – Παρασκευή και ώρα 09:00 – 14:00 »